Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ברשותי קונקט 2005 ידינית הרכב גמע כ- 285 אלף אני נתקל בבעיה כל בוקר אני מדגיש אבל שזה רק בבוקר לאחר

 

ישיבה ממושכת של הרכב ,הרכב טיפה מקרטע (מנוע לא עובד עגול ) ומלווה בעשן לבן התופעה נמשכת אולי דקה ולאחר מכן הרכב

 

מתנהג כרגיל סוחב ונוסע מצויין ללא עושונים וללא זיופים .

 

כמו כן אני יציין שבוצע לרכב טיפול 10 ביום שישי האחרון חלפים מקוריים שמן ופילטרים .

 

תודה לעונים תומר,

בעבר:

פיזו 205 TOP XRI

סיטרואן GT/GTI/SPORT

פיזו 306 XT 1.8 כיום ZX 1.4

פורסם

בוודאי שאינג'קטורים הם החשודים המידיים. ב285K בטוח כבר הוחלפו אבל שווה לבדוק זאת. השלב הבא אם זה האינג'קטורים הוא התנעה קרה קשה.

פורסם

קודם כל תודה לכולם על התשובות.

 

בנושגע לשמן יום שישי האחרון החלפתי שמן מנוע (שמן מקורי ) אני יבדוק את המפלס כל בוקר .

 

Spider-man - האם ניתן להחליף את המייסבים של הטורבו אושעדיף להחליף טורבו במידה וזה משם ?

 

השבוע ניקיתי את כל המערכת של הטורבו האמת שהרכב מרגיש הרבה יותר טוב אבל עדיין מעשן לי בבוקר ומקרטע טיפה

 

זה לא בגיוק קרטוע כמו מנוע שעובד לא עגול .

 

בנוגע לאינגקטורים האם מישהו יכול לתת לי סדר גודל מחיר של החלפת המזרקים ,לא ניתן לשפץ אותם אין איזשהו קיט שיפוץ גומיות וכו ?

 

תומר,

בעבר:

פיזו 205 TOP XRI

סיטרואן GT/GTI/SPORT

פיזו 306 XT 1.8 כיום ZX 1.4

פורסם

קיבלתי המלצה בממכונאי להוסיף נפט לסולר לטובת ניקיו המזרקים .

 

האם מישהו ביצע זאת בעבר ? לא יגרם לי נזק לרכב ?

בעבר:

פיזו 205 TOP XRI

סיטרואן GT/GTI/SPORT

פיזו 306 XT 1.8 כיום ZX 1.4

פורסם

עלות המזרקים כ-1,000 ש''ח כ''א

תוסיף על זה פירוק וניקוי מיכל סולר וניקוי כל המערכת

תוסיף לזה קידוד של המזרקים

ניתן לשפץ את המזרקים בעלות של כ-600 ש''ח כ''א, אבל זה לא שווה. אם אתה צריך הסבר מדוע, אני יכול לפרט.

עדיף שתקבל הצעת מחיר מסודרת במוסך מורשה ותציג כאן.

הערכה שלי היא כ- 6,000-8,000 ש''ח כולל מע''מ לכל העבודה (מזרקים חדשים).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בוא נראה:

עם מזרקים חדשים יש סיכוי לא רע שתסע עוד 150-200 אלף קילומטרים לפחות ללא בעיות.

 

עם מזרקים מפירוק יש סיכוי לא רע, שלאחר מספר חודשים או חצי שנה תצטרך להחליף אותם שוב, ולשלם שוב את כל העלות. ואז כנראה כבר תחליף לחדשים.

אז מה עדיף?

 

 

פורסם
בוא נראה:

עם מזרקים חדשים יש סיכוי לא רע שתסע עוד 150-200 אלף קילומטרים לפחות ללא בעיות.

 

עם מזרקים מפירוק יש סיכוי לא רע, שלאחר מספר חודשים או חצי שנה תצטרך להחליף אותם שוב, ולשלם שוב את כל העלות. ואז כנראה כבר תחליף לחדשים.

אז מה עדיף?

פה זה ההימור מול השיקול הכלכלי... תמיד עדיף חדש רק שלא תמיד יש את התקציב לזה במיוחד שהוזכרו פה סכומים לא קטנים שהמזרקים האלה עולים.

פורסם

וואאוו אתה מדבר על מחירים מוגזמים נורא על מזרקים במחיר הנ"ל אני יקנה מנוע מייבוא וישארו לי עוד המון חלקים טורבו ראש מנועע.

 

זה קצת מוגזם לדעתי לשלם על מזרקים מחיר כזה במיוחד שמדובר על רכב כמעט בין 8 .

 

בכול אופן אני יברר כמה עולים המזרקים בארץ ובחול רציתי ללכת למורשה

 

אבל אני עם מוסכים מורשים נשרפתי המון ולא מתקרב על ציריות לקונקט ביקשו כמה אלפים בסוף קניתי תחליפי חברה טובה עם אחריות

 

שנתיים ב - 800 .

 

בכול אופן תודה לכולם על העזרה..

בעבר:

פיזו 205 TOP XRI

סיטרואן GT/GTI/SPORT

פיזו 306 XT 1.8 כיום ZX 1.4

פורסם

 

אבל אני עם מוסכים מורשים נשרפתי המון ולא מתקרב על ציריות לקונקט ביקשו כמה אלפים בסוף קניתי תחליפי חברה טובה עם אחריות

 

שנתיים ב - 800 .

 

בכול אופן תודה לכולם על העזרה..

 

 

בוא אני אתן לך את התמונה מזווית אחרת, ואולי תבין שלא הכל מסתכם במחיר הנמוך. הכל מניסיון אישי שלי.

 

ציריה מקורית עולה נניח 2500 ש"ח.

אבל היא מחזיקה 200-250 אלף קילומטר.

ציריה שמוכרים לך ב 400 שקל כולל עבודה, היא כמעט בטוח ציריה סינית באיכות נמוכה, גם אם מספרים לך שהיא מחברה טובה.

 

יש אחרות - כמובן. את שלושת חודשי האחריות היא עוברת כמו גדולה.

אבל לאחר 30-40 אלף קילומטר היא תתחיל לדפוק או לרעוד.

 

רכב עבודה עושה 30 אלף קילומור בחצי שנה/שנה ואז שוב אתה מחליף ציריות ושוב משלם 800 שקל.

כמה שווה יום עבודה שלך, כשהרכב במוסך והעסק שלך לא עובד?

500 שקל? 1000?

 

אם תביט לתווח רחוק, תראה שבסופו של דבר אתה מפסיד ולא מרוויח.

 

זה נכון כמעט לכל חלק משומש/תחליפי/מפירוק.

במיוחד ברכב עבודה, שנוסע הרבה וכל דקה של השבתה שלו עולה כסף.

 

 

פורסם
בוא אני אתן לך את התמונה מזווית אחרת, ואולי תבין שלא הכל מסתכם במחיר הנמוך. הכל מניסיון אישי שלי.

 

ציריה מקורית עולה נניח 2500 ש"ח.

אבל היא מחזיקה 200-250 אלף קילומטר.

ציריה שמוכרים לך ב 400 שקל כולל עבודה, היא כמעט בטוח ציריה סינית באיכות נמוכה, גם אם מספרים לך שהיא מחברה טובה.

 

יש אחרות - כמובן. את שלושת חודשי האחריות היא עוברת כמו גדולה.

אבל לאחר 30-40 אלף קילומטר היא תתחיל לדפוק או לרעוד.

 

רכב עבודה עושה 30 אלף קילומור בחצי שנה/שנה ואז שוב אתה מחליף ציריות ושוב משלם 800 שקל.

כמה שווה יום עבודה שלך, כשהרכב במוסך והעסק שלך לא עובד?

500 שקל? 1000?

 

אם תביט לתווח רחוק, תראה שבסופו של דבר אתה מפסיד ולא מרוויח.

 

זה נכון כמעט לכל חלק משומש/תחליפי/מפירוק.

במיוחד ברכב עבודה, שנוסע הרבה וכל דקה של השבתה שלו עולה כסף.

 

 

אתה צודק במאה אחוז ואני האחרון שיחסוך על חלפים אצלי תמיד הכול במקורי רק מה שבארץ המוסכים המורשים

 

ייצאו מכל פרופורציה עם המחירים שלהם לא קניתי סיני אני מבטיח לך קניתי חברה אמריקאית תחליפית לא פחות טובה מהמקורית

 

עם אחריות שנתיים על הציריות המחיר המקורי שלהם 1650 לי היא הגיעו בהזדמנות במחיר של 600 לאחר שחבר הזמין אותם בטעות .

בעבר:

פיזו 205 TOP XRI

סיטרואן GT/GTI/SPORT

פיזו 306 XT 1.8 כיום ZX 1.4

×
×
  • תוכן חדש...