Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים שלום רב,

 

אתמול חזרתי מביקור אצל ההורים בצפון ובערב כשחזרתי לשכונה (פ"ת) - לא היה מקום חנייה ברחוב שלי אז חניתי ברחוב מקביל.

 

אני חייב לציין שכל החניות ברחוב אינן פרטיות. כנראה שהדר הפריע לאחד השכנים ברחוב זה והוא שרט לי את דלת הנהג שריטה

 

עמוקה ושבר את מכסה פתח מילוי הדלק + ירק על השמשה.

 

עכשיו, אחרי כמה שעות והמון הרהורים אני כבר יותר רגוע, ולאחר קריאה של כמה שרשורים פה בפורום אני מבין שכנראה אין כל כך

 

מה לעשות אלא רק לתקן את הנזק. חשבתי בהתחלה לקפוץ למוסך המורשה לתקן את פתח המילוי אבל נראה לי שאוכל למצוא אחד

 

כזה בפירוקיה או משהו כזה. מישהו מכיר מקום שמוכר חלף כזה לפורד פוקוס שנת 2008 בצבע כחול מטאלי??

 

את השריטות אני כבר אתקן לבד עם צבע ולכה שקניתי מחנות ברח' סלמה בת"א.

 

מה קורה למדינה שלנו? אנשים נהיו חארות, מה קרה? אי אפשר כבר להשאיר פתק בו נאמר לא להחנות יותר כאן?

 

גם אני סובל בשקט כשעובדים מקרית אריה מחנים את הרכב שלהם ליד הבית שלי כל הזמן. אף פעם לאל חשבתי לפגוע להם

 

ברכוש שעבדו כל כך קשה בשבילו. פשוט כואב לי הלב. וכל כך התאמצתי לשמור על הרכב מכל שריטה, שגעתי את אישתי כבר

 

מרוב שטיפחתי ושמרתי עליו. אפילו היא - האדם הרגוע ןהטוב יותר בינינו רצתה לשרוט לשכן את הרכב - ואני עצרתי אותה!!

 

אני חושב שאם הגענו למצב שטיפוס כמו אישתי מוכנה לשרוט רכב אחר - כנראה כלו כל הקיצים, וזה פשוט חבל.

 

כואב לי על הלב מה שנהיה מהמדינה שלנו ובמיוחד מהאנשים שגרים פה.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

הקפצה, אין אף אחד שמכיר/ממליץ על חנות חלפים בפ"ת למכסה פתח מילוי דלק לפורד פוקוס 2008 צבע כחול מטאלי?

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

תודה רבה לכל העוזרים - מאתמול אני כבר די רגוע 8)

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...