Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

....תרגעו , ומהר , כי בין יותר מ 3,000 מוצרים (בשר נקניקים אלקטרוניקה וכו ) שבהם ירד מס הקנייה

שום דבר בנוגע למס קנייה על מכוניות או חלקי חילוף !

 

אני מקווה שיגיע היום שבו ירד המס על ענף הרכב , ואז יהיה קל יותר לאנשים לקנות מכוניות איכותיות והכי חשוב

כמה שיותר חדשות = בטיחותיות

 

תאמת , בכל מקרה אני חייב להודות שזה צעד מבורך כי על רוב האלקטרוניקה הבידורית , מוצרי החשמל והסטריאו יש 15% מס

קנייה שיבוטל ויחסוך לאנשים כסף לא קטן , גם משהו.....

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם
אני הייתי מעדיף עליה במיסים, תמורת הסתלקותם של ביבי ושטייציץ.

לפעמים חלומות מתגשמים :)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני הייתי מעדיף עליה במיסים, תמורת הסתלקותם של ביבי ושטיניץ.

 

אני האחרון שיגן אליהם, אבל איזה אלטרנטיבה כבר יש כיום בכנסת שיכולה להחליף אותם, ציפי? מופז? אולי נלך לדיקטטורה בחסות ליברמן?

עם כל הצער שבדבר אין כיום אלטרנטיבה ראוייה לצמד הזה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

לא ניסיתי לגרור את זה לדיון פוליטי. אני שונא פוליטיקה.

איזו אלטרנטיבה? לא משנה! העובדה היא שהצמד הזה הפך את החיים במדינה מיקרים ללא הגיוניים בעליל!

לצורך הפואנטה, אני אעדיף את ליברמן על פניהם בכל יום.

פורסם

רגע, לא אמרו לפני כמה שבועות שחסר למדינה כסף וצריך להגדיל את הגרעון ולהעלות מיסים?

אני לא מבין. אם חסר כסף למה להוריד מכסים של מוצרי פנאי ומותרות?!

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הזוי לחלוטין, למה להוריד מיסים על מוצרי פנאי?!

למה לא אוכל, ביגוד, דלק ושאר מוצרים בסיסיים בלבד.

גם זה היה עושה את האפקט בבחירות, חוץ מזה כבר נאמר שגם ככה הכל רקוב, אז נבחר את זה הכי פחות רקוב מכולם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

למה לא אוכל, ביגוד, דלק ושאר מוצרים בסיסיים בלבד.

גם זה היה עושה את האפקט בבחירות, חוץ מזה כבר נאמר שגם ככה הכל רקוב, אז נבחר את זה הכי פחות רקוב מכולם.

 

זה כבר מכה מתחת לחגורה שאפילו שייטניץ לא מסוגל לעשות :-D.

 

האמת שעדיף שיורידו על דברים שכל המדינה קונה כמו מוצרי חשמל ולא על מכוניות וחלקי חילוף.

נכון שתגידו שאנשים יחסכו הרבה בקניית רכב מאשר כל השאר.

אבל בכל זאת לא כולם קונים רכב (יש כאלו שיש להם ליסינג) ואם כבר קונים אז רב אחד לבית,

שבניגוד לDVD או TV שקונים גם 2.

404

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

על איזה דברים בדיוק יורידו מיסים? אמרת 3000 מוצרים ולא פירטת...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
רגע, לא אמרו לפני כמה שבועות שחסר למדינה כסף וצריך להגדיל את הגרעון ולהעלות מיסים?

אני לא מבין. אם חסר כסף למה להוריד מכסים של מוצרי פנאי ומותרות?!

 

נכון

 

ולכן אני בטוח שהם יוציאו את ה"הטבות " הללו בצורת מיסוי אחרת .

לדעתי החשבון שלהם הוא יותר כלכלת בחירות .

רוב בההטבות הם על מוצרי פנאי ומותרות שההכנסה עליהם היא עשירית אם לא פחות מההכנסה על מיסוי רכב ,דלק דיור, ואוכל בסיסי שאנו קונים ומשתמשים יום יום , כאשר לדוגמא dvd אנחנו קונים פעם בכמה שנים .

 

אבל כמו שאמרתי , לדעתי זה יותר טוב מכלום .

 

מי שחושב שצמד אחר מביבי ושטייניץ היה עושה פלאים , חי בגלקסיה רחוקה .

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם
זה כבר מכה מתחת לחגורה שאפילו שייטניץ לא מסוגל לעשות :-D.

 

האמת שעדיף שיורידו על דברים שכל המדינה קונה כמו מוצרי חשמל ולא על מכוניות וחלקי חילוף.

נכון שתגידו שאנשים יחסכו הרבה בקניית רכב מאשר כל השאר.

אבל בכל זאת לא כולם קונים רכב (יש כאלו שיש להם ליסינג) ואם כבר קונים אז רב אחד לבית,

שבניגוד לDVD או TV שקונים גם 2.

 

אתה טועה ידידי .

במאה ה 21 , רכב זה כבר לא מותרות .

אך לא כל אחד קונה רכב כי הוא לא יכול ,מאחר ומחירו פלוס מחיר הדלק כפול ממה שהוא צריך לעלות כתוצאה ישירה ממיסים .

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

מעניין אם זה היה ליברמן שלחץ על הורדת מחירי הנקניק (ראה שירוש "אתה לא רוסי עד ש...")

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...