Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון.

 

עדיין יש לי תופעה של לחות על קירות המקרר והצטברות נוזל מתחת למגירת הירקות.

 

אסכם אתה מה שידוע עד עכשיו:

1. מערכת הקירור תקינה, טיימר, קליקלסון וגוף חימום תקינים (אני יודע כי נכוויתי :?).

2. גומיות אטימה תקינות (חדשות !).

 

מספר דברים שאולי יוכלו לתת כיוון נוסף לפתרון העלילה:

1. לתחושתי, הקירור בתא התחתון (קירור) לא מיטבי - אני רואה זאת כדוגמת הצטברות טיפות לחות על הדפנות של המקרר ובצורת טיפות על החלק הפנימי של מכסי הממרחים.

2. כיול טרמוסטט לטמפרטורה מיטבית - ישנם 2 טרמוסטטים, כרגע הם מכוונים על האמצע.

 

מה הלאה ?

 

שבוע טוב, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

עדכון חם מהמקרר:

 

גיליתי את מקור הדליפה אל תא הקירור.

מסתבר, שסביב פתח הניקוז באגן בתא ההקפאה ישנה חלודה רצינית שגרמה לאיכול המתכת.

לכן, המים מחלחלים דרכו.

 

אני יודע שהמקרר הזה ישן, ושהוא "סוס מת" שלא שווה השקעה - אבל הוא נראה טוב, ויש לו מדחס חדש (הוחלף אצל הבעלים הקודם).

 

אני השקעתי בו ידיות חדשות כי הייתי חייב (לפני 3 שנים) וסט גומיות שמסתבר שלא היה צריך להחליף.

 

נו, שווין, אני אקפוץ לטמבור לקנות קצת חומר איטום (סיכה או פאראפוקסי) ואעדכן.

 

יום נעים, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...