Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דניאל - אני לא יכול להוריד את המסגרת כי זה חלק מתוכנית המימון של הTS ;-)

אליק-בליק-בום - סה"כ 500 ש"ח כולל הכל. לא זול, אבל למי אכפת :-)

אני לא יודע מחיר יחסית לארץ כי אני ממש לא מבין בזה אבל אני יכול להגיד שלפי דעת זה שווה את ה 500 שקל

 

בקשה קטנה מישהו יכול לעלות לי תמונה של פיגו 206 עם דבר כזה ?

אם זה יהיה יפה אולי אני ילך על זה...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תתחדש על הגבות .

זה יפה אבל משום מה תמיד נראה לי שרכבים עם גבות על המנורות הולכים להירדם כל שניה , זה גורם להם להיראות ישנוניים .

תראה 106 דור 2 עם גבות ואז נראה אם תגיד שהם נרדמים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

tomer

אומנם לא ראיתי 106 דור שני עם גבות אבל , יש ל"בוס" שלי מהעבודה 106 ראלי דור ראשון אני חושב עם גבות והיא למראית עין כן נראית ישנונית .

 

אולי לדור שני זה נראה יותר טוב לא יודע .

 

לא שזה לא יפה פשוט זה גורם לאוטו להיראות עייף , עזוב יש לי דמיון פרוע.

 

אני גם נותן הבעת פנים לכל אוטו אם אתה רוצה רשימה של הבעות פנים אין בעיה .

 

לדוגמא - mr2 חייכן מופתע ! :-) אז לך תבין אותי עם הגבות .

ים long time no

פורסם
tomer

אומנם לא ראיתי 106 דור שני עם גבות אבל , יש ל"בוס" שלי מהעבודה 106 ראלי דור ראשון אני חושב עם גבות והיא למראית עין כן נראית ישנונית .

 

אולי לדור שני זה נראה יותר טוב לא יודע .

 

לא שזה לא יפה פשוט זה גורם לאוטו להיראות עייף , עזוב יש לי דמיון פרוע.

 

אני גם נותן הבעת פנים לכל אוטו אם אתה רוצה רשימה של הבעות פנים אין בעיה .

 

לדוגמא - mr2 חייכן מופתע ! :-) אז לך תבין אותי עם הגבות .

האוטו הולך להרדם???

 

תגיד, אתה בטח חושב שבלילה האוטו שלך ישן.....נכון?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
האוטו הולך להרדם???

 

תגיד, אתה בטח חושב שבלילה האוטו שלך ישן.....נכון?

דבר ראשון האוטו שלי לא ישן בלילה כי הוא נוסע בלילה .

 

הוא ישן ביום כמו מלך !!

ים long time no

פורסם
השלב הבא...

הפ(פפפפטטששש)תעה.

:lol:

יש לך הרבה סבלנות בחור...

 

לפחות עוד שנתיים וחצי, תתחיל לחסוך :lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
תתחדש על הגבות .

זה יפה אבל משום מה תמיד נראה לי שרכבים עם גבות על המנורות הולכים להירדם כל שניה , זה גורם להם להיראות ישנוניים .

שפוך קצת קפה למיכל דלק, והכל יהיה בסדר...

 

 

ואריאל, יצא יפה לדעתי...

אבל אין מצב שאני נותן לך תוספת של שקל מעל המחירון על זה :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יצא באמת נחמד תתחדש!!!

אני מת על הרכב הזה על הביצועי הכביש על המראה על הכול.

אבל בלי לפגוע מה שהיית באמת משנה בכל הרכב הזה רק את הפנסים למשהו יותר קטן ומתאים לו שלא ימשוך יותר מדי תשומת לב. כמו ב SUBARU החדשות הפנסים שהורסים את המראה של הרכב.

תזהר ממורידי סמלים וכל שאר החרות שיוכלו לעשות אתה יודע מה...

פורסם

הייתה לי רובר 416 שנת 99 ולא היה ניתן להשיג לה גבות אז אני הכנתי לה בבית מפיבר ויצא פשוט קטלני שאנשים לא האמינו שאני הכנתי את זה.

זה ממש קל להכין וחבל שאתה משיעים ככה הרבה על קניית מוכן.

יצא לי חומרים 60 שקל והצבע+החלקה 100 שקל...

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
הייתה לי רובר 416 שנת 99 ולא היה ניתן להשיג לה גבות אז אני הכנתי לה בבית מפיבר ויצא פשוט קטלני שאנשים לא האמינו שאני הכנתי את זה.

זה ממש קל להכין וחבל שאתה משיעים ככה הרבה על קניית מוכן.

יצא לי חומרים 60 שקל והצבע+החלקה 100 שקל...

צריך לדעת לעשות, זה לא יאלה קונים חומר צובעים ומדביקים.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...