Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,יש לי בעיה שכאשר אני בולם הרכב מושך חזק

לצד שמואל ואני צריך להיתאמץ כדי להשאיר את הרכב באותו הנתיב.

חשוב לציין שהרכב עבר כיוון פרונט וחריטת צלחות בילום עקב

רעידות קלות בהגה בזמן בלימה .

הרפידות לא הוחלפו בגלל שהם במצב כמעט חדש

מה יכולה להיות הבעיה תתנו לי כיוון ?

הרכב הוא פורד קורטינה 82 והבעיה היתה עוד ליפני זה

אבל לא בצורה כל כך חזקה כמו שעכשיו. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

לך מהקל אל הכבד. בדוק לחץ אוויר במדויק ושהוא שווה בין שני הצמיגים הקדמיים {עדיף שהצמיגים קרים} .

בהנחה שהצמיגים בסדר והפרונט תקין יש מצב שיש לך קאליפר תפוס או תקול שגורם להפרשים בעוצמת הבלימה בין הצדדים ולמשיכה של הרכב . במקרה כזה שיפוץ של הקליפרים יפתור את הבעיה.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

מתי הוחלפו צינורות הברקס הקידמי לאחרונה?

לפעמים הצינורות הללו שוכבים זמן רב על המדף ולאחר ההתקנה הם מתגלים כלא תקינים .

תנסה להחליף אותם לחדשים תבדוק את הגומי שלא סדוק. יכול להיות שהצינור של הגלגל שלא עוצר מתנפח בזמן הלחיצה ולכן גלגל זה לא מקבל את מלא לחץ הזמן הנדרש ורכב נמשך לכיוון הגלגל שעוצר.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

זה מה שאומר ספר איתור הליקויים של Motor:

מעצורי דיסק (קדמיים בקורטינה):

  1. בוכנות (קליפר) תפוסות.
  2. נוזל בלמים, שמן או גריז על הרפידות.
  3. הקליפר לא במקומו לעומת הרוטור.
  4. הקליפר לא מהודק למקומו.
  5. כוון פרונט שגוי.
  6. הרפידה חורגת מעבר לנעל (כלומר לא מורכבת נכון או לא מהסוג הנכון).

מעצורי תוף (אחוריים בקורטינה)

  1. צינוריות שמן חסומות.
  2. לחץ אויר שגוי בצמיגים.
  3. מיסבי גלגל שחוקים או לא מכוונים נכון.
  4. נעלי הבלם מעוותות או לא מכוונות נכון.
  5. קפיצי החזרה לא תקינים.
  6. תוף הבלם מעוות.
  7. הרפידות מזוגגות או שחוקות.
  8. שמן או גריז על הרפידות.
  9. רפידות רפויות.
  10. משאבת בלם לא תקינה.
  11. כונון אוטומטי של מרחק הרפידות לא פועל.

cortina.jpg

cortina1.jpg

cortina2.jpg

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

לא בהכרח בלמים , למרות שזה הכיוון הראשון .

יכול להיות בעיה בפרונט .

היתה לי פעם סימקה שמשכה בדיוק באותה צורה ,

המצחיק הוא שהרכב עבר טסט כשהמשיכה בעיצומה.

כל כך נבהלתי מכך כי חשבתי שבטסט יגידו לי מה הבעיה אבל

הרכב עבר טסט .

ניגשתי למוסך , הוא בדק ומצא מוט או משהו אחר בפרונט סדוק .

הוא מצא את זה אחרי שבצע נסיעת מבחן ברכב , ואז ניגש עם פנס

עבר לאט לאט על כל הפרונט וגילה .

 

מה הבוחנים בבור עשו בטסט רק אלוהים יודע :-)

 

בהצלחה .

שמור על רכב תקין לבטיחות כולנו , אתה והנהגים בסביבתך .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...