Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מתכוונת לקנות רכב טויוטה קורולה 2007, יד 2, שהבעלים הקודמים היו השכרה,

 

לקחתי את הרכב לבדיקה ומכיון אשני לא מבינה כלום ברכבים לצערי :roll:,,

אשמח מאד לקבל עזרה בפענוח תוצאות הבדיקה שקיבלתי-- אני אמורה לקנות את הרכב מחר או מחרתיים מקסימום-- ואודב לכם אם תעזרו לי ..

 

המחיר המובקש עבור הרכב הינו 47.000 ש''ח

 

תוצאות הבדיקה :

מנוע, מערכת קירור, מערכת התצה: בלאי פנימי גובה, רעש מערכת תיזמון ושסתום, רעשים ונקישות פנימיים רעש פנימי ממסיבים, נזילות שמן, סימני שריפת שמן, לבדקו תצרוכת שמן בניסעה, לבטל רעשים ולחזור למשיעת מנוע, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים רצועה פגומה, לטפל במערכצ קירור, סיבובי מנוע לא יציבים, לטפל במערכצ הזרקה ולתאם מנוע.

 

מערכת פליהט- תקין (וי)

 

ברן קדמי ומערכת היגוי - סטיות הגה קלות, לתקן זוויות ומערכת היגוי ואיזון

 

קפיצים- קפיציות לקויה

 

שילדה ומרכב ליקויםם: תיקון כנף קדמית, דלתות חאויות, מכסה תא מטען, כנף אחרוית מעיכות בסף, פגיעה בפח, גומיות לדלתות וחלונות פגומים, ריפוד פגום, כיפו בפגוש- תיקון- החלפה, פגמים בצבע, מראה לקויה (כיסוי)

 

מערכת בלמים- לפרק גלגלים ולבדוק

 

צמיגים- צמיגים אחרויים פגומים- יבשים

 

מערכת תאורה- תאריך מצבר 3/11 ללא אחריות

 

העברת כוח - חופש צלבים, החלפת הילוכים מאוחרת, נקישה בשילוב הילוכים, רעש קל מתיבת הילוכים, בדיקת תהל אינה שלמה עד לתיקון הליקוי ובדיקה חוזרת .

 

אלה הם תוצאות הבדיק, אשמח לשמוע תשובות בהקדם, ובמידה ובעיות אלו ן קריטיות, כמ הבערך עולי לי לתקן אותם, וכמה זה מוריד ממחיר האוטו.. והאם יש המלצות מוסימות לגבי דברים שעליי לעשות לפני קניית הרכב,

תודה רבה

 

סוזן

פורסם

קודם כל חשוב לדעת כמה ק״מ הרכב עבר.

דבר שני לשלם בימנו 47 אלף ש״ח על רכב משפחתי סטנדרטי בן 5 פלוס זה פשוט לא הגיוני, אפילו שמדובר בקורולה ( אלוהים יודע למה אנשים אוהבים אותה), על זה תוסיפי את עבר הרכב (השכרה), דו״ח בדיקה קצת מבלבל ובהחלט לא מניח את הדעת.... נראה שהמנוע עבר חיים לא קלים והרכב דורש השקעה קוסמטית.

 

לא הייתי משלם אגורה יותר מ35 א׳ ש״ח על הבינוניות האפרורית הזאת, בטח לא במצב הזה.....

 

אם לא הבנת, אני חושב שהרכב הזה במחיר הזה הוא עסקה סופר גרועה

פורסם
שלום רב,

 

 

 

תוצאות הבדיקה :

מנוע, מערכת קירור, מערכת התצה: בלאי פנימי גובה, רעש מערכת תיזמון ושסתום, רעשים ונקישות פנימיים רעש פנימי ממסיבים, נזילות שמן, סימני שריפת שמן, לבדקו תצרוכת שמן בניסעה, לבטל רעשים ולחזור למשיעת מנוע, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים רצועה פגומה, לטפל במערכצ קירור, סיבובי מנוע לא יציבים, לטפל במערכצ הזרקה ולתאם מנוע.

 

 

קפיצים- קפיציות לקויה

 

 

סוזן

 

אני לא מכונאי,אבל זו שאלה רטורית??להתרחק מהרכב,גם אם יורידו במחיר לדעתי לא שווה להתעסק עם כל זה.יש רכבים הרבה יותר שמורים מבעלות פרטית,אך כמובן הם יעלו יותר,לדעתי זה שווה גם בשביל השקט הנפשי.

פורסם

99% ממה שכתוב פה זה כסת"ח.

על פניו נראה כי הרכב במצב טוב אבל רק דבר אחד לא הבנתי מה כתוב בליקויים של השלדה לגבי דלתות אחוריות.

תעלי סריקה של הבדיקה שנוכל להבין בקלות מה הם הליקויים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מרפרוף קצר של דקה אחת ביד2 יש מגוון כל כך גדול של רכבים בין 40,000-50,000 ש"ח.

לא יודע מה מצאת בקורולה ולמה השכרה, יש מגוון של רכבים עם ק"מ נמוך מיד ראשונה פרטית.

 

המלצתי אלייך היא לעבור הלאה, פעם הבאה (לפני שלוקחים לבדיקה) רצוי להגיע עם אדם בעל ידע טכני בסיסי לפחות.

 

קחי בחשבון שרכב כזה יהיה קשה לך למכור בעתיד, גם תשקיעי כסף בתיקונים, ואי לכן ובהתאם לזאת תקבלי הצעות שחיטה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

דווקא נראה שהבדיקה בסדר ... כל השטויות שכתבו - כיסוי תחת, לא יותר ולא פחות. שילדה נקיה. יש כמה דברים ספציפיים שרשמו - מצבר וצמיגים. מחיר 47 גבוה קצת להשכרה, אני מכרתי ב-45 עם עבר של ליסינג, לדעתי מחיר של 42 יהיה די הוגן, כמובן בתנאי שאוטו לא עבר יותר מידי ק״מ. רכב פרטי יעלה 10 אלף יותר, למי שמציע לחפש אזה, ובכלל, מי שלא מבין כ״כ באיזה רכב מדובר - שלא ייתן הצעות ילדותיות ״להתרחק, לברוח, לא שווה, אסון, אפרורי״ וכדומה.

הכל נכון, רק דבר אחד שכחתם - הרכב עד כדי כך פשוט, שפשוט לא מתקלקל. עובדה, היו לי שניים כאלה, ולחברים היו עשרות כאלה (עבדתי פעם באלביט שקונה רק קורולות) :-D אפילו טיימינג לא צריך לעשות ! רכב גם יותר חסכוני מהמתחרים שלו כמו מאזדה 3, לנסר, פוקוס.

פורסם

לפי דעתי:

הבדיקה מפתיעה לטובה.

סה"כ לרכב השכרה בן 5 שנים התקלות לא משמעותיות יחסית לרכב מהשכרה עם כל מה שמשתמע מכך,הרוב זה כסתחים שרושמים לכל רכב בכל בדיקה, טיפול גדול ויישור קו קטן והכל אפשר לתקן.

מוסך מורשה,טיפול ויישור קו והרכב יהיה פיקס.

 

רכב טוב,אמינות מוחלטת ואין טיימינג,משפחתית מעולה מכל הבחינות,רכב זריז,חזק,גיר מעולה,טיפולים זולים,

שומרת על הערך,מומלצת ונותנת יותר מאשר מאזדה פוקוס העגלתית וכל שאר המשפחתיות.

 

מוצלחת יותר מהדגם המוחלף.

 

אני ממליץ.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
לפי דעתי:

סה"כ לרכב השכרה בן 5 שנים התקלות לא משמעותיות יחסית לרכב מהשכרה עם כל מה שמשתמע מכך,הרוב זה כסתחים שרושמים לכל רכב בכל בדיקה, טיפול גדול ויישור קו קטן והכל אפשר לתקן.

מוסך מורשה,טיפול ויישור קו והרכב יהיה פיקס.

 

אגב, אחלה רכב,אמינות מוחלטת ואין טיימינג,משפחתית מעולה מכל הבחינות,רכב זריז,חזק,גיר מעולה,

שומרת על הערך,מומלצת ונותנת יותר מאשר מאזדה פוקוס העגלתית וכל שאר המשפחתיות.

 

מוצלחת יותר מהדגם המוחלף.

 

 

שומרת על הערך...

הצחקת אותי , חברות הליסינג מנסות להיפטר ממלאי ענק של קורולות , 3 ומה לא.

תוצאה ישירה מחירון על הנייר שבינו למה שקורה בשוק המרחק גדול.

המנואות של פעם לא תופסות היום , שוק המשומשות הוא שוק קונים בלבד היום, בעלי רכב פרטי סובלים מהצפת הליסינג ומחירי הפרטיות גם הם צונחים מטה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תוצאות בדיקת רכב- טויוטה קורולה 2007-

שלום רב,

 

אני מתכוונת לקנות רכב טויוטה קורולה 2007, יד 2, 133000 ק''מ, שהבעלים הקודמים היו השכרה,

 

לקחתי את הרכב לבדיקה ומכיון אשני לא מבינה כלום ברכבים לצערי :roll:,,

אשמח מאד לקבל עזרה בפענוח תוצאות הבדיקה שקיבלתי-- אני אמורה לקנות את הרכב מחר או מחרתיים מקסימום-- ואודב לכם אם תעזרו לי ..

 

המחיר המובקש עבור הרכב הינו 47.000 ש''ח

 

תוצאות הבדיקה :

מנוע, מערכת קירור, מערכת התצה: בלאי פנימי גובה, רעש מערכת תיזמון ושסתום, רעשים ונקישות פנימיים רעש פנימי ממסיבים, נזילות שמן, סימני שריפת שמן, לבדקו תצרוכת שמן בניסעה, לבטל רעשים ולחזור למשיעת מנוע, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים רצועה פגומה, לטפל במערכצ קירור, סיבובי מנוע לא יציבים, לטפל במערכצ הזרקה ולתאם מנוע.

 

מערכת פליהט- תקין (וי)

 

ברן קדמי ומערכת היגוי - סטיות הגה קלות, לתקן זוויות ומערכת היגוי ואיזון

 

קפיצים- קפיציות לקויה

 

שילדה ומרכב ליקויםם: תיקון כנף קדמית, דלתות חאויות, מכסה תא מטען, כנף אחרוית מעיכות בסף, פגיעה בפח, גומיות לדלתות וחלונות פגומים, ריפוד פגום, כיפו בפגוש- תיקון- החלפה, פגמים בצבע, מראה לקויה (כיסוי)

 

מערכת בלמים- לפרק גלגלים ולבדוק

 

צמיגים- צמיגים אחרויים פגומים- יבשים

 

מערכת תאורה- תאריך מצבר 3/11 ללא אחריות

 

העברת כוח - חופש צלבים, החלפת הילוכים מאוחרת, נקישה בשילוב הילוכים, רעש קל מתיבת הילוכים, בדיקת תהל אינה שלמה עד לתיקון הליקוי ובדיקה חוזרת .

 

אלה הם תוצאות הבדיק, אשמח לשמוע תשובות בהקדם, ובמידה ובעיות אלו ן קריטיות, כמ הבערך עולי לי לתקן אותם, וכמה זה מוריד ממחיר האוטו.. והאם יש המלצות מוסימות לגבי דברים שעליי לעשות לפני קניית הרכב,

תודה רבה

 

סוזן

פורסם

תשובות באדום:

 

תוצאות בדיקת רכב- טויוטה קורולה 2007-

שלום רב,

 

אני מתכוונת לקנות רכב טויוטה קורולה 2007, יד 2, 133000 ק''מ, שהבעלים הקודמים היו השכרה,

 

לקחתי את הרכב לבדיקה ומכיון אשני לא מבינה כלום ברכבים לצערי :roll:,,

אשמח מאד לקבל עזרה בפענוח תוצאות הבדיקה שקיבלתי-- אני אמורה לקנות את הרכב מחר או מחרתיים מקסימום-- ואודב לכם אם תעזרו לי ..

 

המחיר המובקש עבור הרכב הינו 47.000 ש''ח

 

תוצאות הבדיקה :

מנוע, מערכת קירור, מערכת התצה: בלאי פנימי גובה, רעש מערכת תיזמון ושסתום, רעשים ונקישות פנימיים רעש פנימי ממסיבים, נזילות שמן, סימני שריפת שמן, לבדקו תצרוכת שמן בניסעה, לבטל רעשים ולחזור למשיעת מנוע, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים רצועה פגומה, לטפל במערכצ קירור, סיבובי מנוע לא יציבים, לטפל במערכצ הזרקה ולתאם מנוע.

 

טוב שהם לא פשוט סימנו איקס על כל סעיף אפשרי שקשור למנוע. הם שכחו גם את "לפתוח ראש ולנקות שסתומים עם ג'ילדה", "רעש מתגבר כשלוחצים על הגז", "סימני שריפה של תערובת דלק ואוויר" ו"סימנים שהמנוע עבר 133000 ק"מ" :-P

בקיצור - כסתח

 

מערכת פליהט- תקין (וי)

 

ברן קדמי ומערכת היגוי - סטיות הגה קלות, לתקן זוויות ומערכת היגוי ואיזון

 

כיוון פרונט. כנראה שלא דחוף

 

קפיצים- קפיציות לקויה

 

שילדה ומרכב ליקויםם: תיקון כנף קדמית, דלתות חאויות, מכסה תא מטען, כנף אחרוית מעיכות בסף, פגיעה בפח, גומיות לדלתות וחלונות פגומים, ריפוד פגום, כיפו בפגוש- תיקון- החלפה, פגמים בצבע, מראה לקויה (כיסוי)

 

זה תחת "משמעות שולית" אני מניח. בכל מקרה - לא רציני.

 

מערכת בלמים- לפרק גלגלים ולבדוק

 

צמיגים- צמיגים אחרויים פגומים- יבשים

 

מערכת תאורה- תאריך מצבר 3/11 ללא אחריות

 

העברת כוח - חופש צלבים, החלפת הילוכים מאוחרת, נקישה בשילוב הילוכים, רעש קל מתיבת הילוכים, בדיקת תהל אינה שלמה עד לתיקון הליקוי ובדיקה חוזרת .

 

מומלץ לבדוק במוסך אמיתי

 

אלה הם תוצאות הבדיק, אשמח לשמוע תשובות בהקדם, ובמידה ובעיות אלו ן קריטיות, כמ הבערך עולי לי לתקן אותם, וכמה זה מוריד ממחיר האוטו.. והאם יש המלצות מוסימות לגבי דברים שעליי לעשות לפני קניית הרכב,

תודה רבה

 

סוזן

 

רק את הדבר האחרון שווה באמת לבדוק. כל השאר שטויות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שומרת על הערך...

הצחקת אותי , חברות הליסינג מנסות להיפטר ממלאי ענק של קורולות , 3 ומה לא.

תוצאה ישירה מחירון על הנייר שבינו למה שקורה בשוק המרחק גדול.

המנואות של פעם לא תופסות היום , שוק המשומשות הוא שוק קונים בלבד היום, בעלי רכב פרטי סובלים מהצפת הליסינג ומחירי הפרטיות גם הם צונחים מטה.

עדיין, ואפילו בפער גדול יותר: נמכרת ב30 אלף (!) יותר מהסיטרואן שלך C4 מאותה שנה ומצב.

כנראה שלא הבנת עדיין שהכל בחיים יחסי, גם שמירת ערך.

פורסם

תבינו חברה וזה מכל הלב,

יש כמה חברות בארץ שלדבר על "שמירת ערך" זה מצחיק כשמדברים עליהן:

מאזדה,טויוטה,פורד, הן ממלכות ההפסדים לדעתי! אך..

לא סתם הליסינג לוקח אותן,כולם רכבים טובים,אמינים,וסחירים.

טויוטה שומרת על מחירון??

כן ,לפני 4 שנים אולי.

ישנה היתעוררות בציבור במיוחד על טויוטה!

אציין זאת בכמה מילים,4 גלגלים עם הרבה פלסטיק ובטריה!

אני לא מבין מה דחף אותך לקנות טויוטה קורולה ועוד מהשכרה??

ומה קורה לכל המגיבים פה? רכב יד שניה מהשכרה 2007 ב40000? ו"טויוטה"?

הציבור כבר לא קונה את הבלוף:wink:

פורסם

נו אז היא יותר יקרה, מה זה נותן למישהו?

זה רק מחזק את העובדה שבתקציב המכובד הזה ניתן למצוא אפשרויות הרבה יותר אטרקטיביות כמעט מכל הבחינות.

פורסם
לפי דעתי:

הבדיקה מפתיעה לטובה.

סה"כ לרכב השכרה בן 5 שנים התקלות לא משמעותיות יחסית לרכב מהשכרה עם כל מה שמשתמע מכך,הרוב זה כסתחים שרושמים לכל רכב בכל בדיקה, טיפול גדול ויישור קו קטן והכל אפשר לתקן.

מוסך מורשה,טיפול ויישור קו והרכב יהיה פיקס.

 

רכב טוב,אמינות מוחלטת ואין טיימינג,משפחתית מעולה מכל הבחינות,רכב זריז,חזק,גיר מעולה,טיפולים זולים,

שומרת על הערך,מומלצת ונותנת יותר מאשר מאזדה פוקוס העגלתית וכל שאר המשפחתיות.

 

מוצלחת יותר מהדגם המוחלף.

 

אני ממליץ.

 

נוחות, בטיחות ובלמים בינוניים לא יוצרים משפחתית מעולה.

אם היא רוצה רכב משפחתי אמין וחסכוני בתקציב כזה עדיף שתחפש טידה/ sx4 או אולי אפילו לנסר מהצורה החדשה מודלים 08-09.

מכוניות מודרניות ומוצלחות יותר מה קורולה המיושנת. למרו שלמען האמת, הפוקוס על מגרעותיה (סחיבה גרועה) פשוטה טובה ונעימה יותר לנהיגה ולנסיעה.

×
×
  • תוכן חדש...