Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נוחות, בטיחות ובלמים בינוניים לא יוצרים משפחתית מעולה.

אם היא רוצה רכב משפחתי אמין וחסכוני בתקציב כזה עדיף שתחפש טידה/ sx4 או אולי אפילו לנסר מהצורה החדשה מודלים 08-09.

מכוניות מודרניות ומוצלחות יותר מה קורולה המיושנת. למרו שלמען האמת, הפוקוס על מגרעותיה (סחיבה גרועה) פשוטה טובה ונעימה יותר לנהיגה ולנסיעה.

 

נוחות אני מסכים, אבל בטיחות ? בלמים ? מה בעיה איתם ? עברתי כם הרכב הזה יותר ממאה אלף ק״מ, אין שום בעיה עם בלמים. בטיחות ? זה שיש לאיזה פח שימורים 2 כריות אויר יותר, לא עושה אותו יותר בטוח.

והכי חשוב - רכב הכי אמין שיש, 0 תקלות. תדלק וסע. צריכת דלק 1:12.5 במשולב. על הכביש 1:14-1:15 - הרבה הרבה הרבה יותר חסכוני גם מפוקוס, גם מלנסר וגם מאימפרזה. משמעותית יותר חסכוני ממאזדה 3.

פורסם

איחדתי בין ההודעות. להבא לפתוח רק שרשור אחד או ששניהם יימחקו.

 

האם המחיר שווה? תלוי - מה המחירון המשוקלל של הרכב? בכמה נמכרים רכבים מקבילים?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מכרתי כזה רכב לפני חודשיים, מחירון משוקלל ליסינג היה 54, אז עכשיו סביר להניח שהוא 50-51, כאשר על השכרה צריך להפחית עוד, לכן מגיעים ל-47-48. לכן, לפי דעתי, מחיר סגירה בסביבות 40-42 יהיה משתלם.

פורסם

מבדיקה ביד 2 עולה שניתן למצוא רכבים כאלו מיד פרטית, עם קילומטרז נמוך, באיזור 55 אלף שקל.

 

הייתי מעדיף יד פרטית כזו, בלי לחשוב פעמיים.

פורסם

לא כל כך נדיר. אפשר למצוא ביד2 קורולה פרטית 2007 ב-55 אלף.

 

אפילו עם קילומטרז' נמוך יחסית.

 

זה מצב השוק היום, אפילו לקורולה.

 

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=16&SubModelID=1428&FromYear=2007&UntilYear=2007&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=&OwnerID=1&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=2&Info

פורסם
לא כל כך נדיר. אפשר למצוא ביד2 קורולה פרטית 2007 ב-55 אלף.

 

אפילו עם קילומטרז' נמוך יחסית.

 

זה מצב השוק היום, אפילו לקורולה.

 

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=16&SubModelID=1428&FromYear=2007&UntilYear=2007&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=&OwnerID=1&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=2&Info

 

ראית תוצאות של הלינק שצירפת ? הרוב המוחלט זה רכבים יד 2, שרוב רובם זה פליטי ליסינג ביד ראשונה ! אני הייתי בסרט הזה, אין הרבה רכבים 2007 פרטיים יד ראשונה עד נגיד 90000 ק״מ

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=16&SubModelID=1428&FromYear=2006&UntilYear=2007&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=&OwnerID=1&fromKM=1&KM=90000&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=1&Hand=1&Info=

מה שכן, יש כמה רכבים של 2006 במחיר של 53-55 אלף, אחד עם רק 40 אלף ק״מ !

אולי אפשר להוריד אותם ל-50 שזה ייצא גם עסקה לא רעה לדעתי.

פורסם

הרוב אכן ליסינג, אבל יש גם פרטיות במחיר של כ-55 אלף ש"ח.

 

מעבר לכך, אסור להתעלם מהפער בין המחיר המבוקש למחיר הסגירה, במיוחד במצב השוק היום.

פורסם
פרטיות במחיר של כ-55 אלף ש"ח.

 

נו תמצא לי אחת כזאת....

 

בבקשה :-)

http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=2331945

אומנם 57.5 אבל סביר להניח שתוכל לסגור על 55 :-D

כמובן בתנאי שהרכב עוד לא נמכר, הקפצה אחרונה היתה לפני שבוע. ואם כן נמכר, זה נותן אינדיקציה טובה מה מחיר השוק לכזה רכב - יד ראשונה רק 64 אלף ק״מ, וזמן המכירה - הרי כתוב טסט עד 03/12, שזה לפני כמעט 3 חודשים, כלומר הרכב מתפרסם כבר 4-5 חודשים בלוח ! אלא אם כן המוכר פשוט טעה בין 12 ל-13

פורסם
פרטיות במחיר של כ-55 אלף ש"ח.

 

נו תמצא לי אחת כזאת....

 

בחצי דקה של בדיקה מצאתי בכרמיאל ב-54000 ש"ח ובמודיעין ב-55000 ש"ח.

 

ויש עוד כמה במחיר קרוב

פורסם

קודם כל, הייתי מוותר על הרכב הספציפי הזה. הוחלפו בו כ"כ הרבה חלקי פח שנדמה כאילו הוא היה רכב במכוניות המתנגשות שיש בסופרלנד. בנוסף, בסוף הבדיקה, מצוין כי העברת ההילוכים מאוחרת ויש לטפל בכך ולהגיע שוב לבדיקה.

בתור בעלים לשעבר של קורולה מהצורה הנ"ל, הייתי ממליץ להמשיך ולחפש, בטוח תמצאי במחיר קרוב (50K) קורולות שמורות וטובות יותר מזו שבדקת.

אולי שווה לחפש את דגם ה- GLI שמפואר יותר וברובו המכריע היה בידיים פרטיות (לא בדקתי את ההפרש).

×
×
  • תוכן חדש...