Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד רעשים ברכב - הסבר מפורט ע"י נציג STP


שימו לב! השרשור הזה בן 3206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אמרתי ולכן אקיים



 

בתמונה אם תביטו היטב אתם תראו שמסגרת הדיפון עטופה בלבד שמפריד פיזית בינה לבין מתכת הדלת.

 

זה קל מאוד לביצוע נראה טוב גם אם אתם לא דואגים לחיתוך בקו ישר (בקושי רואים את זה במציאות) ונותן בידוד מוחלט של הדיפון מהדלת.

 

בנוסף לכך קניתי מEBAY תפסנים חדשים לדלתות - אין לי צורך כרגע להשתמש בהם המקוריים טובים מספיק אבל אם אני אסים את החליפיים - הם נתפסים כמו ברזל :shock: ניסיתי להוציא אחד והייתי צריך לשבור אותו.

 

רשמתי באיביי toyota avensis nylon door panel fastners - שישה דולר לחבילה של 20 כולל משלוחה.

 

על הדרך גם הזמנתי לסובארו של אבא שלי.

photo.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 237
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דן, אני מעמין שזה לא הזיק. הרי פלסטיק של דיפון יושל על ברזל וסופו של דבר הוא יוצר רעש כזה או אחר. וכמה זה עולה כבר??

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק לגבי דיפונים בלי כלום שזה יכול לעזור.

אני שמתי ספוגים 4 מ"מ לאורך בדיפון ולא נראה לי שזה יעזור לי בעוד משהו באמת...

 

לדעתי גם עדיף לשים ספוגים שם,גם על הדיפון וגם מסביב.

Scan Speak

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שציינתי, חתיכת לבד עם גב דביק עלתה לי פחות מ40 שקלים כולל משלוח.

 

לבד באנגלית felt

 

אתם פשוט צריכים לחפש felt with adhesive backing

 

הגודל של החתיכה הוא משהו כמו 40 על 60 סנטים וזה בד מאוד גמיש, מאוד.

 

הדבק נהדר והוא גם מתוכנן להיות עמיד לחום.

 

דיפון שמאל אצלי רטט בנקודה מסויימת בחלק העליון שלו, הלבד העלים את זה.

 

חוץ מזה שום דבר רע לא יקרה אם תמנע מגע בין פלסטיק למתכת שביניהם וופר 7 אינטש שבועט כמו משוגע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעו, חייב לשתף אתכם בחוויה.



 

שבוע שעבר הייתי בחופש וכשאני עם המשפחה אני שומע בדרך כלל בווליום אפסי ובעיקר רדיו דרך האינטרנט.

 

נסעתי הבוקר לעבודה אחרי שבודדתי את כל הדופן של דיפון שמאל ואזורים בעייתיים שהיו בדיפון ימין (וכמובן התיקון שעשיתי בגריל ימין וגם התוספת של הספוג\קצף מאחורי הוופרים)

 

עשיתי נסיעה לעבודה, ווליום "גבוה" כמו שאני אוהב - התוצאה מטמטת!

 

הבאס כל כך עמוק ורך ונקי בו זמנית - אין שום פידבק למעט סאונד נקי של באס, בו זמנית לא הולך לאיבוד שום חלק אחר במוזיקה.

 

אפס רעידות מהרכב והפלסטיקה - שמתי טרקים של פורטיס-הד ושל BECK שיכולים לפרק רכב לחתיכות ופשוט - תענוג.

 

 

תשקיעו בחומרים שיש להם יכולת לספוג גלי קול ורטט לא פחות ממה שתשקיעו בחומרים מונעי רזוננס, למען האמת - תשקיעו שליש בערך בחומרים מונעי רזוננס ואת כל השאר בחומרים בולעי גלים, בולמי גלים ומונעי מגע.

 

מה שהלבד והספוגים האלה עושים זה נהדר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

טוב,



 

אז הפעם אני בוחר לעדכן קודם כל את השרשיר הזה בעקבות העבודה שלי על פרוייקט הטאבלט נקסוס 7

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=490283&page=12

 

אתמול יצא לי לעבוד על תא המטען של הרכב והחלטתי להכנס בעובי הקורה ולפרק את הכיסויים של בתי הגלגלים - היה פשוט יותר משחשבתי להשיג גישה מספקת.

 

בודדתי בצורה כזו -

 

כיסוי של 60 עד 70 אחוז בערך מבית הגלגל (בכל צד) לא נזקקתי ליותר מיריעה אחת של סטינגר רודקיל אקספרט - 2SQFT סה"כ וזה גם בדיוק כל החומר שעמד לרשותי.

 

כיסוי כמעט מלא של כל בית הגלגל אבל גם כיסוי מלא של כמעט כל הכנף והחצאית בדפוני CFF - ספוג צפוף תאים סגורים - כל דפון כזה 1.25SQFT סה"כ השתמשתי בכל השמונה דפונים שנשארו לי מהחבילה של ה16 שהספיקה לי לכל ארבעת הדלתות של הרכב הזה כ - 20SQFT - עשר לארבעת הדלתות ו10 לבתי הגלגלים וצידי תא המטען.

 

 

לקח לי קצת יותר משעה לעשות את כל העבודה.

 

 

מה שהיה לי מאוד מוזר זה שטויוטה עשו עבודה פשוט נהדרת על רצפת הרכב ועל הגג שלה אבל דווקא את בתי הגלגלים הם השאירו עירומים :shock: אז נכון יש פלציב כמו שרואים על הריפודים של תא המטען אבל בכל זאת, רצפה שלמה מבודדת נגד וויברציות וכלום על בתי הגלגלים?!?

 

כאן כבר היה לי ברור שהסיכוי לשיפור שמיע הוא גבוה.

 

התוצאות בשטח - אני לא הולך לאמר וואו, אני לא הולך לאמר שזה בגדר חובה אבל כן - יש שיפור שמיע.

 

החלק האחורי של הרכב מרגיש דומם - אבל הרעש מבתי הגלגלים הקדמיים עכשיו מרגיש לי מודגש וברור יותר - מקודם היו לי ספקות שחלק מהרעש מגיע מהגלגלים האחוריים, עכשיו אני יודע שזה היה נכון אבל באמת, הרוב המוחלט של הרעש ברכב הזה מגיע בכלל מהגלגלים הקדמיים.

 

בהזדמנות הבאה לטיפול ברכב כאשר יועלה על ליפט אבקש מהם לפתוח את מגיני הרפש והביטנה ואני אשחיל שם את מה שנשאר לי מההוד ליינר - צריך להספיק לי לשני הגלגלים.

 

קצת תמונות - תהנו!

 

DSC_0337.JPG

DSC_0338.JPG

DSC_0339.JPG

DSC_0340.JPG

DSC_0341.JPG

DSC_0342.JPG

DSC_0343.JPG

DSC_0344.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד אחת לדרך!



DSC_0345.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, הבית גלגל זה גם ככה חתיכה מאוד עבה, אין טעם לשים עליה בידוד.

תשקיע יותר בכנף האחורית ובחתיכת פח המעפנה בין הבית גלגל לכנף.

אם כבר, שים שם ספוג. לספוג את כל הרעשי כביש מהצמיגים, יותר חשוב מבידוד לדעתי.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי החומר השחור שאתה רואה זה ספוג - ספוג מסוג CFF



 

זה שכבת קצף צפופה מאוד בעובי של 7 מ"מ וזה בולם לגמרי את הרעש שנספח דרך בית הגלגל.

 

זו חתיכה עבה מאוד אבל שם מיוצר רוב הרעש שמגיע ישירות ממגע הגלגלים עם האספלט.

 

בודדתי לא רק את בית הגלגל אלא גם את רוב השטח הפתוח של חצאיות הצד.

 

בהזדמנות הקרובה אטפל גם בבתי הגלגלים הקדמיים - זה צריך כבר להחריש את הרכב הזה לגמרי - לא שהוא בכלל רועש, הוא שקט מאוד אבל בלי מערכת במהירות של 120 קמ"ש מציק לי קצת רעש מהגלגלים :-P

 

ב90 - 100 הרכב הזה פשוט בועה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

היי

רוצה להקפיץ את השרשור אם שאלה.

אדי, ראיתי שקנית את הספוג מ EBAY, אחרי שחבר שלי שאל איפה לקנות,התחלתי לחפס והגעתי למוכר מישראל

http://www.ebay.com/itm/12-sheets-Car-Vehicle-Sound-Deadening-Insulation-Proofing-Pads-13-mm-1-08/350901690513?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D18577%26meid%3D2832340575443203071%26pid%3D100033%26prg%3D8476%26rk%3D4%26rkt%3D4%26sd%3D221320215402%26

ספוג באובי של 13 מ"מ גודל של 1 מ"ר

טוב,אז אם יש מוכר ישראלי,זה אומק שניתן להשיג גם בארץ? משהו יוע איפה? אני ניסיתי לעשות כמה חיפושים ולא ראיתי משהו דומה לכך. אי מעמין שזה מגיע בגליל כמו חומר דידוד וברציות שאנשים מצו פה..

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי סרגיי



 

כן, אני גם שמעתי שיש מוכר ישראלי ליריעות האלו וגם שוקל לקנות עוד חבילה לקראת ההתקנות שאני הולך לעשות ברכב בקרוב - בא לי לשנות קצת, משעמם כבר לנסוע באותה תצורה (קיק פאנלים) כבר שש שנים.

 

לפי מה שהבנתי המוכר נמצא איפשהוא בפתח תקווה - אבל מה זה משנה?

 

תנסה גם להרים טלפון לחנויות לחומרי גלם לתעשיית המיזוג - יש אחת כזאת בשכונת מולדת בחולון למשל.

 

הן עושות עבודה מעולה!

 

אם תצליח ליצור איתו קשר - תעדכן אותי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



זו חתיכה עבה מאוד אבל שם מיוצר רוב הרעש שמגיע ישירות ממגע הגלגלים עם האספלט.

מחזק את זה , המון רכבים רעש הדרך העיקרי בהם הוא מבתי הגלגל .

בודדתי כמה רכבים בצורה מוגזמת , ותמיד הבתי גלגל הם מה שעשו את השינוי העיקרי לרעשי כביש .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

lanosforce שאלה ! באיזה חומר איטום השתמשתה כדי לבודד רעש פלסטיקה של הדלת ואת המגע בין הפלסטיקה לדלת ?

 

DAn-BP 1.8 ראיתי את היריעות שהזמנתה ! זה לבידוד רעשי כביש או בידוד אקוסטי ?

SKODA FABIA TSI 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...