Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד רעשים ברכב - הסבר מפורט ע"י נציג STP


שימו לב! השרשור הזה בן 3212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל, טוב לשמוע שאתה מרוצה!

 

כמה שאלות:

 

בסוף כיסית את כל שטח הריצפה? מה כמות החומר שנדרשה לעבודה?

 

אם אני לא טועה, החומר הזה לא דביק. איך היה לעבוד איתו? האם היו בעיות בהחזרת השטיח המקורי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 237
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל - לינק למכירה שממנה קניתי



 

http://www.ebay.com/itm/200715242773?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

המשלוח והמחיר לשטיח שם היה הכי שפוי שמצאתי.

 

קניתי שתי יריעות כלומר 24 רגל רבוע

 

זה הספיק לי לכל ארבעת משטחי הרצפה, כל שטח רצפת המושב האחורי, הבאר של גלגל הספייר, מעבר מוט התמסורת בין המושבים האחוריים.

 

החומר לא דביק אבל הוא כבד.

 

הוא נחתך כמו נייר (אפשר אפילו לקרוע אותו ביד) עם סכין - ממש כמו חמאה.

פשוט להרים את הרצפה המקורית ולשים מתחת.

 

הרצפה נסגרת בקלות ללא שום בעיות.

 

היו כמה נקודות בהן הרצפה היתה דבוקה אבל מדובר בכמה נקודות בודדות והיו כמה תפסנים שתפסו את השטיח למקום - ידית חילוץ פאנלים הוציא אותם ללא בעיות ושמרה עליהם שלמים ותקינים.

 

 

לא, לא בודדתי בתי גלגלים אבל זה השתיק את הרכב בצורה מעוררת פליאה, מבתי הגלגלים האחוריים אני לא מרגיש שום רעש אלא רק קצת מהקדמיים וזה בעיקר רעש שנתפס מהמנוע ולא מהכביש.

 

אני חושב בהזדמנות הקרובה לדחוף שם את מה שנשאר לי מה HOODLINER ולסגור את נושא הבידוד לרכב הזה סופית.

 

 

נסעתי היום לעבודה וזה פשוט היה תענוג צרוף כל הדרך, האמת היא שבחלק מהדרך בכלל כיביתי את המערכת רק בכדי להנות מהשקט שבו הרכב צובר תאוצה - זה ממכר! :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד, לקחת טויוטה והפכת אותה ללקסוס :-P.

 

לגבי המצלמת רוורס, אני לא בטוח כמה זה משנה לך , אבל יש דרך שהיא תהיה פעילה גם כשהמחשב כבוי ,

בשביל זה אתה צריך לעשות שני דברים : דבר ראשון לחבר את המסך למתח סוויץ במקום למתח שלאחר הדלקת המחשב.

ודבר שני, כדי שהמסך לא ידלק בכל פעם שמתניעים את הרכב אתה צריך להעביר אותו למצב של auto turn on

כלומר הדלקה רק כשיש מקור פעיל (מחשב או רוורס) . בשביל זה צריך להכנס לתפריט ה"סודי" של המסך ולהגדיר את זה שם.

פה יש הוראות איך עושים את זה : http://www.mo-co-so.com/v/~photos/Lilliput%20auto%20power%20on/auto%20power%20on.htm

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

:-P אבל לקסוס זה לא :|

 

יצא לי לנסוע על ה250 ועל הדגם של סדרת ה400 - נדמה לי 450 בארה"ב

 

מבחינת איכות הנסיעה - מסכים אתך לחלוטין, בהחלט הפכתי את הרכב לרכב ברמת פרימיום.

 

אבל אני חושב שחסרים לי משהו כמו 50 עד 100 סוסונים לפחות בשביל להגיע לכוח שיש ללקסוס :-D

 

מושבי עור לא ממש עושים לי את זה ואני לא אשים עור מיוזמתי למעט כיסוי ההגה וזה מטעמי היגיינה.

 

אפרופו - לאוונסיס מהדגם שלי יש גם דגם בנזין וגם דגם דיזל גודשות רק שהן לא יובאו כאן לארץ וזה יהיה מאוד לא חוקי להתקין עליהן את הקיט שהופך אותן לגודשות, אבל זה היה מאוד נחמד לנסוע על אוונסיס עם איזה מינימום 170 סוסים ובקלות גם אפשר להביא אותה לאזור ה200 -> אבל אני לא רואה מה זה יתן לי כאן עם גיר אוטומטי עם ארבעה הילוכים.

 

הרכב מספיק חזק ומספיק זריז בשבילי - מיותר.

 

המסך אצלי מחובר ישירות למחשב כי רציתי למנוע ממנו את הריצודים אבל זה לא עזר - הוא נדלק אצלי אוטומטי ואז מכבה את עצמו אם אין סיגנל בכלל מאף מקור. אני משאיר את זה ככה כי זה פחות משנה לי, מצלמת הרוורס היא בעיקר לנוחות אבל אני תמיד מסובב את הראש לפחות פעם אחת אחורה לראות שאין אנשים או דברים שמגיעים לי מהצד לפני שאני לוקח רוורס בבטחון על המצלמה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפלתי בקפיץ של מושב הבטיחות של הילדה.



 

אני די בטוח שהדבר הזה לא יצייץ יותר, אלא אם כן הילדה יושבת שם :-P:-P:-P

 

אפשר לראות בצורה ברורה איפה מוקמו חתיכות השטיח של סטינגר.

DSC_0326.JPG

DSC_0327.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

אני מקפיץ כי יש כאן משהו מאוד מאוד מעניין שרצוי לכם לעבור עליו.

 

http://www.sounddeadenershowdown.com/products/cld

 

האתר הזה הוא היום נחשב ע"י פורומיסטים בחו"ל בתור סמכות בלתי מעורערת לענייני בידוד אקוסטי.

 

אני בחרתי כרגע להתמקד דווקא ביריעות הCLD שלהם שהן יריעות לבידוד רזוננס - כמו האקסטרים למשל.

 

תקראו היטב היטב את ההסבר שלו לגבי כמה אחוז כיסוי באמת נדרש בכדי להשיג אפקט מלא :-D

 

נכון - אתם לא חולמים 25% שטח כיסוי מסביב למרכז הרעש, מעבר לכך הוא בפירוש רושם שאתם עושים כוסות רוח למת.

 

זו לא התורה שאני מפיץ כמו שהאשימו אותי כאן מקודם - זו התורה שהיצרן עצמו מפיץ!

 

היצרן אומר לכם חבל על הכסף שלכם - אז חברה, חבל על הכסף שלכם - יותר משכבה אחת (שגם זה מוגזם) אתם פשוט מכבידים על הרכב, מקשים על הטיפול בו וזורקים המון כסף לפח!

 

החומר העיקרי שאתם צריכים להשתמש בו הינם הספוגים, האקסורברים ולא היריעות המקובלות.

 

תהנו מהקריאה של העמוד הזה ואני ממליץ מאוד לשמוע גם את ההקלטות משני הריבועים שאתם רואים שם עם ובלי בידוד - ההבדל מטורף וכמות החומר קטנה בהרבה ממה שאנחנו רגילים להשתמש כאן בארץ, לא רק זה - אין הבדל כמעט כלל וכלל בצליל אם הוא היה מכסה את כל השטח :wink: -> נקודה למחשבה עבורכם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ME TOO!

 

לדעתי עם באלק אחד ועוד קיט לתא מטען אתה אמור להיות מסוגל לטפל ברכב שלם - אולי זה לא יכלול את הגג, בוא נאמר שני באלקים על כל הרכב ואתה אמור לצאת מזה עם טיפול מלא!

 

הכסף האמיתי צריך להיות מושקע ביריעות מבוססות קצף - שלוש יריעות של שטיח לרצפה ועוד שתיים עד שלוש יריעות של קצף עם גב דביק והוד ליינר

 

זה בשביל לעשות פרוייקט על רכב ש-ל-ם.

 

ואני מדבר על רכב משפחתי גדול.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן - 25% כאשר נקודת מרכז הרעש היא מרכז המעגל\ריבוע\אמבה

:-D

 

מרכז הרעש בד"כ יהיה מרכז של כל משטח מתכת גדול יחסית או כל אזור שהוא הכי רחוק מחיזוקים כלשהם.

 

אפשר גם לאתר אותו אם אתה ממש רוצה בעזרת נקישות ואפילו בעזרת סטטוסקופ של רופא :-P:-P:-P (אני מרחם על האידיוט שישתמש בשיטה הזו - בד"כ היו מאבחנים איתה בעיות אלטרנטור ושאר חלקי מנוע רופפים או חופשיים כאשר רכבים היו מכניקה נטו ללא מחשוב כלל וכלל).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני קצת יותר משנה, ניסיתי להזמין ממנו את כל חומרי הבידוד שלו. נשארתי ללא תגובה פעמיים וויתרתי. אם אתם מצליחים להזמין את חומרי הבידוד של http://www.sounddeadenershowdown.com לישראל, נא לדווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבת על לנסות שירות כמו BUY2USA? לשלוח לארה"ב ומשם בשילוח ימי לארץ? אתה יכול לברר מראש את העלויות.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער על התגובה הבורה, לא קראתי את כל התגובות מצטער מראש.

כמה עולה חומר קסום שכזה?

 

נראה לי זה אחד הדברים הגדולים שאפשר לעשות לרכב שנראה ספורטיבי והנסיעה שקטה כמו בדאבל R.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים לא זולים - מכמה סיבות



 

חומר ייעודי לתעשיה הזו של אודיו לרכב מראש לא זול - מדובר בחומרים באמת איכותיים שנותנים לך אקסטרא בתכונות הכימיות שלהם.

 

אבל אפשר גם לעבוד באותה מידה עם חומרים ייעודיים לתעשיה הכוללת שיעלו לך קצת פחות עד הרבה פחות הבעיה היא שהם עלולים להיות או אפקטיביים יותר אבל פחות פרקטיים או פרקטיים באותה מידה אבל פחות אפקטיביים.

 

זה מתייחס לנפח של החומר, היכולת להתקין אותו בצורה יעילה ברכב מבחינת עובי, חוזק דבקים, עמידות למים, עמידות לחום, פליטת ריחות, פליטת רעלנים.

 

בגלל שכל החומרים האלה מיוצרים בחו"ל הם נמכרים ביחידות של רגל רבוע במקום מטר רבוע - הספוגים לרוב נמכרים ביחידות של 12 SQFT והמחיר לכל יחידה עומד על הפלוס מינוס 300 שקלים.

 

והמחיר ליריעות בוטליניות עומד על אזור ה100 עד 150 שקלים ליריעה שזה בד"כ 5SQFT - קיט באלק מכיל בתוכו כ9 יריעות שזה יוצא 36SQFT בערך - עד כמה שזכור לי.

 

אתה יכול לקנות חומרים מקבילים ובאותו מחיר להביא 18SQFT או אפילו יותר זול אבל גם החומר יהיה קצת פחות דחוס - לא קריטי, עושה עבודה נהדרת.

 

הבעיה במשלוחים האלה הם או שהם תופסים הרבה משקל או שהם תופסים הרבה נפח - ובכל מקרה זה יקר.

 

אבל!

 

זה משתלם!

 

וכן - אני יכול לאמר לך שחבר פורום שנוסע על אלפא תלתן ירוק (לא אומר איזו אלפא) עם מנוע בנפח אימתני של שלוש ליטר וגלגלי סגסוגת רועשים (18) עשה בידוד של רצפת תא מטען ובתי גלגלים רק בטיפול נגד רזוננס וזה עשה לו הבדל מורגש - בתוספת של קצפים הוא היה כנראה משתיק את האזור הזה של הרכב לרמה שפיפס מהמערכת היה מתגבר על רעשי הכביש והדרך.

 

מכל הנסיונות שעשיתי עד עכשיו אני באמת יכול לאמר שהשימוש בחומרים האלה תורם גם לשקט הנסיעה וגם לתחושה של ניתוק חיבור רצפת הרכב מהכביש.

 

בידוד מכסה המנוע ממש לא בולם את רעשי המנוע בזמן האצה אבל בזמן שיוט רעש המנוע הרבה יותר נעים לאוזן וכן - שקט יותר, אבל רק בזמן שיוט.

 

בידוד דלת תא המטען ובידוד הדלתות הקדמיות הינו התרומה המשמעותית ביותר נכון לעכשיו.

 

בידוד רצפת תא המטען אצלי מרגישה כמו כוסות רוח למת - כנראה שהאזור הזה לא רועש ברכב שלי.

 

בידוד רצפת הרכב עשה פלאים לאיכות הנסיעה של הרכב לווא דווקא מבחינת בידוד רעשים (גם כן אבל לווא דווקא) אלא בתחושה עצמה, רצפת הרכב רכה, לא מורגש ממנה כמעט כל חספוס שמגיע ממגע הצמיגים עם הכביש והנסיעה לחלוטין מרגישה כמו ברכבי יוקרה (ונהגתי בכמה וכמה - אמנם לא שלי אבל יצא לי לנהוג כמה שעות טובות בכמה רכבי יוקרה)

 

לרכב ספורט הייתי מציע להמעיט בתוספת המשקל ולכן להשתמש בתבונה ביריעות הבוטילניות ובעיקר להתבסס על פתרונות היריעות המוקצפות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבת על לנסות שירות כמו BUY2USA? לשלוח לארה"ב ומשם בשילוח ימי לארץ? אתה יכול לברר מראש את העלויות.



 

באותו זמן לא נחשפתי עדיין ל BUY2USA והיום ברכב שלי הדלתות מבודדות עם Stinger RoadKill + Foam וה Carpet Foam הגיע לפני שבוע ומחכה לתורו להתקנה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...