Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם.

צריך עזרה קטנה מהמומחים:

בעיה ראשונה-מחשב נייח שלא נדלק,פתחתי אותו היום,חשדתי דבר ראשון בספק הכח,פתחתי את הספק והפיוז בפנים היה שרוף,שאלתי היא כזאת,יש טעם להחליף פיוז?(הוא מולחם) או שכבר כדאי להחליף את כל הספק? הספק בן 4 שנים.

בעיה שניה-מחשב נייד של טושיבה,מזה זמן מה עושה בעיות בהתחברות לרשת האלחוטית שלי בבית,מזה יומיים הוא לא מצליח להתחבר לרשת בכלל וגם לא לרשת אלחוטית אחרת.אותה רשת בבית שלי ,הגלקסי מתחבר ללא בעיות, אני יכול להניח שהכרטיס רשת אלחוטית הלך לעולמו או שכדאי לבדוק משהו אחר לפני(תוכנה אולי?).

תודה לעוזרים.

פורסם

אני במחשב הפנטיום 4 הלך ספק לא מזמן. הלכתי קניתי ספק כח ב80 שקל וסגרתי עניין.

עם חשמל אני מעדיף לא לקחת סיכון בקטעים שלא מבין.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

דווקא לגבי ספקי כח אני ממליץ לא לקנות ספק גנרי זול. ספק זול מוציא מתחים לא אחידים שבבוא הזמן ישרפו את לוח האם. תשקיע בספק כח שגם אח"כ תוכל להעביר אותו למחשב אחר.

אני ממליץ על ספקים של seasonic.

לגבי כרטיס הרשת, תתחיל אולי מפרמוט המחשב והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה. אם לאחר מכן זה עדיין לא עובד אז זו בעיית חומרה.

 

פורסם
איזו הודעה מופיעה כשאתה מנסה להתחבר לרשת בנייד? או שאתה בכלל לא רואה רשתות?

 

אני רואה רשתות,אין בעיה עם זה,לרשת הספציפית שלי שיש לה אבטחה אני לא מצליח להתחבר בכלל,בנייד אין בעיה להתחבר אליו,כרגע הצלחתי להתחבר עם איזו רשת אחרת לא מאובטחת.

הוא מנסה להתחבר לרשת שלי ,מנסה ומנסה עד שהוא מפסיק ורושם "לא מחובר".

פורסם

עשית את התהליך הראשוני של ריסטרט לכל המערכת? רוב הבעיות פשוט נפתרות ככה.

אם כן, נסה למחוק את כל הרשתות האלחוטיות במחשב:

עבור XP

עבור 7

אם יש לך ויסטה, די בטוח שזה זהה לתהליך ב7. בלינוקס/מאק לא צריך להיות מסובך למצוא את זה גם.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

עוד הצעה שאתה יכול לנסות - כנס להגדרות של החיבור\כרטיס רשת ובטל את תקן N כך שהמחשב יעבוד בתקן G, לי זה פתר בזמנו בעיה זהה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

האם אתה מתחבר עם ה wzc של וינדוס או אם התוכנה של הכרטיס?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בהתייחס לשאלה הראשונה - פיוז שרוף בספק - הייתי מחליף, אפילו אם מדובר בפיוז שיש להלחים (עלות זעומה - לעומת החלפת כל הספק) - ובודק (אין מה להפסיד). אני מבין שזה ספק / שנאי חיצוני (בדוק עם רב מודד מתח לפני ואחרי ההחלפה).

alfa 156 2.5.

פורסם
האם אתה מתחבר עם ה wzc של וינדוס או אם התוכנה של הכרטיס?

אין לי מושג,אני לוחץ לחיצה כפולה על האייקון של הרשת אלחוטית למטה בשורת ההתחלה ובוחר רשת שאני רוצה.

עוד הצעה שאתה יכול לנסות - כנס להגדרות של החיבור\כרטיס רשת ובטל את תקן N כך שהמחשב יעבוד בתקן G, לי זה פתר בזמנו בעיה זהה.

אין לי מושג איך עושים את זה,אשמח להסבר.

בהתייחס לשאלה הראשונה - פיוז שרוף בספק - הייתי מחליף, אפילו אם מדובר בפיוז שיש להלחים (עלות זעומה - לעומת החלפת כל הספק) - ובודק (אין מה להפסיד). אני מבין שזה ספק / שנאי חיצוני (בדוק עם רב מודד מתח לפני ואחרי ההחלפה).

תודה על ההצעה.

פורסם

היות ואמרת שלרשת לא מאובטחת אתה יכול להתחבר, תוודא שהמחשב שלך תומך בהגדרות ההצפנה של הרשת.

יכול להיות שמישהו שינה את ההצפנה בראוטר מ WEP ל WPA או מ WPA ל WPA2 בערך בזמן שהמחשב הפסיק להתחבר לרשת?

 

עריכה: ראיתי עכשיו שבהתחלה ניסית רשתות אחרות וגם אליהן לא הצלחת להתחבר, אז כנראה שזאת לא הבעיה.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אכן ההצעה של התווית האדומה נשמעת הגיונית לא פחות.

הייתי מתחיל בזה.

תתחיל מזה שתכנס להגדרות של הראוטר ותבטל את ההצפנה, במידה והינך מצליח לגלוש, תגדיר מחדש את ההצפנה לפי מה שהמחשב שלך תומך (תחפש מפרט של הדגם הספציפי בגוגל, אמור להיות כתוב)

אם אין קשר, תנסה כמו שאמרתי לבטל את תקן N:

אני מניח שמדובר בחלונות 7,

תלחץ על האייקון ליד השעון של הרשת אלחוטית ואז תיכנס לnetwork and sharing center

בשורה השניה בצד ימין יהיה שם הרשת תחת סעיף connections, תלחץ.

יפתח חלון, למעטה יש properties, כנס

ועכשיו תלחץ על configure למעלה.

בלשונית advanced יהיה לך 802.11 n mode

תעשה דיסאייבל.

סיימת :) תנסה להתחבר מחדש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אכן ההצעה של התווית האדומה נשמעת הגיונית לא פחות.

הייתי מתחיל בזה.

תתחיל מזה שתכנס להגדרות של הראוטר ותבטל את ההצפנה, במידה והינך מצליח לגלוש, תגדיר מחדש את ההצפנה לפי מה שהמחשב שלך תומך (תחפש מפרט של הדגם הספציפי בגוגל, אמור להיות כתוב)

אם אין קשר, תנסה כמו שאמרתי לבטל את תקן N:

אני מניח שמדובר בחלונות 7,

תלחץ על האייקון ליד השעון של הרשת אלחוטית ואז תיכנס לnetwork and sharing center

בשורה השניה בצד ימין יהיה שם הרשת תחת סעיף connections, תלחץ.

יפתח חלון, למעטה יש properties, כנס

ועכשיו תלחץ על configure למעלה.

בלשונית advanced יהיה לך 802.11 n mode

תעשה דיסאייבל.

סיימת :) תנסה להתחבר מחדש.

 

הוינדוס הוא XP ציינתי כבר קודם.

בכל מקרה עשיתי דיסאייבל לN MODE וזאת לא הבעיה.

ניסיתי בהגדרות המתקדמות שהקוד לרשת לא יהיה אוטומטי,עכשיו הוא מצליח פיזית להתחבר ולגלוש,אולם באייקון למטה רשום שאני לא מחובר וגם כאשר אני נכנס לרשתות האלחוטיות רשום "לא מחובר" ,מוזר.

פורסם

אופס לגבי הXP:oops:

אם אתה מבטל את ההצפנה של הרשת - אתה יכול להתחבר חופשי?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...