Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני חושב שהגלקסי מיני עדיף על הGALAXY YOUNG או איך שקוראים לו.

השוואות אפשר לעשות באתר הזה www.gsmarena.com

קישור טוב !

 

תודה לכולם על הטיפים וההצעות, גם אלו שמגיעות בה"פ. גם המלצות נוספות יתקבלו בברכה.

 

טיפטיפה על הגעת לגיל או לא : אתם לא מכירים את הילדים של היום. כבר מגיל 7-8 הם עם מכשיר (בדרך כלל פשוט), לפעמים רק כדי לדווח להורים לחוצים (או לפייסבוק או לאתר בית ספר.. שמח שאצלי אין את זה).

בעידן התקשורת הנוכחי זה חלק מהחיים של סביבת הילדים, לא פריבילגיה.

בלי להתעמק כרגע אם כן טוב או לא טוב, ככה זה. ואי אפשר לעצור את התופעה בלי להחריג את הילד.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

מסכים לחלוטין - הגדולים שלי קיבלו מכשיר בגיל 10, הצעיר בגיל 8. הם לא היו הראשונים בכתתם להחזיק בטלפון (ואנימדבר כל השניל 2001-2004) החשבונות היו של 10 דקות בחודש - שיחות מהסוג של "אמא, בואי לאסוף אותי מגיא". את חשיבות המצאות מכשיר בידי ילד קיבלתי בנסיבות שאיני רוצה לפרט כאן, אבל אין לי ספק שכיום הגיוני מאוד שלכל ילד בכתה א או ב יהיה מכשיר פשוט כדי לדווח להורים היכן הוא נמצא ולתאם איסופים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לבחור שמעליי, כשיהיו לך ילדים תבין, ותקנה לו לא רק סמארטפון אלא גם תהפוך בשבילו עולמות רק בשביל לראות אותו מאושר ומחייך.

 

יש הרבה דרכים פחות רדודים להסב אושר וחיוך לילד ואני לא חושב שסמארטפון זה אמצעי להגיע למטרה זו

 

בכל אופן, אני אישית הייתי מחלק את זה ל2

1. בשביל שיחות וטקסט - נותן לו איזה ״נוקיה״ פשוט שאולי כבר קיים אצלך בארגז הפרופס

2. לאפליקציות - קונה איפוד טאצ משומש במצב חדש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גאדג'טים לא הופכים אף אחד למאושר. אבל יכולים לסייע למעמד חברתי, או להעברת זמן, או לכל מיני דברים אחרים.

אושר הילד יקבל מתשומת לב, מהערכת הישיגיו, מהקדשת זמן.

אבל אין בכךלבטל את הצורך של ילדים באמצעי תקשורת או משחק שטלפון יכול לספק.

לכן אני בהחלט תומך בהצטיידות הילד בטלפון (ושאר גאדג'טים) המתאימים לצרכיו, אבל לא כתחליף לתשומת הלב הדרושה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רגע. אם יש לי בבית אייפון 3GS ישן שוכב ללא מעש, אני צריך ללכת לקנות איזה נוקיה עם פומית כדי שילד לא ירגיש מפונק וגם אייפוד טאצ'?

זה אומר שאני הורה שטחי ודוד?

פורסם

אם אין לך בעיה לסכן את האייפון - אין בעיה. לטעמי ילד צעיר יכול להסתפק בנוקיה מסדרה 1 או משהו דומה. ד"א - אותה הלצה גם במצבים אחרים כגון טירונות.

מדוע אני ממליץ על מכשירים כאלה לילדים או חיילים: מדובר במכשיר עמיד מאוד לפגיעות, זול (כלומר - גם אם הוא מתקלקל או נגנב הנזק מינימלי), אורך חיי הסוללה מצויין, ויכול לשמש רק לתקשורת, כלומר תשומת הלב של המשתמש ומאגר האנרגיה בסוללה אינם מוסטים למטרות פחות חיוניות.

והערה לגבי ה-5800 - אני משתמש במכשיר מדגם זה כמכשיר משני (בגלל בעית קליטה של אורנג' באחד ממקומות העבודה שלי). המכשיר מחובר לרמי לוי (רשת פלאפון) ובתנאים אלה, עם שימוש מינימלי - הסוללה מחזיקה כשבוע מטעינה לטעינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לבחור שמעליי, כשיהיו לך ילדים תבין, ותקנה לו לא רק סמארטפון אלא גם תהפוך בשבילו עולמות רק בשביל לראות אותו מאושר ומחייך.

 

וחס וחלילה לא להגיד לו לא, שלא יבכה בטעות, ובטח שלא יחשוב שלא מגיע לו הכל.

 

:?

פורסם

טוב אז הכי כדאי לקנות את הGALAXY GIO? (יותר מה-Y והמיני?)

יש משהו עדיף במחירים האלה?

והכי חשוב יש לכם המלצה לחנות לרכוש את המכשיר? יש אלפי חנויות בזאפ, איפה כדאי? (רוצה חדש)

 

תודה!

פורסם

מכשירי אנדרואיד עם מעט מדי זכרון RAM , נעשים מאוד איטיים אם מעמיסים עליהם אפליקציות.

יוצא שמכשירים בפחות מכ 1300 ש"ח, (וזכרון RAM שפחות מחצי ג'יגה) יגרמו לתסכול של הילד.

 

מצטרף להמלצה על נוקיה 5800 משומש ( כ 400 ש"ח), מסך חד, 2 רמקולים חזקים, עמיד והסוללה מחזיקה טוב.

מבחינת הילד המגרעת היא שהצע המשחקים מוגבל.

 

בהצלחה

 

יהודה

פורסם

אני חושב שהוא עומד במסגרת התקציב,

אז LG Optimus One P500, מכשיר מדהים במחיר מצחיק יחסית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לגבי ה LG P500 . יש לי אותו מהעבודה. איטי ונתקע יחסית לGIO. ובנוסף כבד ויקר יותר. נשאר עם ההמלצה לGIO ובכל מקרה אם כבר SMARTPHONE אז אנדרויד ולא נוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...