Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך טויוטה Aygo? מומלצת?


asafdr
שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אייגו אוטומטית עולה 73 אלף ש״ח. יונדאי i10 1100 אוטומטית עולה 2000 ש״ח פחות. ההבדל לא גדול, מה גם שאני לא בטוח שיונדאי 1100 סמ״ק קולעת להגדרה מכונית רצינית.

 

אייגו אוטומטית היא למעשה לא ממש אוטומטית ולכן למבקשים אוטומט רצוי לפנות מיד אל יונדאי וקיה, הגיר הרובוטי של הטויוטה (וכמובן גם של הפיג'ו והסיטרואן) לא נעים לשימוש. בנוסף מבחינת תא נוסעים ה-I10 מרגישה הרבה יותר איכותית ולא כאילו מישהו ניסה לעשות את המקסימום בשביל לחסוך ולא טרח להסתיר זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתכם על שברולט ספארק מהשנים האחרונות, מומלצת?

 

זה הרעיון הכי גרוע מכל ההצעות פה :)

הרעיון בכלל לא כזה גרוע. בסך הכל הספארק היא לא מכונית גרועה בכלל ולמי שמחפש מכונית מיני שיש לה יכולת סבירה מחוץ לעיר היא דווקא אופציה חביבה ביותר.

 

אייגו אוטומטית היא למעשה לא ממש אוטומטית ולכן למבקשים אוטומט רצוי לפנות מיד אל יונדאי וקיה, הגיר הרובוטי של הטויוטה (וכמובן גם של הפיג'ו והסיטרואן) לא נעים לשימוש. בנוסף מבחינת תא נוסעים ה-I10 מרגישה הרבה יותר איכותית ולא כאילו מישהו ניסה לעשות את המקסימום בשביל לחסוך ולא טרח להסתיר זאת.

הגיר הרובוטי של ה-107 לא נעים, אבל גם לא כזה נורא. גיר אוטומטי רגיל אכן יש רק לקיה, יונדאי וסוזוקי. פיג'ו, סיטרואן, טיוטה וגם פיאט תקועות עם רובוטים.

תא הנוסעים שם בהחלט לא כזה איכותי, אבל עדיין לא ישבתי בזה של הטיוטה כי לשפוט בעצמי אם דווקא כאן יש שיפור. אולי, בעתיד הקרוב :-D

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחיות פיקנטו וI10 נוחות יותר באופן משמעותי מהאחיות 107 C1 וAYGO.



 

המושב שלהן הרבה יותר נוח והבולמים רכים יותר, לדעתי גם איכות החומרים או לפחות המראה שלהם - טוב יותר.

 

יתרון נוסף - היל הולד - פטנט למניעת דרדור ולא צריך בעצם לבצע זינוק בעליה - פותר את אחת התופעות המרגיזות ביותר של רכב ידני.

 

אבל יש להן מינוס אחד מאוד רציני והוא בעצם הנקודה העיקרית עליה נשענת כל הנישה של מכוניות המיני - צריכת הדלק.

 

צריכת הדלק שלהן נחותה מזו של האייגו ואחיותיה.

 

דווקא הספארק מובילה עליהן בצריכת דלק ובמרווח פנים, אבל, כל דבר זול שבא מבית שברולט - אני הייתי שומר מרחק.

 

 

המזגן באייגו היה ממש בסדר וצריכת הדלק הרגישה לי נהדרת למרות שלא בדקתי בדיוק כמה היא צרכה לי שם אבל הרושם היה כאילו שהדלק לא ממש רוצה להגמר :-D נסעתי שם איזה 400 קילומטרים ותדלקתי לפי מה שאני זוכר 21 ליטרים והנסיעות היו משולבות - עיר פקוקה, כבישים פתוחים עם קטעים הרריים.

 

מבחינת הנוחות - לא סבלתי מהרכב בכלל למעט נושא הרעשים, ברגע שעוברים 90 קמ"ש הרעש מתחיל להתגבר בצורה רצינית. היו לרכב תנודות מרכב מוזרות - כמו איזו עגלת קארטינג.

 

אבל בניגוד לרכב עתיר כוח שפשוט משעמם לנהוג בו - הנהיגה הרגישה על הAYGO מהנה במיוחד,כשנסעתי עליה 100 קמ"ש התחושה שקיבלתי היתה כאילו שאני נוהג 140 לפחות :-P

 

נכנסתי שם לכל חור עם הרכב, למצוא חניה בעיר צפופה היה פשוט וקל וזה עוד אחד היתרונות המדהימים של הרכבים האלה, לא צריך מצלמת רוורס וגם לא חיישנים - פשוט מיותר.

 

התחושה שקיבלתי מהרכב היא שהוא פשוט ממכר מרוב פשטות ומרוב שהוא קטן ויפה.

 

זה פשוטו כמשמעו בידור על 4 גלגלים - השאלה, לכמה זמן הייתי רואה את זה ככה אם הייתי צריך לחיות עם הרכב וכאן אני חושב - שהייתי מתחיל בשלב מאוד מוקדם, להתעייף ממנו. זה היה טוב כבילוי, להשכיר לשבוע בארץ זרה, לחיות עם המיקרוב הזה, כנראה שרק אם הייתי זקוק לעכבר עיר.

 

לגבי טויוטה,

 

השם שלהם עדיין מוביל אותם ולמען האמת, מנסיון של עשור עם מוסכים של טויוטה, אין על השירות שלהם.

 

אמינות - אין על מה לדבר גם כאן, עד היום כל הטויוטות במשפחה הפגינו אמינות מוחלטת - טפו טפו טפו.

 

לגבי אמינות - לא הייתי דואג לא ל107 וגם לא לC1, המנוע שם והמכלולים, טויוטה.

 

לכן במקרה הזה אני חושב שלהוציא את הסכום הנוסף על האייגו - זה רק בגלל המוסכים, השירות והמותג.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

פיקנטו? נוחות? המושבים ברכב הזה הונדסו ע"י חובבי S&M. אני יכול לומר בוודאות מנסיעה ונהיגה ב107 ובפיקנטו שה107 נוחה פי כמה וכמה. הבולמים בפיקנטו אכן רכים יותר אבל הכיסא הופך כל נסיעה לעינוי סיני.

כמה שלא תנסה לכוון את הכיסא לתנוחה אופטימלית בפיקנטו, לא יעזור. אתה תסבול.

לדעתי אם גבך חשוב לך, אל תקנה פיקנטו. אתה יכול לעשות נסיעת מבחן ולראות בעצמך, אחרי 20 דקות תרגיש דחף עז לצאת מהרכב ולעמוד כדי לשחרר את הגב, כנ"ל במושב הנוסע הקדמי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי גם בI10 וגם בפיקנטו - לי המושבים היו רכים ונוחים, אמנם נסיעה ארוכה לא ביצעתי ברכב אז הדברים שלי צריכים לקחת בפרופורציה הזו.



 

האייגו היתה נוחה לישיבה סה"כ, המושב היה באמת נוח, הבעיה היתה כל מה שמסביב למושב - הרכב הזה נותן באמת תחושה של משהו שובב וצעיר וגם באופן מאוד מוזר ומפתיע הרכב מרגיש הרבה יותר זריז ממה שהוא באמת, אולי בגלל שהוא קטן כל כך, לא יודע, נהניתי מאוד לנהוג ברכב הזה.

 

אני פשוט לא יודע אם אני יכול לאמר בוודאות שזה מסוג הרכבים שהייתי יכול להחזיק לתקופה של שלוש שנים ולא לעקם מבט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שתי המכוניות הן לא פסגת הנוחות והגימור, אבל אחרי נסיעה של יותר משעה בכל אחת מהן הבחנתי בוודאות שה107 יותר מוצלחת בסעיף הנוחות.

בעניין הביצועים, ה107 (וכנראה גם האייגו) באמת מרגישה מהירה וזריזה אפילו עם הגיר הרובוטי, ומשייטת ב100 קמ"ש בסביבות 2.5K סל"ד. הפיקנטו (הידנית) ב2.8K. שתיהן רוטטות בעמידה. על האוטומטית עם המנוע הגדול יותר לא נהגתי.

המנוע הקטן בפיקנטו סוחב את הרכב בסדר גמור בדרכים מישוריות, אבל כשמגיעים לעליות כבר לא בגלל שהגיר מחולק בצורה דיי דפוקה. בהילוך שני הרכב צורח בעליה על 40 קמ"ש וכשמעבירים לשלישי - כאילו העברת לחמישי, אתה מתדרדר אחורה :lol:

אפילו בגולף שלי עם 50 כ"ס אני נוסע מהר יותר באותה עלייה, ופה מדברים על רכב חדש ומוזרק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקב כך שהנושא נטחן פה עד דק (עיין ערך 107 + C1, זה אותו רכב), אדגיש רק עניין אחד:

בתור אחד שנוסע עם ה107 (ידנית) כמעט כל סופ"ש לצפון או לדרום, לא נתקלתי בקושי או

בבעיות מיוחדות.

 

כמובן שיותר נוח לעשות את זה במזדה 3 מרווחת עם משענת ליד, מושב עוטף, ויציבות רבה, אבל

ה107 צולחת בלי כל קושי בינעירוני, ומתרגלים לזה מהר מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זמני האספקה של הפיקנטו השתפרו משמעותית.

 

היום הם אומרים חודש.

ותכלס היה לי קצת מזל - וקיבלתי תוך שבועיים מרגע שהזמנתי!!! (כי מישהו ביטל הזמנה של צבע לא כל כך מבוקש, של הדגם היקר יותר )

 

חוץ מזה קיה מציעים מימון של עד 50אשח ב0% ריבית ל 3 שנים. הדיל הזה הוא שווה ערך ל2600 ש"ח במזומן היום (אם מהוונים את זה להיום לפי ריבית של פריים מינוס חצי).

כלומר קיה פיקנטו ב75000 שח בעצם עולה 72400 שח. שזה יותר זול מהאייגו / הפיג'ו - וכמעט כמו המחיר של הC1. מה גם שבקיה אתם מקבלים 7 שנות אחריות ואבזור הרבה יותר מפואר, ו 5 כוכבי בטיחות (לעומת 4 כוכבים באייגו/107/C1)

 

אני הייתי פסע מלקנות סיטרואן C1 או אייגו למרות שחשבתי שהמחיר שלהן מופקע - כי פשוט הייתי חייב אוטו, ובזכות זה שגיליתי שזמני האספקה של הקיה השתפרו משמעותית. הלכתי לבסוף על הקיה.

 

עוד נקודה לגבי הפיג'ו 107, המחיר הרשמי שלה הוא 75אשח ושל הC1 הוא 72אשח ללא שום תוספות. אבל הם מציעים אותם במבצע "חבר" ב65 אשח כולל כל סוגי האבזור שרק יכולתם לחלום עליו וכלל 3 טיפולים ראשונים חינם. ההטבות הללו וההנחה מסכמים להפרש של יותר מ10אשח!! ממחיר המחירון הרשמי. וזה רבותי אומר שלובינסקי/טויוטה פשוט דופקים את הלקוח הלא מאורגן.

לכן ברמת המחירים הזו, ובזמינות הנוכחית של הפיקנטו, אני לא רואה שום סיבה הגיונית לקנות את הפיג'ו 107 / C1 / אייגו.

 

נ.ב. למען ההשוואה האובייקטיבית כדאי לציין שהיתרון היחיד שיש לאייגו/C1/107 על הפיקנטו הוא צריכת הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...