Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

בזמן האחרון הבובה(רנו מגאן 96 1.6) חווה את הבעיה הבאה:

בזמן האצה, במהירות 60קמ"ש ומעלה מתחיל רעש חזק שלי זה נשמע מכיוון המנוע. לא מזמן החלפתי רדיאטור והמים לא בורחים. כמו כן, שבוע שעבר החלפתי שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אוויר ופילטר דלק. מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?

תודה.

יעקב.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

  • ספונסר פורום
פורסם

1) הרעש משתנה בהתאם למהירות או בהתאם לסיבובי מנוע?

 

2) במהירות קבועה אין רעש?

 

3) אני יודע שזה לא קל בהתכתבות, אבל אם יש דרך לתאר את הרעש או למה הוא דומה - יעזור לנו מאוד.

פורסם
1) הרעש משתנה בהתאם למהירות או בהתאם לסיבובי מנוע?

 

2) במהירות קבועה אין רעש?

 

3) אני יודע שזה לא קל בהתכתבות, אבל אם יש דרך לתאר את הרעש או למה הוא דומה - יעזור לנו מאוד.

 

הרעש מתחיל בערך במהירות של 60 קמ"ש. אני לא מקצוען אבל נדמה לי שזה מין רעש של מאמץ. חבר שנסע איתי באותו אומר שיש רעש של מיסבים בגלגלים. בכל מקרה הרעש מתחיל פחות אויותר במהירות המצויינת מעלה.

אשמח לעזרה.

חג שמח לכל בית ישראל.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם
גם לדעתי זה מייסבים, אם הרעש מזכיר סוג של שריקה זה מיסבים.

 

כמו שזה נמע לי זה לא ממש מזכיר שריקה, אלא רעש יותרעמוק ועמום.

אשמח לעוד תגובות

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

רעש כמו שואב אבק? אם כן, אני משאר שזה מהמייסבים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם זה רק בזמן האצה - למה שזה יהיה מהמיסבים?

אם זה רק בזמן האצה הייתי מכון יותר לתושבת מנוע\גיר.

פורסם
רעש כמו שואב אבק? אם כן, אני משאר שזה מהמייסבים.

 

כן! זה באמת דומה לרעש של שואב אבק. רעש של משהו שמתאמץ יתר על המידה. תודה רבה

 

אם זה רק בזמן האצה - למה שזה יהיה מהמיסבים?

אם זה רק בזמן האצה הייתי מכון יותר לתושבת מנוע\גיר.

 

יכול להיות שיש בעיה עם תושבת המנוע אבל למה שיהיה רעש כזה? זה לא שאני שומע דפיקות

 

תודה על התגובות, השבוע אני מתכוון לפנות למכונאי שלי. אעדכן בהמשך.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

הגיע זמן הסיכומים:

 

התקלה אותרה ותוקנה. מקורה היה במיסב לקוי בגלגל שמאלי אחורי.

 

עלויות:

מיסב של חברת SKF תוצרת ספרד - 120 ש"ח

עבודה - 60 ש"ח

 

תודה לכל מי שעזר בפתרון התעלומה.

אשמח לתגובות וביקורות.

יעקב.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

  • ספונסר פורום
פורסם

אני שמח לשמוע שפגענו בול.

אתה מוזמן לפרסם חוות דעת על בעל המקצוע בפורום חוות דעת (איך היה השירות, הקמצועיות, המחיר וכו').

×
×
  • תוכן חדש...