Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

הגיע הזמן לנעליים חדשות, והחלטתי לנסות להזמין מהאינטרנט.

בתחילה חשבתי על הזמנה מאיבי, אך לאחר חיפוש בפורום נתקלתי באתר endless שהבנתי שהוא של אמזון שכן שולח לארץ.

לא הצלחתי להבין אבל כמה עולה משלוח לארץ מהאתר, מישהו מכיר? התנסה?

בנוסף, האם יש מיסים כלשהם על הזמנת נעליים? סדר גודל של מחיר זה 100$.

 

תודה.

פורסם

הם מחייבים אותך מראש על המכס+מע"מ שאתה אמור לשלם. אחרי שהזמנת לא תשלם שום דבר נוסף בארץ.

משלוח עולה 10$-15$ אם אני זוכר נכון. מעל 125$ (אני חושב) חינם. מגיע תוך 3-4 ימים עד הבית עם שליח.

יש להם הרבה מבצעים של 20% הנחה או משלוח חינם. ממליץ לך להמתין לאחד כזה (יש כמעט כל כמה ימים משהו) או לנסות לחפש קופון באינטרנט.

פורסם

למה לא?

DHL יכולים בקלות לתת להם את המידע הזה (מחשבון לפי עלות/משקל/נפח חבילה).

יש להם עובדים שיושבים במכס של כל מדינה שהם עובדים בה וזה דיי נגיש להם.

 

גם אם תזמין עם Mustop (המשלוח דרך UPS) אתה תשלם את זה מראש.

פורסם

אז עפי מה שאתה אומר endless מעבירים מיסים למדינה?

ד"א מהיכן המידע?

אני מקווה שזה לא נשמע ככה, אני לא נגדך, אני רק רוצה להבין איך זה עובד.

פורסם

הם מעבירים את המיסים לעמיל המכס של חברת השילוח שהם עובדים איתה, והם בתורם (אחרי שהם דאגו לגבות פרמיה יפה עבורם) מעבירים למדינה.

פורסם

אתר מעולה עם מחירים ממש טובים, קניתי מהם לא מזמן שני זוגות נעלי ריצה, הגיע מהר אחרי 4 ימים בלבד.

ממליץ להוריד תוסף שנקרא PRICE BLINK לכרום או לפיירפוקס, זה יראה לך את כל הדילים/קופונים שיש כרגע לאתר.

לפי התוסף יש להם עכשיו משלוח חינם מעל ל100 דולר.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
אז עפי מה שאתה אומר endless מעבירים מיסים למדינה?

ד"א מהיכן המידע?

אני מקווה שזה לא נשמע ככה, אני לא נגדך, אני רק רוצה להבין איך זה עובד.

לא ישירות. הם שולחים דרך DHL שמכירים את החוק בארץ ויודעים כמה הולכים לגבות.

DHL מדווחים ל-endless שגובים בשבילם את הסכום הזה מראש כדי לזרז את שיחרור החבילה בארץ.

אם זה לא היה עובד ככה, DHL או המכס היו מזמנים אותך לשלם לבד במכס בת"א או לוקחים את הסכום דרך השליח ברגע שהחבילה נמסרת, אולי עם איזו עמלה נוספת.

אז כנראה שעדיף לשלם מראש.

 

המידע מנסיון אישי - הזמנתי דרכם.

פורסם

עכשיו אני מבין על מה אתה מדבר...

רק לאחר שיצרתי חשבון, הכנסתי פרטים כולל אשראי, ובהגעה לקופה האתר החליט שעליי להוסיף 40$ לנעליים.

העסקה כמובן בוטלה, זה מזכיר לי מאד התנהגות של גנבים....

למי שמעוניין לקרוא על הנושא

http://www.endless.com/help/200680960

פורסם

על מה 40$? מה השווי של הנעליים?

אם אני זוכר נכון הוספתי רק 15$ על נעליים בשווי 125$ (המשלוח חינם). ועל זה היה 20% הנחה.

פורסם

בעקבות השרשור הזה הזמנתי זוג נעליים מהאתר ביום ראשון בלילה,

עלות הנעליים 56$ משלוח 10$ ומיסוי 18$ ס"ה 84$

ביום רביעי בצהריים פחות משלושה ימים מרגע ההזמנה קיבלתי טלפון מהשליח שהוא בדרך אלי, הנעליים הגיעו ארוזים בקופסת קרטון קשיחה מעבר לאריזה.

אז נכון שאם הייתי קונה באיבי לא הייתי משלם מיסים מראש ואולי לא משלם בכלל

אבל מצד שני לא הייתי מקבל משלוח ב10$ -יותר לכיוון ה30$ ובנוסף הייתי צריך לבזבז לפחות שעה בנסיעה לדואר והמתנה מייגעת בתור.

בתור אחד שקונה הרבה ברשת ורגיל לחכות הרבה זמן למשלוחים הופתעתי לטובה אפילו בייחס למהירות משלוחים בארץ.

אולי שילמתי כמה דולרים יותר אבל עדיין חסכתי בין 200 ל250 ש"ח ולא מעט זמן לעומת המחיר בארץ.

פורסם

גם אני הזמנתי נעליים בעקבות השרשור.

עלות הנעליים 40$ + 10$ משלוח לא היה מיסויי, הוזמנו בשישי בערב והגיעו היום (שני) בצהריים.

שירות מעולה, במחיר מעולה!

×
×
  • תוכן חדש...