Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

ברשותי גולף GTI MK5 לצערי מישהוא גנב לי את כיסוי של הוו גרירה

 

בצמפיון רוצים 510 שח כולל מ"עמ

 

חרשתי עחל האיביי אני לא מצליח למצוא את החלק

אשמח לקצת עזרה קישור באיביי או אפילו חנות בארץ במחיר שפוי

 

מצורפת תמונה להמחשה

 

מקווה שזה הפורום המתאים אם לא מנהלים העבירו בבקשה

 

תודה וחג שמח

122439_x600.jpg

פורסם

בדוק בקישורים המצורפים:

מק"ט בסיסי - 1K6807441.

שים לב שהחלק מגיע בכמה צורות וצבעים ובחלק מהאתרים המידע לא מדוייק לכן צור קשר

עם המוכר.

 

גש לאחת מהפירוקיות ותרכוש אחד משומש.

 

http://www.ecstuning.com/Search/1K6807441/ES240380/

 

http://kuzov.bvl.com.ua/58/628/52979?id=site

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום מרק

 

חיפשתי בפירוקיות לא מצאתי GTI ובגולף הרגילה החלק עגול

 

נראה לי הקישור הראשון מתאים בול אני ישלח מייל למוכר

 

תודה רבה על התגובה המהירה וחג שמח

פורסם

שלום רב ומועדים לשמחה,

 

על פי המק"ט שפורסם כאן במודעה מחו"ל, מחירו לצרכן 92.5 ש"ח בתוספת מע"מ.

על מנת שלא נטעה, אנא תתקשר למחסן שלנו, תציין את מספר הרכב שלך ונקבל במערכת הן מק"ט והן מחיר מדוייק.

 

6522 * מכל טלפון ותבקש את המחסן.

 

שמח לעזור לך, בברכת חג שמח.

 

אבי וייזל, סמנכ"ל

קבוצת פליקס.

פורסם

שלום חברים

 

אז ככה חייגתי לפליקס דיברתי עם רפי אכן נתן לי מקט ואכן המחיר הינו 510 שח לפני מעיימ

אז לקחתי את המקט ובדקתי בקישור שמרק נתן והפתעה הכיסו הוא עגול לא מרובע

 

אז שוב חייגתי לפליקס הפעם ענה לי סיימון הסברתי לו שרפי טעה ונתן לי מקט אחר לאחר קצת בירורים

סימון נתן לי את המקט הנכון ואכן החלק עולה 92 שח לפני מעמ (מקט 1k6807441b9b9)

 

מחר בבוקר אזמין את החלק מצמפיון לפי המקט

 

אז תודה לכולכם על העזרה

 

חג שמח

פורסם

אכן כן ידידי תודה על העזרה רציתי להזמין מהאתר אבל משלוח לישראל עולה 40 דולר הפעם בארץ יותר זול

 

שוב תודה לך

×
×
  • תוכן חדש...