Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריכת הדלק שמפרסם היצרן היא לא רצינית מפני שהם עושים

ממוצע בין נסיעה עירונית לבין עירונית, איך אפשר לקבוע צריכת

דלק עירונית ? כולם נוסעים באותה עיר ובאותם שעות ? הם בודקים

את הרכב במעבדה על דינמומטר ללא פקקים ורמזורים.

את צריכת הדלק אפשר לבדוק רק מחוץ לעיר בנסיעה שוטפת במהירות

קבועה .

פורסם

אמנם לא ציינת את זה כפרמטר אבל אני מציע לך לא ללכת על היאריס לפני שתנהג בה. מדובר ברכב הכי איטי שנהגתי עליו מימיי, אני חושב...

 

בכדי שהרכב יזוז אתה צריך לאמץ אותו והמנוע צורח בדציבלים נוראיים.

 

אם זה לא מפריע לך ואתה נוהג מאוד רגוע (אבל מאוד) בסה"כ החבילה של היאריס די איכותית והרכב חסכוני מאוד.

 

אבל שוב, אני לא הייתי מסוגל לנהוג על רכב כזה. אחת מחוויות הנהיגה הרעות שהיו לי בשנים האחרונות.

פורסם

לאלסי

היאריס לא מכונית איטית, היא עושה מ 0 ל 100 ב 12.3 שניות כמו

רוב המכונית, אתה כנראה לא רגיל לגיר הרציף לא צריך ללחוץ מיד את

הדושה עד הסוף , אלא להאיץ בהדרגה, אם לוחצים עד הסוף הטורים

עולים מיד למקסימום ורק אז הרכב מתחיל לצבור מהירות.

פורסם

מציע לקחת בחשבון את שיקול הבטיחות.

הפאביה ישנה בהרבה מבחינת תכנון ובאבזור בטיחותי נחות, תבדוק בעצמך באתר של euroncap ושים לב לכל הפרטים.

 

לגבי אמינות ותיקונים - בעיני לא נראה שיקול משמעותי בין שני הדגמים שציינת.

פורסם

לך תעשה נסיעת מבחן, במקום שכל הפורום יתחיל להתנגח אחד בשני.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
נתוני היצרנים לגבי צריכת הדלק הם בהחלט לא המצאות. היצרנים מחויבים לנתון צריכת דלק על פי משוואה אחידה לכולם. מאחר והבדיקות נעשות בסטריליות ישנו פער כמו שכולנו יודעים בין המעבדה למציאות' date=' אבל מצד שני, הסטייה היא אצל כולם פחות או יותר באותם אחוזים. גם נתונים אמיתיים של בעלים של פביה למשל שגר במישור החוף ונוסע לבדו כל יום מתל אביב לאשדוד, יהיו שונים מאלה של אחד מטפס עם הפביה שלו כל יום לירושלים כשברכב שלו יש עוד שלושה חברים מהעבודה. נתוני היצרנים הם לא שקריים הם פשוט אופטימים אבל בסופו של דבר מעידים על האופי ואם יצרן כותב שהרכב עושה במשולב 1 ל20 אז עדין מדובר ברכב מאוד חסכוני גם אם בפועל הוא ישיג "רק" 1 ל17. אבל לא יהיה מצב שיצרן יחליט סתם לרשום צריכה של 1 ל20 בעוד הרכב יעשה על הכביש 1 ל 10.[/quote']

 

כל זה ידוע

 

אבל בגלל שבין התקן ובין המציאות יש הבדל מאוד גדול, ישנם הפרשים לפעמים של 30% ויותר בין הצהרת יצרן לצריכה בפועל

 

כמובן שהכל תלוי באופי הנהיגה, אבל גם בנהיגה הכי רגוע וחסכונית זה נכון

×
×
  • תוכן חדש...