Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייי בוקר טוב.

הנה הגיע לו חג האביב והאוטו מלא חמץ :)

עקב אי זמן פנוי לנקות את האוטו בעצמי אמרתי שאני ישים אותו בשטיפה.

רציתי לדעת על הדרך מה ההבדל בין וקס לפוליש? למה כל אחד מהם מיועד?

יש לי הרבה סריטות באוטו מה יעזור?

על הדרך מישהו מכיר מקום טוב לשטוף את האוטו? פנימי + חיצוני באזור באר שבע?

יש לי פיגו 306 שנת 2001

  • ספונסר פורום
פורסם

וקס היא שכבת מגן על הצבע אשר מגינה עליו בעיקר מנזקי הסביבה.

בד"כ עושים פוליש לפני הוקס כדי להסיר שכבות של לכלוך או שכבות של וקס ישן כדי "להכין את הקרקע" לבואה של שכבת הוקס החדשה.

פוליש וקס בהחלט לא יעשה נזק לרכבך ולכן אם בא לך לפנק אותו לקראת פסח אז מצאת אחלה מתנה.

פורסם
וקס היא שכבת מגן על הצבע אשר מגינה עליו בעיקר מנזקי הסביבה.

בד"כ עושים פוליש לפני הוקס כדי להסיר שכבות של לכלוך או שכבות של וקס ישן כדי "להכין את הקרקע" לבואה של שכבת הוקס החדשה.

פוליש וקס בהחלט לא יעשה נזק לרכבך ולכן אם בא לך לפנק אותו לקראת פסח אז מצאת אחלה מתנה.

 

מה המחיר הממוצע לשטיפה חיצונית + פנימית + פוליש?

 

אפשר לעשוצ פוליש לבד?

  • ספונסר פורום
פורסם

בהחלט אפשרי ואפילו מומלץ. תעשה חיפוש בפורום ותמצא עשרות שרשורים עם מדריכים ומוצרים מומלצים.

ברוב המקומות לוקחים 300-400 ש"ח על שטיפה פנימית, חיצונית + פוליש ווקס.

פורסם

אחרי חיפוש קטנטן לא בידיוק מצאתי מה שחיפשתי.

אני רוצה מדריך איך לעשות פוליש לבד? איזה פוליש לקנות וכדומה אשמח לקישור...

×
×
  • תוכן חדש...