Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ניסן טראנו 2700 אוטומט שנת 2000 פעם ראשונה שנכנסתי לשטח כשאני מסיט את ההגה יש רעש של תיקתוק

קצת מפחיד כמו של ציריה. המוסכניק שהחליף לי גיר לאחרונה אומר שהחליפו לי בקקס אחורי עם מספר שיניים לא תואם לבקקס קידמי.הוא עשה בדיקה וטוען ששני הגלגלים אחרי שמסובבים אותם יש פער קטן מאוד אומנם אבל פער בין הסיבובים שלהם. שאלתי: האם זה הדבר היחיד האפשרי? ב. אם זה נכון האם הפער ביניהם לא צריך לגדול ככל שמספר הסיבובים גבוה יותר? נסעתי על הליפט מספר דקות והפער (אני לא בטוח שיש בכלל פער) נשאר אותו דבר קטן מאוד. ג.אם זה נכון למה הרעש נשמע רק כשאני מסיט את ההגה? ד. האם יתכן שבהחלפת הגיר הוא עשה טעות כלשהי שגרמה לכך?

שאלה ארוכה אודה לכם על תגובה.

פורסם

שלום ליאור.

לא סביר שהרעש מגיע מהגיר (למרות שהכל יכול להיות).

אם היו מחליפים לך את הסרן האחורי לסרן עם יחסי העברה שונים מיחסי העברה שיש לך מקדימה, אז ב4X4 הרכב היה קופץ

בגלל הסיבה שהגלגלים האחוריים מסתובבים במהירות מסויימת והקדמיים במהירות שונה.

כל עוד אתה נוסע ב2X4 אתה לא מרגיש בהבדל, אבל ברגע שאתה ב 4X4 אתה מיד מרגיש בקפיצות האלה.

מה גם שאתה צודק, אם יש הבדל בין יחסי העברה קדימה לאחורה אתה תרגיש את זה גם בנסיעה ישרה ולא רק בסיבוב ההגה.

מאט קשה לענות על השאלה מהיכן הרעש, כי אי אפשר לתאר בדיוק איזה סוג של תקתוק אתה שומע . זה יכול להיות מצירייה, יכול להיות ממיגון תחתון, יכול להיות ...

צריך לעשות סיבוב ולאתר את מקור הרעש.

יניב

...

פורסם

תודה על התגובה

 

אני רוצה להוסיף נתון. לאחר שילוב 4X4 ונסיעה קצרה המכונאי הרים את הגלגל הקידמי על ג'ק והראה לי שהגלגל

מסתובב ברגע ההתרוממות והוא אמר לי שזה סימן שיש בעיה של בקקס שונה. האם נכון?

פורסם
תודה על התגובה

 

אני רוצה להוסיף נתון. לאחר שילוב 4X4 ונסיעה קצרה המכונאי הרים את הגלגל הקידמי על ג'ק והראה לי שהגלגל

מסתובב ברגע ההתרוממות והוא אמר לי שזה סימן שיש בעיה של בקקס שונה. האם נכון?

מה הקשר בדיוק לבעיה הזאת

כל עוד אין לך נעילה קידמית הגלגל ימשיך להסתובב כל הזמן

 

התקתוק שאתה שומע זה כשאתה מסובב את ההגה עד הסוף ימינה או שמאלה ?

אם התשובה לשאלה שלי היא חיובית אז אין לך שום בעיה ברכב והכל תקין

פורסם

הסברתי אולי לא נכון אז אני אדייק יותר

שילבתי ל4X4 ,נסעתי נסיעה קצרה,עצרתי,הרכב נשאר ב4X4,ואז המכונאי הרים את האוטו על ג'ק גלגל קידמי, כשהוא הרים הגלגל הסתובב מעצמו, לבד בלי שסובבנו אותו. הוא אמר שזה מה שמוכיח את הטענה שלו שהחליפו בקקס לא תואם .הוא אומר שגם אם יש הפרש של שן אחת בין בקקס קידמי לאחורי זה יכול לגרום לתקלה כזאת.

בעיניין הסיבוב של ההגה זה גם אם אני מסובב קצת לא עד הסוף יש רעש של צירייה.

ואני גם לא מבין אם זה נכון מה שהוא אומר אז למה רק בסיבוב ? כשנוסעים ישר אין רעש אבל יש הרגשה שהרמתי קצת אמברקס.

תודה על התגובות.

פורסם
הסברתי אולי לא נכון אז אני אדייק יותר

שילבתי ל4X4 ,נסעתי נסיעה קצרה,עצרתי,הרכב נשאר ב4X4,ואז המכונאי הרים את האוטו על ג'ק גלגל קידמי, כשהוא הרים הגלגל הסתובב מעצמו, לבד בלי שסובבנו אותו. הוא אמר שזה מה שמוכיח את הטענה שלו שהחליפו בקקס לא תואם .הוא אומר שגם אם יש הפרש של שן אחת בין בקקס קידמי לאחורי זה יכול לגרום לתקלה כזאת.

בעיניין הסיבוב של ההגה זה גם אם אני מסובב קצת לא עד הסוף יש רעש של צירייה.

ואני גם לא מבין אם זה נכון מה שהוא אומר אז למה רק בסיבוב ? כשנוסעים ישר אין רעש אבל יש הרגשה שהרמתי קצת אמברקס.

תודה על התגובות.

 

אם אתה בהילוך ולא בניוטרל ואין לך נעילה לגלגלים אז כשהגלגל באויר הוא ימשיך להסתובב, ואני מציע שתחליף מוסך כי נראה לי שהוא רק רוצה לחלוב ממך כסף!!!

פורסם

זה לא אומר כלום, יש רכבים שגם בניוטראל הגלגלים מסתובבים לאט אבל אין להם כח או התנגדות, זאת אומרת שאם תחזיק אותו ביד הוא יעצר

 

בכל מקרה הבדיקה הזאת לא אומרת דבר וחצי דבר על מספר השיניים או יחס העברה

נשמע שהבעיה קודם כל במכונאי ואחרי זה אולי ברכב

פורסם

נשמע הזוי . אבל,

הכי טוב שתשלב 4X4, ניוטרל , הגה ישר ותנסה אתה ועוד שני חברים לדחוף הרכב.

אם מתגלגל הכול בסדר.

בד"כ בטראנו בעיית התיקתוקים היא מהלוקרים האוטומטיים. הרבה מחליפים אותם לידניים (רצוי של אייסין או וורן).

 

רענן

×
×
  • תוכן חדש...