Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי מאזדה 323 לאנטיס, 96, 1.8 ,אוטומט .

יש לי 2 תקלות ברכב -

1. - מד מהירות לא עובד ,{כמו"כ גם ספירת הקילומטר} .

2.- איתות צד שמאל לא עובד בכלל, ומשמיע כאילו נשרפה מנורה {איתות מהיר} ,אבל למעשה ,גם לא רואים סימן ,של איתות על הלוח שעונים ,מה יכולה ליהיות הבעיה ?

 

תודה לכולם .

ד.א. אשמח לקבל חוות דעתכם, על הרכב ,קניתי אותו לפני כמה ימים ..:-)

 

 

 

בתודה מראש ..אלי :-)

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

זה לא החיישן, שנמצא על הגיר?

כי בדרך כלל, אם זה לא עובד, המד מהירות, זה החיישן מהירות.

עוד שאלה, למישהו יש מושג ,מה הצריכת דלק של הרכב הזה ?{שאני ידע מראש אם צריך לקנות את "סונול" }

 

 

 

תודה.

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

  • ספונסר פורום
פורסם

יכול להיות חיישן ויכול להיות גם הכבל שמחבר בין הלוח שעונים לגיר.

לכן אני בהחלט ממליץ לפנות לבעל מקצוע וכפי שהמליצו לך פה בשרשור אוו ספידומטרים מומלצים בחום.

 

צריכת דלק סבירה היא באיזור ה-1:10 אבל בגיל הזה ההפרשים בצריכת דלק משתנים משמעותית מרכב לרכב כתלות באיכות התחזוקה של הרכב בחלוף השנים.

×
×
  • תוכן חדש...