Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

|קסארה - יוניט חום|


omri75
שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מודל 99.. כמעט כולם כבר יודעים ומי שלא יודע בקצרה:

אצלי יש בעיה שהמהירות השניה לא נכנסת, (12V ונטות) הלכתי למוסך (אני יד ר אשונה 6 שנים הרכב אצלי.) הוא חיבר איזה משהו ופתאום הם התחילו לעבוד. אמר לי הנה הוונטות בסדר שנסיתי להסביר לי שהרכב שלי 99 ולא 2001 (לא HDI) והטמפרטורת עבודה עם מזגן היא 75, (כמו 405 דיזל) הוא ואמר לי שאני טועה.

איך אני טועה עם עברתי עם הרכב הזה 6 שנים, ואני יודע מה צריך להיות עם מזגן ומה בלי. גם בתנאי חום קיצונים.

הבעיה היא שהוונטות תקינות - אבל השאלה שלי אליכם היא:

מה החלק\הכבל שנותן פקודה לוונטות להפתח ל 12V , האם זו היוניט חום?

איך ניתן לקבוע אם היא תקינה , או לא תקינה?

ביונט אין שתי חיבורים, זאת אומרת אין שקע-תקע עם שתי חיבורים. הוא עם שלוש. (החלק החום שמתחבר לחלק השחור. יש בו 3 חורים, ולא 2 אין לי מושג למה.) אולי אחד למד חום מנוע, אחד ל 9V ואחד ל 12?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין יוניט חום כמו פעם, זה חיישן( ביטרון) המעביר נתונים למחשב.

החיישן במנוע 1800 של קסארה נמצא בצד ימין של הבלוק מאחורי בית הטרמוסטט.

אם אתה לא מכיר תן למכונאי להתעסק עם זה.

 

*עריכה*

מעיון נוסף בהודעה אני מבין שמדובר בדיזל , אז בטל לגבי מה שכתבתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לא ביטול הקסארות טורבו דיזל למיטב זכרוני באו אכן עם "בקרת אקלים" ( יש מצב אוטומטי , טמפ' על החוגת חום וקור , ומדחס לפעמים מופעל לפני האוטו ) ובמקרה הזה ידידי מעלי צודק ואכן לא מדובר בחיישן אלה בכרטיס ביטרוניק שנמצא באחת הכנפיים ונוטה לפעמים לשווק חיים

למיטב זכרוני חדש מקורי עולה 700-800 ש"ח , אם תמצא בדיוק איפה הוא יושב ותוציא אותו תוכל לבדוק אם הוא מלא קורוזיה מה שגורם לו לרוב למות טרם זמנו :\ שטפת את האוטו לאחרונה ואז זה התחיל ?

לחבר עם S16 שמצוידת באותה המערכת קרה דבר דומה והוא גישר לבנתיים את המאווררים שהמאוורר השני יפעל קבוע ביחד עם הראשי.

 

אם אתה תיהיה מעונין בעוד פרטים איך עושים את זה לבנטיים להפעיל מזגן כי זה ממש לא עסק בימינו לסוע בלי אני אוכל לשאול אותו אבל רק ביציאת שבת כי הבחור שומר שבת.

 

ליביו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בשביל מה צריך יוניט חום?

אתה בטוח שהוא נמצא בקסארה טורבו דיזל בכנפיים? איפו בדיוק בכנפיים? זכור לך מה צבעו של המחבר?

אני רוצה להוסיף -- עריכה - -

יש לי יוניט חום על המיכל עיבוי. הרכב שלי 99 ולא 2001 , ואין בקרת אקלים.

הדגם הוא SXTD המנוע הוא מנוע DHY

מה שכן למזגן יש בורר אם אפשרות AUTO ואז הרכב קובע את מהירות המאורר וקירור המזגן לפי החום ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בשביל מה צריך יוניט חום?

אתה בטוח שהוא נמצא בקסארה טורבו דיזל בכנפיים? איפו בדיוק בכנפיים? זכור לך מה צבעו של המחבר?

אני רוצה להוסיף -- עריכה - -

יש לי יוניט חום על המיכל עיבוי. הרכב שלי 99 ולא 2001 , ואין בקרת אקלים.

הדגם הוא SXTD המנוע הוא מנוע DHY

מה שכן למזגן יש בורר אם אפשרות AUTO ואז הרכב קובע את מהירות המאורר וקירור המזגן לפי החום ברכב.

= בקרת אקלים :idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא כאן :

http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadFile.do?objectId=1448&objectType=file#

 

ותראה שבקסארה העסק עובד באופן זהה.

 

יותר מזה - נסה את המערכת בחורף ותראה שגם החימום נכנס לפעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את מה שאתה מדבר ראיתי ב 306 דיזל 2001.

אצלי זה לא קורה

החימום לא נכנס לבד בחורף.. וגם לא המיזוג. אתה חייב לפהעיל את מה שבא לך ואחרכך לשים את המתג ב "AUTO".

הוא יקבע את הטמפ" קירור\חימום" אם אתה רוצה להדליק מזגן .. תצטרך להדליק בכוחות עצמך.

נ,ב אפשר בבקשה אם מישהו יכול למצוא תמונה של הביטרון הזה, ואיפו הוא יושב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניכם צודקים.

נהגתי עכשיו 2000 ק"מ על קסארה פיקאסו (2005 מהניילונים). בקרת האקלים זה כפתור ה auto. אם תלחץ עליו - הוא יווסת את הטמפרטורה לפי מה שתכוון. בלי כל קשר, יש כפתור a/c שמפעיל את המזגן. אם הוא לחוץ - המזגן יפעל ויקרר בהתאם למה שכוונת את בקרת האקלים. אם יש צורך בחימום הרכב - יעבדו החימום והמזגן ביחד.

 

(כל זה לא עונה לשאלה המקורית שלך, לגביה אין לי מושג :D ).

 

נמרוד

picasso panel.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסתי לעשות מה שעשו במוסך כדי לפתוח את הוונטות ב 12 V.. לי זה לא הצליח.

הוצאתי אתהיוניט חום , קיצרתי ונשרף הפיוז. (Vחלפתי).

ניסתי גם לנגוע במשהו אחר, וגם נשרף הפיוז.

אז שובפ עם החלפתי.

לא יודע מה לעשות.. המוסך לא מבין בגרוש.

גם כן מוסכים מקצועים. הקטע הכי מחיק שאחרי שקיצרתי ונשרף הפיוז

נעלמו כל המנורות בלוח שעונים , הק"מ התאפס לרגע, השעון חום הפסיק לעבוד, הסלד הפסיק לעבוד, המיזוג אוויר הפסיק לעבוד.

מצחיק הדברים האלה בחיי..

כל דבר סיבכו היום עם המחשבים האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...