Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא שמעת על תחזית מזג אוויר?

אם אני רואה שבימים הקרובים יירד גשם, אני פשוט לא מנקה..

 

עזוב, אתה לא צריך לנקות בכלל... הרי מתישהו ירד גשם אי פעם, בשביל מה להתאמץ?

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם
מה ההבדל בין ניגוב עם הג'ילדה של מים על רכב רטוב ומלוכלך לבין ניגוב של הרכב עם ג'ילדה של רכב רטוב ומלוכלך אחרי ששטפתי אותו עם סבון? הלכלוך עדיין שם ומה שמוריד אותו זה הג'ילדה... אלא אם כן בדרך קסם הסבון ממוסס את הלכלוך' date=' למרות שלא נראה לי...[/quote']

 

אתה אמור להוריד את הסבון והלכלוך עם מים לפני שאתה מנגב :shock:

Aprilia Shiver 750

פורסם

ברור, אבל אני לא עומד עים זרנוק על האוטו ושוטף אותו - זה לא חוקי!

אני משתמש בספוג רטוב כדי להוריד את הלכלוך והסבון. אז איך זה שונה מהספוג הרטוב ממיי הגשם שעל הרכב?

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

לא אומר שלא לשטוף בכלל, אבל באמת שאין טעם בחורף לשטוף את הרכב באותה תדירות של הקיץ.

 

לפני החורף עושים וקס טוב, להגן על הרכב מהג'יפה, וזהו. אם תתחיל לשטוף את הרכב כל שבוע לא תצא מזה וחבל על הכסף.

אני דווקא מאד נהנה שהרכב רטוב כולו מבחוץ, אך שאתה פותח את הדלת בפנים הוא מצוחצח ונקי ומריח מצויין.

 

ובאמת, אחרי וקס טוב ויסודי, המיים אינם נשארים על הרכב ואתה לא מקבל טינופת אחרי שהם מתיבשים (הכל כמובן יחסית).

והכי חשוב לזכור שהרכב נועד לשרת אותך, אז חלילה לא להזניח או לתחזק שבר, אבל גם לא להשתגע.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

לא הייתי מנחש בחיים שמדובר על אובססיביות ניקיון על סמך הכותרת...

5 פעמים בשנה בערך זה מה שאני (או מכון השטיפה יותר נכון) משקיע בניקיון יסודי של הרכב. את כל השאר עונות השנה עושות לבד.:rolleyes:

Gn'f'R

פורסם
ואני חשבתי שאתה סובל מתת היגוי, איביזה FR+גשם=תת היגוי בכמויות.

מה שבאתי לרשום בדיוק +1000 :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אותי מעצבן לראות את הרכב צובר אבק וחול-ואי אפשר לשטוף כי יש גשם במהלך השבוע. נראה לי שאתחיל לנצל את החנייה התת קרקעית בבניין של העבודה כדי לבחון את ה meguiars quick cleaner.. :twisted:

פורסם
מה ההבדל בין ניגוב עם הג'ילדה של מים על רכב רטוב ומלוכלך לבין ניגוב של הרכב עם ג'ילדה של רכב רטוב ומלוכלך אחרי ששטפתי אותו עם סבון? הלכלוך עדיין שם ומה שמוריד אותו זה הג'ילדה... אלא אם כן בדרך קסם הסבון ממוסס את הלכלוך' date=' למרות שלא נראה לי...[/quote']

במקרה אני ג'וניור של מנהל מפעל לייצור חומרי הניקוי האלו..

מה שעושה הסבון זו פעולת הפרדה בין המשטח לבין הלכלוך והמים שבאים אחרי זה פשוט שוטפים את הלכלוך יחד עם הסבון ואז מייבשים עם ג'ילדה או כל דבר אחר שלא יצור שריטות.

מנגבים מהסיבה הפשוטה שבארץ יש לנו מים עם אבנית שיוצרת נקודות לבנות בצורת טיפות המים.

 

אם יש עוד שאלות אשמח לענות.

"גבינה חינם יש רק במלכודת של עכברים" :evil:

×
×
  • תוכן חדש...