Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה מדובר הבעית ברקסים, שאני לא מצליח לעלות על הבעיה .

הרכב הוא גולף דור ראשון .

הפדל של הברקס שלי נמוך, אני כבר אחרי שיפוץ משאבה מרכזית , רפידות קדמיות ורפידות אחוריות ועדיין הברקס נמוך למישהוא יש רעיון?

שכחתי לציין שאוטו מכובה אני מנפח ברקס והוא נהיה קשה אז ככה שזה גם לא הבוסטר. או שזה לא מחייב ?

תודה רבה מקווה שתהיה תגובה שתיפתור לי את הבעיה הזואת . :)  

פורסם

בדרך כלל אם הדוושה נמוכה ואין אויר במערכת,אז יש לעשות רגולג' ברקס.

כלאמר לכוון הרפידות שיגעו בדרם,מבלי לגרום לחיכוך שיעצור הדרם.ואז להחזיר טיפה.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
בדרך כלל אם הדוושה נמוכה ואין אויר במערכת,אז יש לעשות רגולג' ברקס.

כלאמר לכוון הרפידות שיגעו בדרם,מבלי לגרום לחיכוך שיעצור הדרם.ואז להחזיר טיפה.

 

ברכב הזה אין ריגול׳ז יש כיוון אוטומטי.

אני מתחתי את הכיוון עד צמוד לדרם ועדיין אין הדוושה נמוכה  

פורסם

והרכב בולם טוב?

הייתי בודק אוויר במערכת, אולי לא הוציאו טוב כשהחליפו את המשאבה המרכזית.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

הי

נסה להחליף שמן ברקס ולנקז אוויר.יכול להיות שיש לך פשוט אוויר במערכת.

יש להתחיל מהגלגלים האחוריים. תחילה מהגלגל האחורי ימני,

יש כאלו שמחפפים בהחלפת כל נוזל הבלמים. אבל זה מאוד חשוב.

אתה יכול לעשות את זה גם לבד. יש לזו גם שיטה.

מה שאתה צריך זה צינור ואקום ועדיף שיהיה שקוף באורך של חצי מטר ובקבוק ריק של קולה.

פרק את הגלגל, פתח את פטמת הניקוז (חצי סיבוב) וחבר את צינור הואקום לפטמה. אני גם נוהג להדק אותו עם בנד אבל זה לא קריטי

עכשין מלא מעט שמן בבקבוק הקולה והכנס את קצה הצינור השני לבקבוק.

חשוב מאוד להקפיד שהצינור יהיה שקוע בשמן אחרת יחדור לך אוויר בחזרה למערכת

מלא את שמן הבלמים עד הסוף במיכל המשאבה הראשית.

פמפם בברקס (הדוושה תרד עד לרצפה) והשמן הישן יתחיל למלא את הבקבוק.

יש להמשיך בתהליך עד שתראה כי השמן שנכנס לבקבוק הוא חדש.

חשוב גם לבדוק מידי פעם את מפלס השמן במיכל ולמלא.

אני מאמין שהחלפה זו תעזור לך.

פורסם
הי

נסה להחליף שמן ברקס ולנקז אוויר.יכול להיות שיש לך פשוט אוויר במערכת.

יש להתחיל מהגלגלים האחוריים. תחילה מהגלגל האחורי ימני,

יש כאלו שמחפפים בהחלפת כל נוזל הבלמים. אבל זה מאוד חשוב.

אתה יכול לעשות את זה גם לבד. יש לזו גם שיטה.

מה שאתה צריך זה צינור ואקום ועדיף שיהיה שקוף באורך של חצי מטר ובקבוק ריק של קולה.

פרק את הגלגל, פתח את פטמת הניקוז (חצי סיבוב) וחבר את צינור הואקום לפטמה. אני גם נוהג להדק אותו עם בנד אבל זה לא קריטי

עכשין מלא מעט שמן בבקבוק הקולה והכנס את קצה הצינור השני לבקבוק.

חשוב מאוד להקפיד שהצינור יהיה שקוע בשמן אחרת יחדור לך אוויר בחזרה למערכת

מלא את שמן הבלמים עד הסוף במיכל המשאבה הראשית.

פמפם בברקס (הדוושה תרד עד לרצפה) והשמן הישן יתחיל למלא את הבקבוק.

יש להמשיך בתהליך עד שתראה כי השמן שנכנס לבקבוק הוא חדש.

חשוב גם לבדוק מידי פעם את מפלס השמן במיכל ולמלא.

אני מאמין שהחלפה זו תעזור לך.[/quote

כבר החלפתי שלושה פעמים את השמן אבל לאותו סוג יש לך אולי סוג (חברה) שאתה ממליץ?

פורסם

יתכן וצינורות הברקס לא תקינים, התנפחות שלהם בזמן הלחיצה יכולה לגרום לדוושה נמוכה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

ומאחר ולא ציינת בדיקה של משאבות האופן, יש סיכוי שמשאבת אופן תקולה/ נוזלת יוצרת את הבעיה של הדוושה הנמוכה.

 

לא ראיתי שענית על השאלה האם הבלימה תקינה (חרף הדוושה הנמוכה), והאם היא ספוגית (בשלב הבלימה עצמו), זה נתון חשוב עבור הדיאגנוזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ומאחר ולא ציינת בדיקה של משאבות האופן, יש סיכוי שמשאבת אופן תקולה/ נוזלת יוצרת את הבעיה של הדוושה הנמוכה.

 

לא ראיתי שענית על השאלה האם הבלימה תקינה (חרף הדוושה הנמוכה), והאם היא ספוגית (בשלב הבלימה עצמו), זה נתון חשוב עבור הדיאגנוזה.

 

בקשר למשאבה היה הייתה נוזלת ולכן שיפצתי אותה .

ובקשר לבלימה יש בלימה .

פורסם
יתכן וצינורות הברקס לא תקינים, התנפחות שלהם בזמן הלחיצה יכולה לגרום לדוושה נמוכה.

 

זו גם יכולה להיות סיבה

 

אל תשכח לבדוק גם את הצינורות האחוריים, רבים לא רואים אותם מכיוון שהם נמצאים מתחת לציר הסרן של הגלגלים האחוריים.

106000.jpg

פורסם
זו גם יכולה להיות סיבה

 

אל תשכח לבדוק גם את הצינורות האחוריים, רבים לא רואים אותם מכיוון שהם נמצאים מתחת לציר הסרן של הגלגלים האחוריים.

 

אני לא חושב שזה מהצינורות, כי למה שאוטו מכובה יש ברקס קשה ?

פורסם
אני לא חושב שזה מהצינורות, כי למה שאוטו מכובה יש ברקס קשה ?

 

ככה צריך להיות.

תחליף צינורות.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

יכול ליהיות שהמשאבה שקיבלתה לא תואמת בדיוק למקורי.אולי החליפו אותה בתחליפית ,לא זהה .אולי הקוטר של הבוכנה קטן יותר.או שביצעתה הרכבה לא נכונה לבודי.

×
×
  • תוכן חדש...