Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר נסיעה ממשוכת ביום רביעי האחרון שהיה סוער מאוד מבחינת גשמים החלו רעידות ואי סדר של עבודת המנוע בשילוב היבהוב של מנורת המנוע.

לאחר התייעצויות שונות נאמר לי כי כניראה אחד הפלאגים לא תקין כתוצאה מרטיבות ומיד קניתי פלאגים חדשים, הרכבתי ועדיין הבעיה ממשיכה.

בעיקרון הרכב נוסע, אך מלווה ברעידות מטרידות מאוד!!

 

אז, פאלאגים - לא.

מה כן? :shock:

 

תודה לכולם,

רועי.

פורסם

הנורה מהבהבת כל הזמן או שיש זמנים שזה לא קורה? כאשר היא מהבהבת אתה מרגיש שהרכב מגמגם ולא סוחב?

קרה לי אותו הדבר בדיוק, החלפת מזרק פתרה את הבעיה אצלי, כמובן שצריך ללכת למוסך ולחבר סורק ייעודי להוציא קוד תקלה ולראות מהי, יש מצב טוב שזה באמת מזרק דלק ואז יש צורך להחליפו....

פורסם

ברוב המקרים או סליל הצתה או מזרק תקול

חבל להחליף חלקים שלא לצורך גם מה שרשמתי לא 100%

עם ציוד מתאים האבחון יהיה מדויק

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

תודה לכם,

הכנסתי את האוטו לבדיקה במוסך פיג'ו ואכן הם טוענים שמדובר במרסס - מזרק דלק.

הסיבה לטענתם לא קשורה לרטיבות אבל פשוט וקל - בלאי.

 

שבוע מלווה בבשורות טובות יותר!

רועי.

×
×
  • תוכן חדש...