Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

 

אני מתנצל על פתיחת שרשור חדש, אבל יש לי בעיה מכוון שהאוטו תקוע וצריך לסדר אותו במהרה... אנא עזרתכם :cry::cry:

 

אני צריך משאבת קלאץ תחתונה ואולי גם עליונה (לא בטוח) למרצדס W116. היכן ניתן לנסות להשיג במרכז או דרום?

 

חייב להשיג עד יום שישי, כך אוכל לתקן בסוף שבוע...

 

מספרים:

SLAVE 0002956507

MASTER 0002956606

 

בדקר אין.

 

תודה, מקס.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

מקס ניסית לחפש אצל הבני דודים?

תברר גם שיפוץ למשאבות .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בוקר טוב מקס,

 

בתא הכפפות אמורה להיות קבלה עבור משאבת בלמים מרכזית שקניתי בזמנו מחנות חלקי חילוף בוואדי ג'וז בירושלים. אם הקבלה לא שם אולי היא בתא המטען בשקית יחד עם המשאבה הישנה. בכל מקרה, אנסה לאתר עבורך את שם החנות או את הטלפון. חנות מצויינת, אתה נותן לו את מספר השילדה והוא מאתר את החלק המתאים.

 

רונן

ארז רונן

פורסם

תודה רבה, חברים הרגעתם אותי 8)

 

עכשיו אני רואה שהדברים פשוטים יותר ממה שחשבתי ואני שמח על כך.

 

בגלל העבודה (חזרתי אתמול ממש מאוחר הביתה) עוד לא בחנתי ממש את התקלה, אני מתכנן לפרק היום ונראה מה עושים.

 

אעדכן אותכם בהתרחשויות. :beerchug:

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

שלום,

 

אעדכן, כמו שהבטחתי.... טוב, הגעתי לטיפול ברכב רק בשישי בצהריים. לפני זה קראתי קצת חומר ברשת מה עושים עם התקלה הזאת ואיך מטפלים בה נכון. הצטיידתי במזרק 20 מ"ל, צינורית שקופה ונוזל בלמים לצורך הוצאת אוויר ממערכת, שהיא במרצדס קצת טריקית.

 

בקיצור, איך שהתיישבתי באוטו, הרגשתי שהדוושא מגיבה כמו שצריך... שיחקתי קצת עם מוט הילוכים כשהרכב לא מונע, הנעתי והפלא ופלא - הילוכים נכנסים והקלאץ' מפריד. בקיצור, אזעקת שווא.

 

אבל אם כבר - אז כבר, הרמתי את האוטו ועשיתי לו זריקת נוזל בלמים, להיות בטוח שאין אוויר במערכת - זה נורא הצחיק את הילדים, חחח... מרצדס מקבלת זריקה ולא כואב לה.

 

זהו בינתיים. בכל מקרה אני עדיין לא ב-100% סגור שאין בעיה. הרי היה משהו... תעלומה. :roll:

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

זה לא כזה מסתורי. יש לך כנראה דליפה מהמשאבה ובעקבותיה נכנס אויר. מאחר ומה שנכנס גם יוצא...אז כנראה כשאתה נותן כמה לחיצות בריאות האויר יוצא ואתה מקבל דוושה.

 

היתה לי את אותה בעיה בסאנבים (שנגנבה), כמה לחיצות אחרי עמידה ממושכת והכל תפקד כמו חדש. נסעתי ככה שנים ורק הוספתי קצת שמן מידי פעם.

פורסם

זהו, שעברתי על כל החיבורים שוב ושוב לחפש דליפה ולא מצאתי. הדוושא כן התנגדה גם לפני שניקזתי אוויר. אבל ככל הנראה

משאבה עליונה כן דורשת שיפוץ, יש לי סוג של תחושה כזאת.... אינטויציה. :roll: כפי שהחברים המליצו, בזמן הקרוב אפרק אותה ואשפץ. בהזדמנות גם אחליף את כל נוזל הבלמים ברכב, נראה שלא הוחלף מזמן.

 

אפרופו, איזה שמן גיר עדיף לשים בגיר ידני 4 הילוכים של מרצדס באקלים שלנו?

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

לא מבין מה אתה מתעסק ברכבים מסובכים,

תחזור לאסקורט.:-D

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
שלום,

 

אעדכן, כמו שהבטחתי.... טוב, הגעתי לטיפול ברכב רק בשישי בצהריים. לפני זה קראתי קצת חומר ברשת מה עושים עם התקלה הזאת ואיך מטפלים בה נכון. הצטיידתי במזרק 20 מ"ל, צינורית שקופה ונוזל בלמים לצורך הוצאת אוויר ממערכת, שהיא במרצדס קצת טריקית.

 

בקיצור, איך שהתיישבתי באוטו, הרגשתי שהדוושא מגיבה כמו שצריך... שיחקתי קצת עם מוט הילוכים כשהרכב לא מונע, הנעתי והפלא ופלא - הילוכים נכנסים והקלאץ' מפריד. בקיצור, אזעקת שווא.

 

אבל אם כבר - אז כבר, הרמתי את האוטו ועשיתי לו זריקת נוזל בלמים, להיות בטוח שאין אוויר במערכת - זה נורא הצחיק את הילדים, חחח... מרצדס מקבלת זריקה ולא כואב לה.

 

זהו בינתיים. בכל מקרה אני עדיין לא ב-100% סגור שאין בעיה. הרי היה משהו... תעלומה. :roll:

bxv נסה אצל קלוש חלפים בקרית אתא
:lol: :lol: :lol:
פורסם

תבדוק לגבי המשאבה אם היא קיימת גם בדגמים הבאיםW126 W123 W107 ויהיה לך יותר קל, למעשה ה116W והW126 רובם אוטומטים ויש מחסור מסוים אבל אם זה זהה ל W107 או ל W123 החיים שלך דבש

×
×
  • תוכן חדש...