Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הגיעו מעט רכבי אספנות.

צילמתי רק מכוניות.

הסובארו של החבר, אבי בירגר שחזר לשורותינו אחרי העדרות ממושכת והביא כח חיזוק את הנכד שלו.

P1040386.JPG

P1040385.JPG

P1040387.JPG

P1040388.JPG

P1040389.JPG

P1040395.JPG

P1040394.JPG

P1040398.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם

לאלון אדלר וענבל מגיע מזל טוב לרגל רכישת לאונה שנת 90.

aתצלום0246.jpg

aתצלום0247.jpg

aתצלום0248.jpg

aתצלום0249.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

תודה על צילומים,

אנשים אמיצים שיוצאים בגשם ובקור.

: )

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
תודה על צילומים,

אנשים אמיצים שיוצאים בגשם ובקור.

: )

 

 

בחוץ היה קר וגשום אבל בפנים בארומה היתה נוכחות מרשמה של "חברים"

והיה "חם" מאוד מאוד!ואפילו "לוהט"!

Dr laster Israel

פורסם
היום הגיעו מעט רכבי אספנות.

צילמתי רק מכוניות.

הסובארו של החבר, אבי בירגר שחזר לשורותינו אחרי העדרות ממושכת והביא כח חיזוק את הנכד שלו.

 

 

טוב שצילמת רק מכוניות

התנהגות חלק "מהחברים" לא היתה "משו"

לצערי מספר פעמים בשנה יש מי שדואג "לפנק לפנק" אותנו.

זאת כדי שנדע להעריך את תקופות השקט והחברותה ללא התחכים והתוכחות.

הרי מה סה"כ ביקשנו, מנהיגות שפוייה ולא :brickwall:

שבת שלום לכוווולם :wave:

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

לגדרון תודה על התמונות חב״לז

אני שיחקתי עם ה iped במיטה החמה

היה מעולה.

ברוך חיפי ירוקה מחכה

לימים יפים יותר.

פורסם

שני דברים משמחים הקשורים לסובארו קרו אתמול במפגש;

 

אבי בירגר, איש יקר מראשוני מועדון החמש(ובעל מוסך "בדק" ז"ל, שהיה מורשה סובארו) הופיע פתאום עם הסובארו של זוגתו, לאחר העדרות של שנים!

 

ענבל ואלון הופיעו גם הם עם ליאונה שמורה מאד. כמו שאני מכיר את הנפשות הפועלות, הצאצאים של השניים - עדיין בשלב התאוריה - עוד ינהגו על הליאונה הזאת :wink:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אז מה היה לנו שם במפגש נשר?

החל ויכוח בין שני אספני רכב בענין התמורה שמקבלים בגין התשלום השנתי למועדון

ופתאום החלו צעקות בני בני בני

ואז הצטרף הקהל וצעק בני בני בני בני

זה נכון?

זה היה?

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

×
×
  • תוכן חדש...