Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, לנסוע על 80-90 זה מאמץ.

א - כי המנוע כאילו צוחק איתך "נו, מה ת'מפחד? תלחץ עוד" :lol: (זה בסדר, כבר קיבלתי כדורים לזה ואני לא מתייחס לאוטו בתור יצור חי יותר :p)

ב - כי מעטים מאוד נוסעים על המהירות המותרת ומתחת לה - גם בנתיב הימני, כך שיוצא שאתה מאט את כולם ומשתרך מאחורי משאיות (לא סמפטי)

 

אז נכון, אני לא משתולל על 200 באיילון (או בכלל, לצורך הדוגמא), אבל מינימום של 'חופש אישי' זה לנסוע 120-110 בכבישים בין עירוניים פתוחים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כל הכבוד.

העיקר שאתה מגיע הביתה בזמן לראות לונדון וקירשנבאום, להכניס את הקטטר וללכת לישון. :roll:

 

 

 

 

 

אז מה אתה מחפש בפורום מכוניות? באת לברר איפה מוכרים מושב חרוזים?

 

לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר.

 

אם הייתי צריך לבחור מכשיר אחד - ולנטיין, עם המצלמות אסתדר בדרכים נחותות...

ד"א, אפשר לקבל הרחבה על התקנה קבוע?

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
אני אתייחס רק למשפט "מה לעשות , יש כאלה שלא קנו רכב רק בשביל להגיע לעבודה ולחזור ...." כי הוא מבחינתי מסכם הכל. אז זהו, שהכביש הציבורי מיועד בדיוק לאנשים שרוצים להגיע ממקום למקום בשלום ולא יותר מזה. מי שמחפש שם משהו אחר, מקומו לא שם.

צודק, לפי דעתי אם אתה מחפש לעשות דאעאווינים והנאה מנהיגה לך לאיזה מגרש ותעשה שם פורפרות כמה שתרצה עד שתשרוף את הצמיגים, הכביש נועד לנהיגה להגעה ממקום א למקום ב , הרכב הוא רק כלי הגעה,אפשר לקנות רכב מהנה יותר או פחות או איך שתקרא לזה אבל הכביש זה לא המקום לבחון אות ביצועיו.

שים לב שרוב התאונות הם של צעירים...מעניין מה הסיבה!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
מצאתי באיביי צ'יטה c50 במחיר של 520 שקל כולל משלוח, המחיר טוב ? ועד כמה ההתקנה שלו קשה ?

 

ההתקנה קלה מאד, כי אתה בסה"כ מחבר אותו לשקע מתח חיצוני. אבל לגבי המחיר זה ממש לא הסוף - אתה צריך להוסיף מיסים ו- 50$ עבור עדכון שוטף של קובץ המכמונות הבינלאומי המכיל את ישראל לכל החיים. בסופו של דבר יהיה לך מכשיר דובר אנגלית עם Firmware שלא מתאים לגמרי לקובץ המכמונות הישראלי וללא אחריות של יבואן מקומי.

 

הנה ההשוואה בין המכשיר המגוייר למכשיר האמריקאי-

 

http://www.speedcheetah.co.il/c50i.htm

 

אבי וייזל

פורסם
צודק, לפי דעתי אם אתה מחפש לעשות דאעאווינים והנאה מנהיגה לך לאיזה מגרש ותעשה שם פורפרות כמה שתרצה עד שתשרוף את הצמיגים, הכביש נועד לנהיגה להגעה ממקום א למקום ב , הרכב הוא רק כלי הגעה,אפשר לקנות רכב מהנה יותר או פחות או איך שתקרא לזה אבל הכביש זה לא המקום לבחון אות ביצועיו.

שים לב שרוב התאונות הם של צעירים...מעניין מה הסיבה!

 

יש דרך ויש דרך להגיע ממקום א למקום ב, ואפחד לא אומר פה להגיע עם הרכב למהירות המקסימלית שלו בכביש, אבל אלו שרוכשים רכבים אם ביצועיים כאלו ואחרים ומעוניינים לנסוע במהירויות קצת יותר גבוהות ממהירות של סבתא שרכשה קטנוע 50 סמ״ק ינסעו כך, הריי למה יש את הנתיב השמאלי/ מהיר כדי שאנשים יזחלו שם ? ושוב אני לא מדבר על מהירויות מופרכות ומופרזות בכל קנה מידה אפשרי הריי אנחנו לא בגרמניה ואנחנו לא קרובים לשם.

תאונות נגרמות אגב עייפות / שיכרון / הסחות דעת / טעויות אנוש ואני לא רואה שום סיבה שנהג עירני בכביש ומה שקורה סביבו יסע במהירות של 140 קמ״ש אם הרכב והכביש המתאימים לכך!!!

פורסם
ההתקנה קלה מאד, כי אתה בסה"כ מחבר אותו לשקע מתח חיצוני. אבל לגבי המחיר זה ממש לא הסוף - אתה צריך להוסיף מיסים ו- 50$ עבור עדכון שוטף של קובץ המכמונות הבינלאומי המכיל את ישראל לכל החיים. בסופו של דבר יהיה לך מכשיר דובר אנגלית עם Firmware שלא מתאים לגמרי לקובץ המכמונות הישראלי וללא אחריות של יבואן מקומי.

 

הנה ההשוואה בין המכשיר המגוייר למכשיר האמריקאי-

 

http://www.speedcheetah.co.il/c50i.htm

 

אבי וייזל

 

תודות לחוק החדש אתה רשאי לקנות מוצר מחו״ל עד 1200 שקלים ללא מיסים מכס נעליים ועגבנייה יבשה לכן עוד 200 שקל והמכיר עדיין זול בהרבה מהארץ :) 

פורסם
ההתקנה קלה מאד, כי אתה בסה"כ מחבר אותו לשקע מתח חיצוני. אבל לגבי המחיר זה ממש לא הסוף - אתה צריך להוסיף מיסים ו- 50$ עבור עדכון שוטף של קובץ המכמונות הבינלאומי המכיל את ישראל לכל החיים. בסופו של דבר יהיה לך מכשיר דובר אנגלית עם Firmware שלא מתאים לגמרי לקובץ המכמונות הישראלי וללא אחריות של יבואן מקומי.

 

הנה ההשוואה בין המכשיר המגוייר למכשיר האמריקאי-

 

http://www.speedcheetah.co.il/c50i.htm

 

אבי וייזל

 

אתה מטעה. לי יש צ'יטה אמריקאית ואין שום בעיה עם זה. קניתי מנוי באתר, ואין שום בעיה עם העדכונים של ישראל.

המיקומים של המצלמות מעודכנים גם בבסיס המידע העולמי. זה כל הרעיון בצ'יטה - יש לך עדכונים עולמיים, כך שגם אם אתה נוסע איתה לאירופה, יש לך התראות מעודכנות. כך גם מי שקנה בארה"ב ונוהג בארץ צריך לקבל בסיס מידע מעודכן בהגדרה.

ההבדלים הם:

- השפה - אין בעיה עם זה, בעיניי אפילו עדיף אנגלית. זה לא שיש פה מונולגים של שייקספיר. סה"כ כמה מילים קבועות.

- יש עוד רמת התראות בגירסה הישראלית, לא ממש קריטי, אני משתמש ברמה הכי 'שקטה' ממילא והיא קיימת בשתי הגרסאות.

- אין אחריות למכשיר מחו"ל בארץ אבל זה לא מכשיר שאמור להיות מועד לקלקולים יותר מדי.

 

המחיר בארץ שערורייתי לעומת המחיר בחו"ל.

 

אני קניתי ב-100 דולר כשהייתי בארה"ב, ומנוי ב-50$ שאותו אני חולק עם חבר (אין בעיה לעשות את זה).

למה זה צריך להגיע ל-1500-1900 ש"ח ? אין לי מושג.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
תודות לחוק החדש אתה רשאי לקנות מוצר מחו״ל עד 1200 שקלים ללא מיסים מכס נעליים ועגבנייה יבשה לכן עוד 200 שקל והמכיר עדיין זול בהרבה מהארץ :) 

 

:lol:

 

הדמגוגיה של הממשלה כנראה עובדת על מישהו.. מעבר לכך ששר האוצר לא חתם על החוק ולכן הוא עדין לא בתוקף, החוק לא רלוונטי במקרה הזה (וב-99% מהמקרים). מכס יהיה גם יהיה.

פורסם
צודק, לפי דעתי אם אתה מחפש לעשות דאעאווינים והנאה מנהיגה לך לאיזה מגרש ותעשה שם פורפרות כמה שתרצה עד שתשרוף את הצמיגים, הכביש נועד לנהיגה להגעה ממקום א למקום ב , הרכב הוא רק כלי הגעה,אפשר לקנות רכב מהנה יותר או פחות או איך שתקרא לזה אבל הכביש זה לא המקום לבחון אות ביצועיו.

שים לב שרוב התאונות הם של צעירים...מעניין מה הסיבה!

 

ניסיתי להסביר זאת לכמה אנשים עם הבנה שגויה שלצערי יש רבים כאלה אך נראה שניסיון זה שוב לא צלח.

הכביש הציבורי אינו מיועד לבדיקת ביצועים, שחרור מטענים ואדרנלין, אלא מיועד כדי שכל נהג, מכל דת, מין וסוג שהוא, יוכל להגיע ליעדו בשלום. למטרות אחרות יש קורסי נהיגה מתקדמת וכו ולא הכביש הציבורי.

פורסם
אני נוסע מראש במהירות החוקית וכך אני לא מתחבט בשאלות כאלה. כך אני חוסך לעצמי דוח, מפחית את הבלאי של הרכב, חוסך דלק וצוחק על המפגרים שעוקפים.

 

תגיד, ידידי המתון, אתה נוסע על כביש 4 או 2 או 6 לפעמים? אז כשאתה נוסע שם על 80 או 90, כן, איך זה מסתדר עם העובדה שהמהירות הממוצעת שם היא מעל 100 קמ"ש, ובכל מקרה מעל המהירות החוקית לאותם כבישים? אתה מהווה מכשול לתנועה מאחר וכמעט כולם עסוקים בלעקוף אותך, וצוחק עליהם תוך כדי שאתה חוסך דלק ומפריע לתנועה התקינה?

 

תסביר לי, כי אני לא מבין.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...