Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חפש מושב כזה בפירוקיות, או תן לשיפוץ לרפד רכב מקצועי בלבד.

 

מושב נהג הוא אביזר בטיחותי לכל דבר (מושב לא תקין זה הורדה מהכביש).

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

תרכיב מושב משומש של יפנומטית חדישה. תבדוק לפני כן שקל לעגון את המסילות לריצפה. גם יצא יותר זול, גם יותר טוב בהרבה מהשרפרפים המקוריים וגם תברך אותי לגן-עדן. :-D

פורסם

היי אייל,

 

כמובן שניתן לשפץ.

אני לא יודע מאיזה אזור אתה אבל ברעננה יש פיליפ גסטון ומול תחנת דלק פז ברחוב יצחק שדה יש רפד רכב שמתמחה בשיפוצים כאלה.

 

בהצלחה!

אייל מסובארו.

פורסם
תרכיב מושב משומש של יפנומטית חדישה. תבדוק לפני כן שקל לעגון את המסילות לריצפה. גם יצא יותר זול, גם יותר טוב בהרבה מהשרפרפים המקוריים וגם תברך אותי לגן-עדן. :-D

 

אם כבר, למה לא של צרפתייה? אני בטוח שכך הוא יברך אותך יותר :wink:

נ.ב. אני לא מוכר מושבים..

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם
אם כבר, למה לא של צרפתייה? אני בטוח שכך הוא יברך אותך יותר :wink:

נ.ב. אני לא מוכר מושבים..

 

פעם שתלתי כסא של מגאן קופה בסוברו טנדר בשם עזיזה. הכיסא היה מדהים, אך בשל רוחבו הישיבה היתה קצת כמו של בלנד-רובר - כלומר לא בדיוק מול ההגה, אלא טיפה בצד.

בטנדר שהחליף את עזיזה, וגם שמו היה עזיזה, הורכבו כיסאות של סיויק, כמדומני, ולמרות שהיו פחות מפנקים, התאמתם לגוף הרכב היתה מרכזית יותר. בכל מקרה, בשני המיקרים הפיתרון היה עדיף על כל שיפוץ כיסא אפשרי, ואיכות הנסיעה ברכב השתפרה פלאים.

 

היום, דרך אגב, אני נוסע ב 127 עם כיסאות של קופרה 2008. נחשו מה דעתי על שיפוץ השרפרפים המקוריים של ה 127?!?

:shock:

והרכב השני שלי - פורד מוסטנג שנת 1970, עם זוג כיסאות של מוסטנג 2009.

 

יסלחו לי כל רפדי הרכב, אבל אין רפד שיכול לעשות שכסא של 127 ירגיש נוח ובטוח כמו כיסא של קופרה 2008, וכסא של מוסטנג משנת 70 שירגיש ויראה כמו כסא משנת 2009.

פורסם
בטנדר שהחליף את עזיזה, וגם שמו היה עזיזה, הורכבו כיסאות של סיויק, כמדומני, ולמרות שהיו פחות מפנקים, התאמתם לגוף הרכב היתה מרכזית יותר. בכל מקרה, בשני המיקרים הפיתרון היה עדיף על כל שיפוץ כיסא אפשרי, ואיכות הנסיעה ברכב השתפרה פלאים.

 

את עזיזה שלך אני חושב שאני מכיר מצויין הוא היה שייך לבר ואז לחבר אחר שהרג אותה בכביש 6 בתאונה מצערת

כבר שנים לא מתקן גיטרות
שטח: סמוראי קצר 98 --> סמוראי ארוך 88 --> גראנד ויטרה 98 --> פאג'רו Q ארוך 2000 --> האנטר 2014 --> שבי ואן G30 4X4 קוויגלי
כביש: רנו קליאו 2012 1150 ידנית

פורסם

אייל ושות' - מצטער לקלקל לכם את החגיגה, אבל השתלת כסא שאינו מקורי אסורה באיסור מוחלט.

 

  1. טסטר חכם יכול להכשיל בטסט
  2. בוחן של משרד התחבורה יכול להוריד מהכביש
  3. מעורבות בתאונה יכולה להכניס אתכם לצרות...

אם מאוד רוצים - יש לוודא שהעבודה מבוצעת על ידי פחח רכב מוסמך, ויש לכם ביד חשבונית שלו שמפרטת מה עשה. ככה האחריות תהיה עליו.

 

 

וחוצמזה - ברגע שמתקינים מושב של, נגיד מגאן קופה, כל החוויה של נהיגה בטנדר סובארו נעלמת! מה זה שווה? זה כאילו ששמים גיר אוטומטי במשאית עם 18 הילוכים. משעמם...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...