Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אופיר - אבל לא יהיה לזה שום תוקף בארץ, ולכן זה חסר משמעות.

כדי שהגירושין יוכרו בארץ (למשל, כדי שיהיה אפשר להתחתן שוב, לא משנה איפה...) חייבים לבצע זאת ברבנות.

וזה נכון באותה מידה לגבי מי שהתחתן בארץ ולגבי מי שהתחתן בחו"ל.

 

 

צודק, בדקתי עכשיו, רק במקרה ואחד מבני הזוג לא יהודיים אפשר להתגרש בבית הדין למשפחה

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שצריך הבהרה כאן.

אין לי בעיה עם מנהגים. אני גם אשים כיפה בקידוש (כבוד לאחר) ושמרתי על כשרות (מסויימת) כשגרתי בשותפות עם בחור מסורתי.

 

אבל הרבנות והמונופול שלה על הנישואין זה פגיעה בחופש הפרט שלי, כאתאיסט. אני מתעב את העובדה שהמדינה פוגעת בזכויות האזרח שלי ומגבילה אותי עם מי להנשא ומכריחה אותי לנהל את חיי לפי מסכת כללים שאני לא מסכים לה ולא מכיר בה (שוב, כאתאיסט).

 

זוגתי לא אוכלת שרצים, אז אני לא קונה שרצים, לדוגמא, כמו שאני קונה חצילים (לא אוהב). התחשבות ברמה הפרטית זה א' ב' של יחסים (כל יחסים), אבל זה לא העניין.

 

הרבנות והמונופול שלה על הנישואים ,מבחינתי, זה חזיר לדתי. זה הצלם בהיכל. זו פגיעה חמורה בדבר שלי הוא הכי חשוב - זכויות הפרט.

אני לא אלך לרבנות (למען עצמי) ואשחק משחק שלא רק שאני לא מאמין בו, אני מתנגד לו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

וזה אחרי שצנזרתי את האמת שפרסמתי מקודם. וקבלתי התראת משתמש.

 

הרבנות זה הדבר שפוגע בחופש החיים בארץ בצורה הכי קיצונית.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

במסעדות כולכים לכשר וללא כשר. במקומות לא כשרים היא אוכלת דברים כשרים. (סלט. עוף. דגים. וכו.)

 

אתם הולכים למסעדה לא כשרה, והיא אוכלת שם עוף ודגים?

 

זאת אומרת שהיא אוכלת עוף לא כשר ודג לא כשר.

 

כל עוד אן למקום תעודת כשרות, הדין הוא שמה שנמכר אינו כשר כי אין וודאות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הדין הזה זה המצאה. של אנשים שרוצים כסף. ולא באמת משהוא אחר.

 

ה"כלבנים" לא מאשרים שימוש באיפון ועושים פלאפונים "כשרים" והם משתמשים באיפון לנהל את חייהם.

ויש להם בלוגים ב"אינטרנט האסור. ותוכניות טלוויזיה למרות שאסור שזה יהיה בבית.

מחתנים אנשים! אבל דורשים אלפי שקלים כופר דת בשביל זה. (תרומה לכיס שלהם). ועוד.

 

** לצערי כתבתי תגובה. ואנשים צרי עין. וחסרי חוליות עשו מעשה. והיא ירדה. **

 

לגיסי. היתה מסעדה. הבעלים שומר כשרות!

הכול אבל הכול היה כשר. הבשר כשר. מקצביה כשרה ביותר.!

המוצרים מרמי לוי. או מספקים כשרים. הכול כשר. !!

בהתחלה הוא ניסה לקבל תעודת כשרות מחמירה. של אחד ה"כלבנים הראשיים" מחמוד עבודיה וכו.

הדרישות היו שכל המוצרים יקנו דרכם!

לדוגמא 200 גרם פלפל שחור. בכשרותם. עלה כמו 2 קילו!! פלפל ברמי לוי.

הבשר עלה יותר מכפול.! הכול היה יקר בטירוף! אפילו המלח היה צריך להגיע מהם.

ובנוסף רצו כופר כשרות. ולשלם למשגיח שירבוץ במקום. יקבל אוכל ושתיה חינם. ועוד.

אמר לא תודה.

 

החליט המקום יהיה כשר! כל המוצרים ממקומות כשרים. ויש אישור על כל המוצרים~.

אבל פתוח בשבת. אז המקום לא כשר? כי הוא מקבל כסף בשבת? כי מכינים ג'חנון על פלטה חשמלית.

האוכל מטופל ומנוקה. המקום נקי ומבריק. יותר מהרבה מקומות שיש בהם כופר כשרות.

אבל הוא פתוח בשבת. זה אומר שהאוכל לא כשר?

 

*זה פיגור שכלי לחשוב שהאוכל לא כשר ! זה להיות נתינים לשליט עם רצון גדלות.

* המקום לא שומר שבת. !! ולכן לא קיבל אישור לכופר כשרות. ולכן אין אישור כשרות. הגיע הזמן להפנים את ההבדלים

 

** בין מקום כשר!! ובין אוכל כשר!! **

 

אגב

אתה מוזמן ללכת למסעדות לא כשרות.

ולגלות. שחוץ מהמוצרים "הלא" כשרים כמו קלמרי כו. כל שאר המטבח כשר. וכן אפשרי לאכול שם מנה "כשרה" והיא תהיה כשרה.

כי כל המוצרים בה כשרים לגמרי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תעודת כשרות אינה מעידה באמת אם האוכל המוגש הוא כשר. כמו שהעדרה אינה מעידה על אי כשרות האוכל.

 

שאל את עצמך האם בביתו של דתי יש תעודה כשרות? האם האוכל כשר?

יותר חשוב, כיצד נהגו לפני שכל התעשיה הזו של הרבנות התפתחה?

בשורה הסופית האוכל כשר אם הכינו אותו כשר, מה זה להכין אותו כשר? התשובה היא פרטנית לכל שומר כשרות לפי עדה/מנהגים/נוחות כו'.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

יש מספיק סיבות למה אוכל שנמכר בשבת אינו כשר.

 

תבין דבר פשוט, כל עוד הם לא משגיחים עליך, הם לא יכולים להגיד שהאוכל שאת מוכר הוא כשר (נעזוב לרגע את רמת הכשרות).

 

זאת אומרת שיש מצב שבשבת אתה תמכור בשר סוס בטענה שזה בקר כשר, מישהו יכול להשגיח עליך? לא, ולכן לא תקבל מהם תעודה.

 

וגם לא נראה לי שמותר למכור אוכל בשבת

 

התעודה נועדה מבחינת העסק להגיד "הנה מפקחים עלי שמה שאני מוכר הוא כשר אתם יכולים להיות רגועים ולבוא לאכול אצלי"

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר...ברור לך שזאת תמימות להגיד שזה מפוקח.

יש לי חבר עם פיצריה שיש לה תעודת כשרות ואני יכול להבטיח לך שהם לא מפקחים ברצינות על שום דבר חוץ מהכסף שנכנס בזמן.

פורסם

אני יודע טוב מאוד איך מתנהל הפיקוח הזה שלהם.

 

כתבתי איך זה צריך להיות, בשטח ברור לי שזה רחוק מהאמור.

בעיניים שלי ראיתי משגיח טועם במטבח הבשרי ואחרי 10 דקות טועם בחלבי

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...