Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה חושב שזה בגלל שדתיות חושבות שחלבון זה בריא לעור הפנים ? :lol:

 

איציק

 

אני חושב שהבחור התכוון למשהו שונה במקצת :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני חושב שהבחור התכוון למשהו שונה במקצת :lol:

אני יודע, אבל היי - אסור להכניס קצת הומור לשירשור ? :lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מיוזיק, מנסיון זהה אני יכול לומר לך כמה דברים, חלקם נאמרו לך כבר:

 

1. לא לקבל החלטה בלחץ, וקח בחשבון שזה שאחותה הצעירה מתארסת לפניה זה משהו שבאמת צורם לה, גם אם היא לא מחצינה את זה יותר מדי.

 

2. לא מערבבים שמחה בשמחה, ככה שאתה יכול למנף את זה לתקופת שקט מסויימת. עם זאת, נושא החתונה שלכם נמצא על השולחן המשפחתי וכדאי להתייחס אליו קודם ביניכם - כלומר לקבוע תכנית פעולה שמקובלת על שניכם - ולתקשר אותה באופן לא פורמלי להורים שלה; גם להם חשוב לדעת מה קורה, למרות שהם משניים בסיפור הזה.

 

3. אירוסין או חתונה לא משנים שום דבר בתכניות שלך ושלה, צא מזה. כמו שנאמר, השלבים המורכבים זה מעבר למגורים משותפים והרבה יותר מזה - ילד.

 

4. קח בחשבון שאחותה הצעירה תכנס להריון כמה שיותר מהר ואז הלחץ עליכם ייגבר. תתמודד.

 

5. מציע לכם בלי קשר לדבר ולסכם על אורח חיים צפוי במשפחה שתקימו ב"ה ועל אופי חינוך הילדים. זה חשוב.

 

6. מה שניטש אמר, למרות שלא תמיד זה הולך בקלות. ניתן לפנות לפורום "טכני" לייעוץ.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תודה חברים, הצלחתי לקבל החלטה! מצידי שאחותה תתחתן כבר מחר, ושתביא את הילד הראשון כבר באוקטובר הקרוב. אני-עד שהחברה לא מסיימת את הלימודים+מוצאת עבודה..אין בכלל מה לחשוב\לדבר\לתכנן נישואים. אני לא הולך לדפוק לעצמי או לה את החיים בגלל לחץ משפחתי, ואני מתכנן לשפוך את זה בפנייה עוד הסופ״ש הזה. "Take it or leave it baby..!" עזרתם לי מאוד חבר׳ה, שוב תודה וסוף שבוע טוב לכולכם.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

אם זה מה שהצלחת להבין ממה שאמרו פה, אללא יוסטור...

 

לאיציק מתחתיי - "טייק איט אור ליב איט" זו פרשנות קצת קיצונית ולא בוגרת לדברים שאמרנו, אתה לא חושב?

 

ברור שזכותו להחליט מה שהוא רוצה, זה לא העניין.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אם זה מה שהצלחת להבין ממה שאמרו פה, אללא יוסטור...

 

הוא לא אמר שזה מה שהוא הבין...

 

מהדברים שנאמרו בשירשור הוא הצליח לקבל החלטה מסויימת - וזו החלטתו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הפליק פלאק שעשית ב 12 שעות הוא מדהים.

 

מכאן

 

..אני יודע שאיתה אני אתחתן רק לא יודע מתי, ועכשיו שהאחות הקטנה תתחתן הטבעת מתהדקת עוד יותר כי זה לא כל כך מקובל שם שהאחות הקטנה נישאת לפני הגדולה. מה עושים?! אני לא מרגיש שהגיע הזמן שלי, הבסיס לחיים שלי עדיין לא כל כך יציב מבחינת קריירה, כלכלה וכו׳ וגם היא עוד צריכה לסיים תואר. אובד עצות! אשמח לכל טיפ שאולי יעזור לי לדחות את הקץ בצורה הכי עדינה ולא פוגעת כלפיה וכלפי משפחתה. תודה

 

לכאן

 

"Take it or leave it baby

 

בכל אופן בהצלחה לך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תבואו ותודיעו שאתם גם מתארסים.

מישהו יעמוד עם סטופר אחרי אירוסים?

יש זמן מקסימום?

תמיד אפשר לבטל אירוסים.

פורסם

ברור שיעמדו עם סטופר.

הלחץ רק גדל ונפסק רק אחרי הילד השלישי (מגזר חילוני) או חמישי (מגזר דתי).

אז יש כמה שנים של "שקט", ואז מתחילות החפירות על לחתן את הילדים ובעיקר את הילדות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
הפליק פלאק שעשית ב 12 שעות הוא מדהים.

 

מכאן

 

..אני יודע שאיתה אני אתחתן רק לא יודע מתי, ועכשיו שהאחות הקטנה תתחתן הטבעת מתהדקת עוד יותר כי זה לא כל כך מקובל שם שהאחות הקטנה נישאת לפני הגדולה. מה עושים?! אני לא מרגיש שהגיע הזמן שלי, הבסיס לחיים שלי עדיין לא כל כך יציב מבחינת קריירה, כלכלה וכו׳ וגם היא עוד צריכה לסיים תואר. אובד עצות! אשמח לכל טיפ שאולי יעזור לי לדחות את הקץ בצורה הכי עדינה ולא פוגעת כלפיה וכלפי משפחתה. תודה

 

לכאן

 

"Take it or leave it baby

 

בכל אופן בהצלחה לך.

תראה, מאתמול בערב כשהבנתי שאחותה מתארסת הבנתי שאני נכנס כאן לסיטואציה לא פשוטה-הדברים שנכתבו למעלה. היום במשך כל היום חשבתי והתחבטתי והעלתי את הנושא כאן ודיברתי עם חברים והגעתי למסקנה שדיי! כן חשבתי על להתחתן איתה בעוד x זמן, כן אני סופג הערות מהמשפחה שלה. אבל פאקין לא הבטחתי לאף אחד כלום, לא פגעתי ולא עשיתי רע. פתאום נראה לי דפוק לדפוק לכל העולם חשבון בלי לחשוב על עצמי בקטע הזה, בינתיים אלו החיים שלי וההחלטות שלי, מי שיהיה מוכן לקבל אותן סבבה. ומי שלא- גם סבבה. לא נראה לי לשנות את כל מהלך החיים שלי רק בגלל שהחבר של אחותה החליט להתארס. מדהים איך אפשר לתפוס קו מחשבה יציב בזמן יחסית קצר, באמת שהיום בשמונה בבוקר הייתי אובד עצות. אבל עכשיו הסיטואציה נראית הרבה פחות מסובכת אחרי שקצת חושבים פחות על הסביבה וקצת יותר על טובתך האישית.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
תבואו ותודיעו שאתם גם מתארסים.

מישהו יעמוד עם סטופר אחרי אירוסים?

יש זמן מקסימום?

תמיד אפשר לבטל אירוסים.

 

אצל הדתיים - כן. הרי "מכונת הילדים" (האשה) צריכה להתחיל לייצר ילדים.

 

לאיציק מתחתיי - "טייק איט אור ליב איט" זו פרשנות קצת קיצונית ולא בוגרת לדברים

שאמרנו, אתה לא חושב?

 

ברור שזכותו להחליט מה שהוא רוצה, זה לא העניין.

נהגוס, אני איתך.

 

ברור שזה קיצוני - אך לדעתי יש כאן הרבה נעלמים בשביל שנוכל להביע דיעה מושכלת ונכונה על המצב.

 

החיבור בין חילוני ודתי, במיוחד אישה דתיה מול גבר חילוני, זה חיבור שדורש אנשים מאוד מיוחדים שמוכנים להקריב המון מעצמם עבור בן\בת הזוג שלהם. במגזר הדתי האישה היא דמות כנועה לגבר וצריך להיות ילדה מאוד אמיצה בשביל לקום ולומר להורים שהיא עוזבת לחיים חילוניים עם גבר חילוני (מדובר בכבוד המשפחה וכו'). רוב הילדות האמיצות שעושות את זה, משלמות בקשר שלהן עם ההורים ולעיתים אפילו גם עם האחים והאחיות שניזונים מהרעל של ההורים. ראיתי דברים כאלה קורים ב LIVE כך שלא מדובר בסיפורי סבתא.

ממה שאני מבין, לא נראה לי שה"מר-בחור" המוזיקלי שלנו מתכנן לחזור בתשובה או להתחזק בזמן הקרוב - ולשאול אותו שאלות אישיות זה לא אתי ולא מתפקידנו, לכן הוא צריך להסתפק בדעתנו לפי הפרטים שהוא מסר לנו - ולקוות שהוא עושה את ההחלטה הנכונה, גם אם היא מאוד קשה !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא קראתי את כל השירשור אבל מספר אנשים אמר לי את המשפט הבא:

קובי, תתחתן בגיל צעיר אל תתבבס ותבנה את עצמך לפני זה, אל תחשוב על כסף ועבודה וקריירה, תגיעו שתיכם בלי כלום ותעלו ביחד למעלה תבנו את עצמכם ביחד.

 

בהתחלה זה היה נשמע לי מוזר, אבל אני מתחיל להבין שזה נכון.

ברגע שאחד מגיע עם קריירה וכדו' והשני בלי אז יכולים להיווצר כל מיני מצבים לא נוחים בעתיד.

 

ובנוגע לפותח השירשור- אתה לא צריך להיות לחוץ, אז אחותה מתחתנת, תאחל מזל טוב יפה וזהו.

אם אתה עוד לא מוכן לזה אז אין מה לעשות.

אבל תחשוב על המשפט שבעיקרון אמרו לי אני לא חושב שאם מצאת את האחת שאתה רוצה להתחתן איתה, לדחות אותה על מנת לפתח קריירה זה לא נכון.

קובי

פורסם

Muzic4ever, עכשיו אני נזכר ומבין למה אתה בקריזה :lol:

 

החבר של אחות של חברה שלך עיצבן אותך כבר לפני חודשיים, כשהוא אמר לך שהוא רוצה להתחתן חתונה פיקטיבית ולדפוק ת'מערכת...

תזכורת:

אתמול אני בארוחת ערב אצל החברה, בשולחן יושבים אמא שלה, אחותה, והחבר של אחותה

(שביום יום הם חברים ובזמנו הפנוי הוא חרדי) מאון לאון מתפתחת ביני לבין החבר שיחה

על עבודה לימודים וכו, אז הוא רוצה ללמוד. יפה! לגיטימי! כמו כולנו. אבל הדרך?

חתונה פקטיבית עם האחות של חברה שלי, להתגייס לצבא בעזרת אחד ה״רבנים״, לקבל תפקיד

״מפתח״ כל יום עד 12, ואז בגלל שהוא ״חרדי״ ו ״נשוי״ הוא יקבל שכר מהצבא כמו שכן

אדם נשוי מקבל שזה 4000 במידה ואין ילדים ו 1000 נוספים על כל ילד. אגב, הבחור בן

24, היא בת 19. מעניין אותי למה הוא נזכר להתגייס דווקא עכשיו וכמה עוד כמוהו יש

:-x

 

אז רגע, הם מתחתנים פיקטיבית או באמת ? :shock:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
Muzic4ever, עכשיו אני נזכר ומבין למה אתה בקריזה :lol:

 

החבר של אחות של חברה שלך עיצבן אותך כבר לפני חודשיים, כשהוא אמר לך שהוא רוצה להתחתן חתונה פיקטיבית ולדפוק ת'מערכת...

תזכורת:

 

 

אז רגע, הם מתחתנים פיקטיבית או באמת ? :shock:

 

איציק

 

עברו הרבה מים בנהר מאז,הוא עבר תאונת אופנוע ממש ימים ספורים אחרי הפוסט הזה (נשבע שזה לא אני שנכנסתי בו) . וכנראה גם לא יתגייס בהמשך הוא עם פלאטינות ברגל ומתנייד עם קביים.

וכן, נראה שהנישואים הם על אמת- הוא כבר קנה טבעת.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

קודם כל רפואה שלמה לבחור הצעיר.

 

דבר שני, תהיה cool - בלי עצבים ובלי over תוקפנות. יש דרך נכונה לומר כל דבר, תגיע לדברים האלו לאט תוך כדי דיאלוג ולא תוך כדי מונולוג.

 

בהצלחה אבאל'ה :lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...