Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה לא מכיר נשים. יום אחד תלכד ברשת, ואם היא תהיה חשובה לך והרבנות להיה חשובה לה תשמח להצטרף אליה אפילו לרבנות.

תגובה לפנתיאון.

הוא נשוי +

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה לא מכיר נשים. יום אחד תלכד ברשת, ואם היא תהיה חשובה לך והרבנות להיה חשובה לה תשמח להצטרף אליה אפילו לרבנות.

 

 

אני יכול לאמר לך בוודאות שבגלגול הזה, זה לא ייקרה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פאלו, לא נותר לי אלא לאחל לך שלא תזקק לשירותיהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

:roflmao:

רציתי לכתוב משהו אבל אני מוותר, זה יותר מדי מצחיק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני כתבתי תגובה למה שלא רשמת, אבל היא עברה על כללי הפורום, אז מחקתי ונתתי לעצמי התראה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה לא מכיר נשים. יום אחד תלכד ברשת, ואם היא תהיה חשובה לך והרבנות להיה חשובה לה תשמח להצטרף אליה אפילו לרבנות.

שום קשר לנשים או ל"הלכדות ברשת", מדובר בשותפות לכל דבר, בזוגיות, ולעיתים צריך להתפשר על מה שחשוב לצד השני.

 

אני יכול לאמר לך בוודאות שבגלגול הזה, זה לא ייקרה.

 

עפר,

 

NEVER SAY NEVER

 

במיוחד לא על דברים שכ"כ לא תלויים בך.

 

אם לזוגתך הנוכחית (חמודה לאללה) או הבאה בתור (לא יודע עד כמה הקשר הנוכחי רציני) יהיה חשוב שילדיה יהיו רשומים ברבנות כיהודים כדת וכדין (ולא צריך להיות דתי בשביל זה) ואם הקשר שלך איתה יהיה חשוב לך, כמו טאטאלה (ככה כותבים את זה?) נראה אותך מזדחל במעלה מדרגות הרבנות עם הזנב בין הרגליים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לעפרים יש זנבנב, לא ברור לי איך הוא יכניס אותו בין הרגליים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא הזנב הזה, הזנב השני...:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם לזוגתך הנוכחית (חמודה לאללה) או הבאה בתור (לא יודע עד כמה הקשר הנוכחי רציני) יהיה חשוב שילדיה יהיו רשומים ברבנות כיהודים כדת וכדין (ולא צריך להיות דתי בשביל זה) ואם הקשר שלך איתה יהיה חשוב לך, כמו טאטאלה (ככה כותבים את זה?) נראה אותך מזדחל במעלה מדרגות הרבנות עם הזנב בין הרגליים.

 

1. הילדים רשומים כיהודים בלי קשר לנישואים, זה תלוי רק ברישום של האם.

 

2. יכול להיות שבת הזוג תרצה להתחתן ברבנות, בכנסייה, אצל הקאדי, בחסות השמאן השבטי... לא ייקרה לא זה, לא זה, לא זה ולא זה. אני מכבד כל אדם באמונתו, אבל לא מכניס לחיים הפרטיים שלי דת, בשום צורה, אופן וצבע.

אם הקשר שלה איתי יהיה חשוב לה, היא תוותר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם הקשר שלה איתי יהיה חשוב לה, היא תוותר...

 

היא תוכל להגיד את אותו דבר בדיוק :wink:

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

היפרבולה.

 

זה בדיוק העניין - דברים כאלה אמורים לבדוק, לתאם ולהסכים מראש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה הדדי. בסוף מתפשרים. לוותר על אשה טובה בגלל הרבנות? אני, כופר שכמוני, למדתי לשמור כשרות. האשה למדה לעשות את זה very light. הגענו למצב שבו המשפחה (המסורתית) שלה מוכנה לאכול אצלנו, אבל אנחנו לא מוותרים על הצרכים שלנו.

עובד אתי בחור דתי, אמנם מתון אבל בהחלט שומר מצוות. הבן שלו גר אצלו בבית עם החברה.

מה שאני רוצה להזכיר - החיים מלאים פשרות, גם בעניין זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מה שאני רוצה להזכיר - החיים מלאים פשרות, גם בעניין זה.

 

אני אוהב את המשפטים הללו, שלמעשה לא אומרים כלום.

בוודאי שהחיים מלאים פשרות, הם גם מלאים נושאים שלא מתפשרים עליהם.

 

מישהו פה מתפשר על זה שלאשתו יהיה מאהב?

אתם יודעים, היא באה ואומרת: אני אוהבת אותך, אבל אני צריכה לקבל פעם קצת מהצד. אם אתה אוהב, תתפשר בשבילי...

 

למה לא, בעצם?!

(כלומר, ברור שיש כאלו שעושים את הפשרה הזו).

אתם יודעים, יש כאלו שלא מאמינים באלוהים, יש כאלו שלא מאמינים במונוגמיה סקסואלית.

הכל עניין של אמונה.

 

עכשיו תהיו פתוחים, נסו לקבל את זה, תהיו גמישים, פרקטיים, פרגמטים, פתוחים לרעיונות שבד"כ לא מקובלים עליכם. עשו קצת דימיון מודרך... האשה שלכם עם גבר אחר...

 

נו, איך?!

 

עכשיו, כולם יכולים להבין דתי שלא מוכן לאכול חזיר. זה סבבה. אבל אתאיסט שלא מוכן להכנס לרבנות, הוא צריך להיות מוכן להתפשר.

 

למה?

 

עכשיו בו ננסה משהו יותר קשה.

למשל, לא מו***...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...