Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה באיתור רכב אספנות!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

כבר כמה שבועות שאני מחפש את הרכב המופיע בתמונה אך ללא הצלחה.

עד כמה שידוע לי ושהספקתי להבין הוא היה בבעלות של מועדון ים בשם גלים, חיפוש מקיף באינטרנט ובספר הטלפונים לא הניב תוצאות.

 

אני מבקש עזרה באיתור הרכב או\ו הבעלים על מנת להתחיל בפרויקט שיפוץ והצלה של הרכב היפייפה הזה.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/833/gdec.jpg/

 

gdec.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

מכיוון שאני לא יכול להעלות את התמונה כי אין לי מספיק הודעות אז אני אוסיף תמונה בקרוב.

למי שיודע מדובר על טרנספורטר חלון חצוי צהובה. שלאחרונה ראיתי הודעה שהיא בתל אביב איפה שהוא.

 

תודה לעוזרים!

גן כהן.

ערכו לי את החתימה.

פורסם

הרכב הזה הוזכר המון בפורום הזה.

בעל הרכב חושב שהוא שווה 80 אלף ש"ח.

הרכב חלוד ברמה שלא ניתן להבין איך הוא לא התפרק שהוציאו אותו מהחניון בפעם האחרונה.

עצה ידידותית - תביא 1 מחו"ל

יום טוב

פורסם

הרכב הזה חונה בעיר לוד בכניסה לפחח רכב שלא נראה לי מקצועי בכלל. עוד כשחנה בת"א תקופה ארוכה ליד הים והפך למסננת דיברתי עם הבעלים של הרכב , בחור מבית ספר ספר גלים שדרש עבורו 55,000 ש"ח. אני בחנק אני זורק עליו 20 וגם זה הרבה למצב שלו. כשדיברתי עם הפחח הוא אמר לי שמתכוונים לשפץ את הרכב אבל אפשר לקנות אותו ב60,000 לפני שיפוץ (רצה לגזור קופון של 5,000). נראה לי שבתכנון לעשות לרכב קוסמטיקה בכמה אלפיות ולמצוא את הפרייאר התורן שישלם עליו 55,000 ש"ח. בהצלחה.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

×
×
  • תוכן חדש...