Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי לאחר התלבטויות רבות , החלטתי ללכת על הוולוסטר בגלל המראה החיצוני שכל כך משך אותי,מדובר על הדגם האוטומטי הסטנדרטי לא הELITE,הבעיה העיקרית היא לא אם לקנות את הרכב או לא,היא ההתלבטות לגבי בחירת הצבע שמשגעת אותי

 

אשמח להצעות מצדיכם

 

הלב אומר ללכת על הכתום המטאלי שיש בפרסומת וראיתי בתצוגה שם שבזכות הצבע נדלקתי

הראש אומר שחור,שנמאס לי כבר כי כל רכב במשפחה שהיה זכור לי כשחור

 

הפחד שלי הוא במכירה עתידית שירדו מהרכב בגלל הצבע,אבל מי שרוצה תעיצוב הזה ישמח ללכת עם צבע מטורף...

 

ועוד שאלה על הדרך מה דעתכם על התוספת של ה5 אלף על הגג הפנורמי,שווה את זה?אני אחד שבכל הרכבים היה לו סאנרוף ולא טרח לפתוח אותו פעם אחת....

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

שים לב שענית לעצמך בשתי השאלות: אם עיצוב אז מה רע בקצת צבע... 5000 ש"ח על דבר שהיה לך ולא השתמשת בו אף פעם...

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
שים לב שענית לעצמך בשתי השאלות: אם עיצוב אז מה רע בקצת צבע... 5000 ש"ח על דבר שהיה לך ולא השתמשת בו אף פעם...

 

בהצלחה.

 

 

חחחחחחחח , אמת כן אבל עדיין מתלבט בגלל המראה שמוסיף הגג הפנורמי,ומה לגבי מכירת צבע כזה?לא יהווה בעיה?

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

הגג הפנורמי מוסיף המון!

לזרוק עליו 5K? לפי השיקולים שלך.

שחור לדעתי לא מתאים לאוטו הזה במיוחד אם הוא עם גג פנורמי.

ראיתי אותה בלבן לדעתי מאוד מושכת, וגם שבלבן לא תיהיה לך בעיה למכור.

פורסם

לדעתי הרכב הזה נראה הרבה יותר טוב בצבעים החמים ולא בשחור. השחור פשוט מעלים את כל העיצוב.

הוא יפה בכתום ובצהוב וגם באדום, אני הכי אהבתי את הירקרק.

 

בנוגע לגג שמש, לא ידוע לי שקיימת אופציה להוסיף. יש את האינספייר הבסיסית שבה אין ואת הסופרים שכבר מגיעה עם הגג הפנוראמי. לפי מה שהבנתי את הפרימיום ביטלו והסופרים החליפה אותה.

אני דווקא משתמש בו כשיוצא לי לנהוג ב-I30, אני כמעט תמיד מרים אותו קצת או פותח את כולו. זה ממש נחמד בצהריים במזג האויר של התקופה האחרונה.

 

תתחדש ושבוע טוב.

פורסם

הגג הפנורמי לא נפתח, מדובר בגג שקוף שניתן לחשוף, אין לי ספק שזה מוסיף המון לרכב, אולם יצא לי לשאול את עצמי מה החסרונות בגג פנוראמי? (בוודאות קיימים חסרונות).

 

בעיקרון הסופרים יותר מפנקת מהאינספייר, וההבדל הוא כ-15K, האם להוסיף? קשה להחליט.

 

אני ממש אוהב את הולוסטר בלבן ובצהוב, בשחור היא מאבדת קצת מהקסם. הכתום/ירוק משעממים מאוד כשהרכב לא מבריק (הרכב עליו עשיתי נסיעת מבחן היה כתום, הרכב היה מאובק והכתום נראה רע).

 

לאחרונה יצא לי לראות תמונות של הולוסטר באפור מטאלי והיא מיוחדת מאוד בצבע הזה, קשה להזמין מבלי לראות בעיניים.

 

קצת ביאס אותי שחלק מהחלקים הפנימיים ברכב מרגישים זולים וכשיושבים בכיסא הנהג הרכב מרגיש מאוד ארוך, כשמבחוץ אין תחושה שכזו, קצת מוזר לנהוג ככה.

פורסם

הגג הפנורמי נפתח ועוד איך :-)

והרי לך דוגמא:

תעביר ל-3:46. זה הגג שתקבל בסופרים ובעלית 8)

 

אגב, כמו שאור כתב, מדובר על הפרש של 15K ש"ח (כלומר 135K ש"ח במקום 120K ש"ח). אתה מקבל בנוסף לגג הפנורמי (שלפי דעתי רק הוא שווה איזו עשיריה) מושבי עור משולבים עם בד, בקרת אקלים, לוח שעונים שונה (וכנראה מפורט יותר, לא אימתתי את זה), מראות מתקפלות חשמלית, כיסים בגב הכסאות הקדמיים ומחזיק משקפיים.

 

נ.ב

בקשר לצבע, נכון שזה לא הצבע הכי שמח, במיוחד לא לרכב הזה, אבל אני אישית הזמנתי באפור, כשבצבע הזה היא נראת הכי קרבית.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ההפרש הוא 15 אלף ולא 5, לא?

 

אני גם הייתי הולך על כתומה ולא מאמין שתהיה בעיה למכור. בכל אופן, אם אתה קונה בשביל למכור, תקנה רכב משומש.

 

לך על מה שמתחשק לך, גם ככה קונים את הולוסטר יותר בשביל הפאן האישי ולא מסיבה אחרת.

 

תהנה מהכתומה החדשה שלך בלי הגג :-D

פורסם

בעניין הגג הפנורמי של הוי-סטר, הוא אכן נפתח לתפארת.. גג זה שונה מאותו גג פנורמי שמותקן באיביזה SC שרק עולה טיפה בזוית (נטו פוזה). ניתן להשוות את הגג ביונדאי לזה שבפולו יאנג החדשה 1.4 ידנית.

 

שבוע טוב.

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

שלום,

אני חושב שיש לי מענה בדיוק בשבילך! לגיסי יש לבנה, לשכן שלו שחורה ולחבר שלי כתומה! מה דעתי? הכתומה מהממת! ייחודית מאוד ומסובבת ראשים. הלבנה יפה מאוד וכמובן שפחות בולטת אבל עדין מדגישה את הקווים והקימורים של האוטו. ובשחור? פשוט הרכב נבלע ומזכיר איביזה שחורה...

אתה קונה רכב חדש ולכן אל תתעסק כבר מה יהיה עם המכירה. לך עם מה שבא לך באמת וכן, אני הייתי מוסיף גג. אם להנות אז עד הסוף!

בהצלחה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

היום הלכתי לסוכנות יונדאי בחדרה,במטרה לשים את ה2000 שקל הראשונים להזמנה,הבחור טען שהזמן המתנה עלה ל6 חודשים עד7 חודשים,נשמע לי מטורף עד הזוי לחכות לרכב 7 חודשים חסר רק שהיה אומר לי שאקבל אותו ב2013,לפני 4 ימים זה היה 3 4 חודשים...זה נשמע לכם הגיוני?!

 

 

ד"א נכנסתי ליד 2 ומפורסמת שם צהובה מליסינג הדגם הפשוט ב127...מה הטמטום פה?הוא דורש יותר בגלל זמן ההמתנה הגבוה , או שפשוט הוא חי בסרט רע?אשמח לדעת אם יש מישהו שרכש ומעוניין למכור,תודה מראש

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

זמן המתנה הוא עד אפריל. אם יגידו לך אחרת, כנראה שהמשלוח של הקרוב כבר מלא בהזמנות, ותצטרך לחכות למשלוח הבא. אבל, מה שאני חושב הוא שהם תמיד אומרים חצי שנה, כדי לא להבטיח סתם שהרכב יבוא לפני, ואם נניח הוא יגיע במרץ ולא באפריל-מאי, הרי שהם כביכול "שיחקו" אותה, והביאו לך את הרכב מוקדם מהצפוי :-P

לי לפני כמעט חודש אמרו לי זמן המתנה חצי שנה, כשבחוזה רשום מרץ-אפריל. בתאכלס זה יוצא 4 חודשים. זה הרבה זמן יחסית, אבל הרכב מאוד מבוקש.

אז, הזמנת בסוף או לא?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
זמן המתנה הוא עד אפריל. אם יגידו לך אחרת, כנראה שהמשלוח של הקרוב כבר מלא בהזמנות, ותצטרך לחכות למשלוח הבא. אבל, מה שאני חושב הוא שהם תמיד אומרים חצי שנה, כדי לא להבטיח סתם שהרכב יבוא לפני, ואם נניח הוא יגיע במרץ ולא באפריל-מאי, הרי שהם כביכול "שיחקו" אותה, והביאו לך את הרכב מוקדם מהצפוי :-P

לי לפני כמעט חודש אמרו לי זמן המתנה חצי שנה, כשבחוזה רשום מרץ-אפריל. בתאכלס זה יוצא 4 חודשים. זה הרבה זמן יחסית, אבל הרכב מאוד מבוקש.

אז, הזמנת בסוף או לא?

 

עדיין לא אני משתגע בלי רכב חודש,אז המחשב על חצי שנה במובן שאם הם י"שחקו" אותה משגע אותי עוד יותר,אני חכה שיצוצו כמה ביד 2 כמו עם הג'יוק בזמנו שדרשו מעל המחירון בגלל הביקוש ועכשיו יד 2 מוצף,אם בשבוע הקרוב לא יצוץ נשים 2000 שקל נזמין ואם נמצא משהו מקבלים החזר מלא של ה2000 אז אין בעיה,ההתלבטות עכשיו היא בין הצהוב לכתום,שנגיע לשם נחליט סופית

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

×
×
  • תוכן חדש...