Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר הרבה זמן שאני מחפש רכב ראשון בשבילי, נדלקתי על האיביזה fr

התקציב 50 אלף+-

איך האוטו מבחינת אמינות דלק חלקים טיפולים?

A3

K04 Inside

פורסם

לפי מיטב ידיעתי הרכב מתנהג יפה מאוד על הכביש, לא מרווח מי יודע מה, דשבורד טיפל'ה משמעם כמו בכל הסיאטים, אמינה זה תלוי בנהיגה שלך בעיקרון כי לסיאט אין להם בעיות מיוחדות אולי רק בגירי DSG.

כרכב ראשון אני מאמין שהוא יספק אותך עד מאוד אתה תהנה ממנו + ההחזקה שלו לא כזאת יקרה.

פורסם
לפי מיטב ידיעתי הרכב מתנהג יפה מאוד על הכביש, לא מרווח מי יודע מה, דשבורד טיפל'ה משמעם כמו בכל הסיאטים, אמינה זה תלוי בנהיגה שלך בעיקרון כי לסיאט אין להם בעיות מיוחדות אולי רק בגירי DSG.

כרכב ראשון אני מאמין שהוא יספק אותך עד מאוד אתה תהנה ממנו + ההחזקה שלו לא כזאת יקרה.

 

פותח השרשור מדבר על הFR דור קודם בעלת ה1.8 טורבו וגיר ידני בלבד.

הרכב מאכזב מבחינת התנהגות אך זריז בקו ישר,אם יש לך האופצייה והיכולת הייתי בודק את הגרסה הבכירה(קופרה)היא קשיחה יותר,חזקה יותר ומתנהגת יותר(עדיין לא כמו צרפתיה).

מנוע ה1.8טורבו נחשב אמין מאוד ובעל יכולת שיפור גבוהה ואמינות תחת עומס.

צריכת הדלק ברכב שכזה לא תהיה חסכונית ואם זוהי נקודה קריטית בעינייך אז אולי כדאי שתחשוב בכיוון אחר.

פורסם

בתור בעלים של FR לשעבר אני יכול להגיד לך כי אצלי צריכת הדלק בעיר היתה 1:9 ומחוץ לעיר כ1:13.

מדובר בנסיעה לא רגועה אבל גם לא התגרזנות יום יומית.

הרכב גילה אמינות טוטאלית והיה אצלינו במשפחה קצת יותר מ3 שנים.

אני אישית מאוד אהבתי אותה.

כמשומשת הקופרה אטרקטיבית יותר בשל פערי מחיר שהצתמצמו עם השנים.

לחיוב או לשלילה ניתן לציין כי הקופרה אכן קשיחה יותר.

היא תתנהג טוב יותר אך ביום יום תרגיש את זה בגב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
פותח השרשור מדבר על הFR דור קודם בעלת ה1.8 טורבו וגיר ידני בלבד.

הרכב מאכזב מבחינת התנהגות אך זריז בקו ישר,אם יש לך האופצייה והיכולת הייתי בודק את הגרסה הבכירה(קופרה)היא קשיחה יותר,חזקה יותר ומתנהגת יותר(עדיין לא כמו צרפתיה).

מנוע ה1.8טורבו נחשב אמין מאוד ובעל יכולת שיפור גבוהה ואמינות תחת עומס.

צריכת הדלק ברכב שכזה לא תהיה חסכונית ואם זוהי נקודה קריטית בעינייך אז אולי כדאי שתחשוב בכיוון אחר.

 

אני בעל איביזה FR 08 והצריכת דלק בנסיעה רגועה ורגילה מצויינת לטעמי ולסגנון נהיגה שלי.

1-11, 1-12.

אני לא כ"כ מאוכזב מההתנהגות של הרכב, הרכב מתנהג בסדר גמור, גם בקו ישר וגם בסיבובים (אלא אם אתה מתכוון לקחת סיבובים כמו במירוץ).

 

האחזקה של הרכב, לרכב ראשון היא לא זולה.

 

באופן אישי, אני נהנה מאוד מהרכב, רכב זריז, נוח עם כוח זמין.

הרכב מבפנים באמת קצת משעמם לכן זה כבר תלוי בך, לי זה מספיק, עם הזמן הוספתי דאבל דין ומערכת, אין לי צורך ביותר מזה.

פורסם

ללא ספק הדש שלהם משעמם אבל זה לא מפריע לי.

אפשר דוגמאות לעלויות טיפולים? חלק רשמו לי שהטיפולים סבירים וחלק אמרו לי שהם מאוד יקרים.

A3

K04 Inside

פורסם

עלויות טיפולים זה פחות או יותר כמו של אודי ופולקסווגן (אותם חלקים).

יותר זול להחזיק פיאט. או יפניות.

אתה יכול לרשום בחיפוש של הפורום ״מוסך רון״ בחלק מהתגובות שלו הוא נותן הצעת מחיר, ככה תוכל לדעת כמה פחות או יותר עולים תיקונים.

הכי חשוב מהכל זה רכב אמין. בתנאי שלא הזניחו אותו, התעללו בו. תחפש רכב שמור!

בהצלחה! 

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם
ללא ספק הדש שלהם משעמם אבל זה לא מפריע לי.

אפשר דוגמאות לעלויות טיפולים? חלק רשמו לי שהטיפולים סבירים וחלק אמרו לי שהם מאוד יקרים.

 

גם לי זה לא מפריע.

 

ולגבי העלויות אני מאמין שכל מקרה לגופו, המחירים לא זולים אמנם, אבל סבירים - כמו שכתבתי כל מקרה לגופו.

סתם אתן דוגמא של טיפולים, טיפול קטן - 750~, טיפול גדול 1500~ (רק פלאגים זה 400-450+-)

וזה גם תלוי איפה אתה עושה את זה.

לי יצא להחליף סה"כ 2 גומיות לציריות, לא החלפתי במוסך מורשה, החלפתי במוסך שמטפל באאודי ופולקסוואגן ודומיו ב-200 ש"ח לגומיה כולל עבודה, כשבדקתי במוסך מורשה (צ'מפיון\קלדס) באחד מהם רצו לקחת לי 800 ש"ח כולל עבודה (לגומיה) ובשני 600 ש"ח כולל עבודה לגומיה, פשוט גניבה.

 

הביטוח אגב, גם כן לא זול.

ביטוח חובה 2700 ש"ח, ביטוח מקיף במקרה שלי 5100 (רצו לקחת לי יותר, אחרי איזושהי "קומבינה" מכיוון שלא היה לי העדר תביעות כי לא היה בבעלותי רכב מעל 3 שנים).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הביטוח אגב, גם כן לא זול.

ביטוח חובה 2700 ש"ח, ביטוח מקיף במקרה שלי 5100 (רצו לקחת לי יותר, אחרי איזושהי "קומבינה" מכיוון שלא היה לי העדר תביעות כי לא היה בבעלותי רכב מעל 3 שנים).

 

לא זול? זה יקר מאוד לרכב בן 6-7, אני משלם חובה + מקיף פחות מ5K..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אני נהג מעל גיל 24- ביטוח מקיף 2100 ש"ח חובה 1400 ש"ח

דלק - 1:9.5 בעיר בנסיעה רגועה , 1:8 בערך בלחיצות פה ושם, 1:6 בנסיעה חזקה

טיפולים : מוסך רון מומלץ, טיפול קטן עולה סביבות ה600 ש"ח, טיפול גדול יכול להגיע גם ל1000

הרבה חלקים ניתן להזמין בחצי מחיר מחול ובכך לחסוך לא מעט עלויות.

התנהגות : לפי דעתי הרכב לא מספיק חזק, תמיד ניתן לשפר את הנושא הזה, מבחינת אחיזה עם R1R אני מרוצה.

הדש בורד קצת מעצבן, בעיקר אם יש רעידות של פלסטיקים מהכיוון הזה

סה"כ נותן תמורה גבוהה לכסף, אני בתור בעלים של FR 05 מאוד מאוד מרוצה.

Audi A3 2.0T FSI DSG 2006

פורסם
לא זול? זה יקר מאוד לרכב בן 6-7, אני משלם חובה + מקיף פחות מ5K..

 

הרכב שלי בן 3 שנים, אוטוטו 4. ( איביזה FR 2008 )

 

איפה אתה מבטח את הרכב ומה כולל הביטוח? (הביטוח המקיף שלי כולל שמשות, גרר, מערכת + נהג נוסף מעל גיל 24)

ואין לי העדר תביעות מכיוון שלא היה בבעלותי רכב (חוץ מרכב חברה) שהיה מבוטח ביותר מ-3 שנים.

 

נ.ב.

סתם תהייה, האם המחיר של הביטוח חובה ביחס לשנה\נפח מנוח וכד' הוא קבוע בד"כ? האם 2700 ש"ח לביטוח חובה נחשב לתקין?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
הרכב שלי בן 3 שנים, אוטוטו 4. ( איביזה FR 2008 )

 

איפה אתה מבטח את הרכב ומה כולל הביטוח? (הביטוח המקיף שלי כולל שמשות, גרר, מערכת + נהג נוסף מעל גיל 24)

ואין לי העדר תביעות מכיוון שלא היה בבעלותי רכב (חוץ מרכב חברה) שהיה מבוטח ביותר מ-3 שנים.

 

נ.ב.

סתם תהייה, האם המחיר של הביטוח חובה ביחס לשנה\נפח מנוח וכד' הוא קבוע בד"כ? האם 2700 ש"ח לביטוח חובה נחשב לתקין?

 

אני מבוטח בהראל, הביטוח כולל הכל, כולל כל נהג מעל 26, בעוד שלושה חודשים אהיה בן 30 ואז הוא יוזל בעוד 600 שקל.

לדעתי החובה שלך גבוה מאוד, אולי בגלל שאין לך עבר ביטוחי אבל קטונתי..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

×
×
  • תוכן חדש...