Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורמולה ישראל ו-carsforum-הבהרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברבורים ברבורים והצעות סרק...כמה מדברים כמה מייעצים איך מי למה כמה....האם הוקמה חבורה \תביעה ייצוגית\דף בפייסבוק? משהו שזז לכיוונים של יותר מהחזר פרטי מפיפאל?

 

כמו שציינתי אני פועל לעזור בהחזר הכספים, כל שאר הברבורים והצעות הסרק (תביעה יצוגית, דף בפייסבוק) כמובן שלא קשורות אלי.

בנוסף חברים עד כה קיבלתי 4 פניות לדרישת החזר הכסף, אם אתם מכירים חברים שנמצאים באותה סיטואציה אנא עדכנו אותם בנושא.

לא רוצה לפספס כאלו שמגיע להם החזר.

 

תודה

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום רב לאביחי נציג פורמולה ישראל

דבר ראשון ישר כוח

דבר שני קצת בעיות

למה בסרט שהיה בערוץ הספורט לא מראים מי המשתתפים אין שמות מה אני צריך לנחש

קצת יותר פרטים בסרט לא יזיקו קליפ לבר מצווה אני עושה יותר טוב

תמונות מהשטח לעלות כל יום ולגרות את הצופים

 

ולסיום לא תגידו קצת תודה לעזרה שאנשים עושים בחינם בשבילכם והמבין יבין

פורסם

יאיר

 

ברכות התודה ניתנות רק בסוף הקליפ .

 

האם זה יהיה קרוב לרמה ברינג?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שלום רב לאביחי נציג פורמולה ישראל

דבר ראשון ישר כוח

דבר שני קצת בעיות

למה בסרט שהיה בערוץ הספורט לא מראים מי המשתתפים אין שמות מה אני צריך לנחש

קצת יותר פרטים בסרט לא יזיקו קליפ לבר מצווה אני עושה יותר טוב

תמונות מהשטח לעלות כל יום ולגרות את הצופים

 

ולסיום לא תגידו קצת תודה לעזרה שאנשים עושים בחינם בשבילכם והמבין יבין

 

הסרטון נערך על ידי חברה מקצועית, טובה יותר או פחות זה כבר באמת לא מענייני, אבל מקבל את ההערות, אכן העריכה יכלה להיות

מקצועית יותר וחסרים פרטים, אעביר את זה הלאה.

אני לא בטוח שהבנתי איזה אנשים מדובר, אבל אני הראשון להודות לכל מי שעוזר גם אני לא בטוח מי זה :-)

פורסם

אביחי שלום,

אתה לא יכול להיות נציג רשמי כי עם כל הכבוד אין לך שום סמכות להחזיר כסף ועם כל הרצון הטוב שיש לך זאת ממש לא התנהלות רצינית שאדם שצריך לקבל את כספו חזרה ישלח הודעה פרטית בפורום (זה התנהלות של חברה לא רצינית),וכל הסחבת הזאת לא טובה להפקה (הייתי ביום השני של המיונים ואת דעתי כבר אמרתי ואין טעם לטחון מים) שמתיימרת להיות חלוצת התחום המוטורי בארץ כי אם זה מתחיל ככה אני ממש לא רוצה לחשוב על הגאון הבא שירים הפקה כזו ויקח מעוד יותר אנשים כסף ופשוט יתחמק מהם (זה מה שניראה שאתם עושים איך שלא תהפוך את התמונה).

 

לגבי הפורום אני אישית חושב שזה לא נכון לפרסם את אותם פה כי זה מוציא את הפורום "כשותף לעברה",נקווה רק להבא שמנהלי הפורום יבדקו לפני שנותנים חסות ופרסום,את מי הם הולכים לפרסם ולמנוע בדיחה כזאת לפעם הבאה.

פורסם
אביחי שלום,

אתה לא יכול להיות נציג רשמי כי עם כל הכבוד אין לך שום סמכות להחזיר כסף ועם כל הרצון הטוב שיש לך זאת ממש לא התנהלות רצינית שאדם שצריך לקבל את כספו חזרה ישלח הודעה פרטית בפורום (זה התנהלות של חברה לא רצינית),וכל הסחבת הזאת לא טובה להפקה (הייתי ביום השני של המיונים ואת דעתי כבר אמרתי ואין טעם לטחון מים) שמתיימרת להיות חלוצת התחום המוטורי בארץ כי אם זה מתחיל ככה אני ממש לא רוצה לחשוב על הגאון הבא שירים הפקה כזו ויקח מעוד יותר אנשים כסף ופשוט יתחמק מהם (זה מה שניראה שאתם עושים איך שלא תהפוך את התמונה).

 

לגבי הפורום אני אישית חושב שזה לא נכון לפרסם את אותם פה כי זה מוציא את הפורום "כשותף לעברה",נקווה רק להבא שמנהלי הפורום יבדקו לפני שנותנים חסות ופרסום,את מי הם הולכים לפרסם ולמנוע בדיחה כזאת לפעם הבאה.

 

לא מסכים איתך כלל, אני נציג של פורמולה ישראל, ואני מבקש את פרטיהם של האנשים שחושבים שמגיע להם זיכוי כספי.

אין שום שוני בין אם יתנו לי את הפרטים טלפונית או בהודעה כאן או למייל, יש בעיה ואני מנסה למצוא פיתרון, האמצעים פחות רלוונטים.

פורסם

כמה זמן ומריחות לוקח כבר כדי לברר אם מגיע להם החזר או לא?,זה ניראה שאתם פשוט מורחים את האנשים כדי שהם יתייאשו ולא יוחזר להם הכסף.בקיצור אביחי תפסיקו להצטדק ותתנו תשובות לעניין זה לא מיליון דולר זה כמה גרושים סה"כ.

פורסם

לא מכיר את הנושא הזה לעומק, אבל ממבט מהצד נראה לי שאהרונוביץ צדק בעמדתו, כפי שהביע אותה בפורום שלו, לגבי מרוץ הפורמולה הזה... במקרה ראיתי גם את המבדקים למרוץ ששודרו היום באחד מערוצי הספורט. לא אביע פה את דעתי במלואה משום שאני עדיין מנסה להבין מה הקשר של כח ידיים רב - ואם יש קשר אז מדוע נתנו לנשים די ענוגות להיבחן בכלל...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם נחזור שניה לשאלה המקורית...

 

שלומי - לדעתי הדבר הנכון והאתי לעשות הוא לסיים את ההתקשרות העסקית עם פורמולה ישראל, להחזיר להם את יתרת הכסף (אם החוזה שלכם מותנה בפרק זמן מסויים) ולהסיר את הבאנרים, הפרסומות והתוכן המסחרי מהאתר (כולל החתימה של הנציג שלהם).

 

מכאן אפשר להשאיר את הפורום עצמו פעיל, כך שעדיין יהיה דיאלוג ונוכל לקבל עדכונים. החלק החשוב לדעתי הוא שקארזפורום ינתק את עצמו כלכלית מהארגון השנוי במחלוקת והאנשים העומדים מאחוריו, כך שבהמשך איש לא יאשים אותכם בניגוד עניינים או עריכת תכנים מגמתית (ע"ע מקרה טרייד מוביל). ושהדיונים יובילו לאן שיובילו.

 

לשם הבהרה, גם אני לא השתתפתי במיונים, אלא רק עוקב אחר ההתרחשויות מהצד.

 

בברכה.

פורסם

wow

מה יש עוד להגיד?

פשוט מסחרר מפחיד ומדאיג....

בואו נרכין ראש ונאמר תפילה...ברוך הוא שאת המיזם הזה נתן לאחר.

פורסם
אם נחזור שניה לשאלה המקורית...

 

שלומי - לדעתי הדבר הנכון והאתי לעשות הוא לסיים את ההתקשרות העסקית עם פורמולה ישראל, להחזיר להם את יתרת הכסף (אם החוזה שלכם מותנה בפרק זמן מסויים) ולהסיר את הבאנרים, הפרסומות והתוכן המסחרי מהאתר (כולל החתימה של הנציג שלהם).

 

מכאן אפשר להשאיר את הפורום עצמו פעיל, כך שעדיין יהיה דיאלוג ונוכל לקבל עדכונים. החלק החשוב לדעתי הוא שקארזפורום ינתק את עצמו כלכלית מהארגון השנוי במחלוקת והאנשים העומדים מאחוריו, כך שבהמשך איש לא יאשים אותכם בניגוד עניינים או עריכת תכנים מגמתית (ע"ע מקרה טרייד מוביל). ושהדיונים יובילו לאן שיובילו.

 

לשם הבהרה, גם אני לא השתתפתי במיונים, אלא רק עוקב אחר ההתרחשויות מהצד.

 

בברכה.

 

איפה ראית באנרים או פירסום או כל דבר אחר מלבד לפורום ? אין התקשרות כלכלית כלשהי בין שני הגופים.

פורמולה ישראל לא משלמת ל-carsforum בשביל להמשיך ולקיים את הפורום הזה.

היו מספר התחייבויות הדדיות בין שני הצדדים שאת החלקים המשמעותיים בהם פורמולה ישראל לא קיימה.

היה הכי קל לי בעולם להוריד את הפורום הזה אבל כמו שאמרתי בהתחלה, אני לא חושב שזה הדבר הנכון לעשות.

פורסם
איפה ראית באנרים או פירסום או כל דבר אחר מלבד לפורום ? אין התקשרות כלכלית כלשהי בין שני הגופים.

פורמולה ישראל לא משלמת ל-carsforum בשביל להמשיך ולקיים את הפורום הזה.

היו מספר התחייבויות הדדיות בין שני הצדדים שאת החלקים המשמעותיים בהם פורמולה ישראל לא קיימה.

היה הכי קל לי בעולם להוריד את הפורום הזה אבל כמו שאמרתי בהתחלה, אני לא חושב שזה הדבר הנכון לעשות.

אז מה? הם ממשיכים לכתוב כאן ו"לפרסם" את עצמם ואת מרכולתם כאן ללא הפסקה?

אולי כדאי פשוט לא לאפשר להם לייצר תוכן חדש בפורומים השונים אלא רק בת'רד שכל עיקרו הוא החזר כספי של הנפגעים...הצעת ייעול:?

פורסם

בפורום כאן אנשים הבינו עם מי יש להם עסק, ומצער לשמוע משלומי שגם התחייבויות משמעותיות שלקחו על עצמם המארגנים מול האתר לא מקויימות.

 

כעת מספר ימים לפני המירוץ , הייתי משאיר את התת פורום פתוח, ולאחר סיום המירוץ ו"החוויות" ממנו סוגר אותו .

 

וזאת על אף שנציגם כאן מנסה כמיטב יכולתו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
פורמולה ישראל לא משלמת ל-carsforum בשביל להמשיך ולקיים את הפורום הזה.

היו מספר התחייבויות הדדיות בין שני הצדדים שאת החלקים המשמעותיים בהם פורמולה ישראל לא קיימה.

היה הכי קל לי בעולם להוריד את הפורום הזה אבל כמו שאמרתי בהתחלה, אני לא חושב שזה הדבר הנכון לעשות.

 

שמע, זה מעניין מה שאתה אומר - אם אני יכול לקבל תת פורום באמצעות זה שאני לא ממלא את התחייבויותיי כלפיך, אז תשכח מהבירה שהבטחתי לך ותן לי בבקשה תת פורום להגיגיי...

 

:-P

 

וברצינות, אני חושב שפורמולה ישראל חופרים כאן לעצמם את הבור (לאו דווקא אביחי אלא הלקוחות שלו).

 

אני חושב שאני מבין את המודל העסקי שלהם שכנראה מבוסס על "לתת מכה" חד פעמית ולא על יצירת קהילה של משתתפים וצופים שתלך איתם שנים. האמת שבמציאות הרגולטורית בישראל אני באיזשהו מקום מבין אותם, גם אם לא מסכים.

 

הפרסומים שלהם בתקשורת ההמונית בהחלט נראים למרחוק...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...