Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורמולה ישראל ו-carsforum-הבהרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהפרוייקט הזה עלה לאוויר קארספורום רצה לתת לו את הבמה כי חשבנו שמדובר בארוע חשוב להזנקת התהליך שנקרא ספורט מוטורי בישראל. הארגון נראה רציני, השתתפו בו גופים גדולים וממלכתיים כאחד וזה באמת היה נראה כאילו משהו הולך לזוז כאן.

לאחר ימי המיונים הראשונים והרושם הרע שהם יצרו הרצון שלנו לשתף פעולה עם המיזם ירד. ככל שעבר הזמן מאז שקלנו האם אנו צריכים להמשיך לתת את הבמה או לא.

המחוייבות שלנו כלפי חברי הפורום וכלפי חופש הביטוי שאנחנו יכולים וצריכים להעניק להם (אותו הם לא יכולים לקבל בשום מקום אחר) גרמה לנו להשאיר את הפורום באוויר. חשבנו שצריך שיהיה מקום בו חברי הפורום יוכלו לספר את סיפורם ולטעון את טענותיהם לטוב ולרע.

 

כפי שכבר ציינתי, לא ראינו את התועלת בסגירת הפורום כי פעולה זו היתה מחלישה את חברי הפורום וסוגרת בפניהם את המקום היחיד שבו אפשר לנהל דיון אמיתי בנושא.

 

אשמח לשמוע דעות אחרות בנושא.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

כפי שכבר ציינתי, לא ראינו את התועלת בסגירת הפורום כי פעולה זו היתה מחלישה את חברי הפורום וסוגרת בפניהם את המקום היחיד שבו אפשר לנהל דיון אמיתי בנושא.

 

אשמח לשמוע דעות אחרות בנושא.

 

אני גם בעד השארת הפורום (אני מאמין שיש דבר כזה פרסום רע), אבל נוצר מצב אבסורדי שה"נפגעים" בעצם

רק מתדיינים ומתווכחים בינם לבין עצמם ואין שום תגובה שמניחה את הדעת מטעם FIL.

רואים שהם גולשים פה, הרי הם עונים על שאלות שבאות להם "בטוב", אבל על בעיות לגיטימיות - דממת אלחוט.

(ולא, תגובות מאביחי תחת היוזר הרשמי בנוסח "זה מה שהוחלט" לא נחשבות).

בשורה התחתונה, הפורום הזה ישאר או לא - אותו אפקט (כי בטח ימשיכו להיפתח נושאים ב"כללי").

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לדעתי פעלתם נכון מתחילת הדרך וגם כעת .אין להוריד את השרשורים בנושא כאן. הורדתם בטח לא תתרום דבר.

 

חבל שהתנהלות היזמים לא מצדיקה במלואה את התקוות שתלינו בהם .יש להם את ההזדמנות לתקן את התנהלותם ויפה דקה אחת קודם, וחבל שבגלל כסף קטן הם מכתימים את כל המיזם שעל הנייר נראה טוב מאוד.

 

בוא נקווה שהמירוץ אכן יתקיים , קיומו הוא הסנונית שאולי תבשר את בוא האביב, ובעקבות כך ירימו את הכפפה גם יזמים אחרים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כפי שכבר רובכם או כולכם יודעים, אני הנציג מטעם פורמולה ישראל כאן בפורום.

מי שעוד לא הספיק להכיר שמי אביחי אליאסי.

התשובות שיש לי או אין לי לספק לכם הן נגזרת של החלטות הנהלת פורמולה ישראל, כפי שציינתי בעבר במידה ותשובות אלו אינן מספקות אתכם אתם מוזמנים לפנות לגורמים הרלוונטים בחברה או לגופי החוק.

אני מבקש מכם לטובתכם הימנעו מלהשמיץ ולכתוב דברים ללא סימוכין או הוכחות.

וזיכרו שבסופו של יום אני נציג שמנסה לעזור לכם כמיטב יכולתי, זה היה כך לאורך כל הדרך ויעידו על כך לא מעט אנשים.

אך לפעמים מסיבות שאינן תלויות בי אין לי תשובות שמספקות אתכם לצערי, תוכלו לקבל את זה או לא לקבל זה אך זה המצב הנתון.

בכל מקרה אני כאן לשאלות ועזרה שתצטרכו, גם בהודעות פרטיות כמובן.

פורסם
כפי שכבר רובכם או כולכם יודעים, אני הנציג מטעם פורמולה ישראל כאן בפורום.

מי שעוד לא הספיק להכיר שמי אביחי אליאסי.

התשובות שיש לי או אין לי לספק לכם הן נגזרת של החלטות הנהלת פורמולה ישראל, כפי שציינתי בעבר במידה ותשובות אלו אינן מספקות אתכם אתם מוזמנים לפנות לגורמים הרלוונטים בחברה או לגופי החוק.

אני מבקש מכם לטובתכם הימנעו מלהשמיץ ולכתוב דברים ללא סימוכין או הוכחות.

וזיכרו שבסופו של יום אני נציג שמנסה לעזור לכם כמיטב יכולתי, זה היה כך לאורך כל הדרך ויעידו על כך לא מעט אנשים.

אך לפעמים מסיבות שאינן תלויות בי אין לי תשובות שמספקות אתכם לצערי, תוכלו לקבל את זה או לא לקבל זה אך זה המצב הנתון.

בכל מקרה אני כאן לשאלות ועזרה שתצטרכו, גם בהודעות פרטיות כמובן.

 

אנשים שהובטח להם החזר כספי לא מקבלים אותו. נכון או לא נכון.

 

לא נכון תכתבו כאן משה ינקלה לא מגיע לך החזר . נקודה.

 

ידע אז מה לעשות אותו משה ינקלה.

 

מה יותר פשוט מזה.

 

כמו שהמצב כיום אתם מתבזים ואולי שלא לצורך. לא חבל.

 

העבר זאת להנהלה הקובעת.

 

וכאשר אנשים לא מרוצים הם מתחילים לחפש בהסטוריה ובעידן המידע הזמין היום זאת התוצאה המתקבלת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אנשים שהובטח להם החזר כספי לא מקבלים אותו. נכון או לא נכון.

 

לא נכון תכתבו כאן משה ינקלה לא מגיע לך החזר . נקודה.

 

ידע אז מה לעשות אותו משה ינקלה.

 

מה יותר פשוט מזה.

 

כמו שהמצב כיום אתם מתבזים ואולי שלא לצורך. לא חבל.

 

העבר זאת להנהלה הקובעת.

 

וכאשר אנשים לא מרוצים הם מתחילים לחפש בהסטוריה ובעידן המידע הזמין היום זאת התוצאה המתקבלת.

 

ישה ההחזרים לאלו שעל פי החלטת הנהלת פורמולה ישראל מגיע להם החזר התקבלו.

כל השאר יכלו לקבל את הפיצוי שהוצע או לפנות לרשויות החוק בנושא.

יתרה מכך אין לי מה להוסיף, אינני מתעלם מהאנשים אלא זאת התשובה שיש לי לספק בנושא.

פורסם

הטענות של איתי וישה להשאיר את העץ נשמעות הגיוניות ונכונות.

 

יחד עם זאת, הייתי מציע למחוק מהחתימה של נציג פורמולה ישראל, את הפרסומת היכן ניתן לרכוש כרטיסים "למופע הגדול"

האם אנחנו רוצים לעודד את חברי האתר לבצע עסקאות עם חברה אשר אינה עומדת (לפחות בחלק) מהבטחותיה?

 

 

 

אני מבקש מכם לטובתכם הימנעו מלהשמיץ ולכתוב דברים ללא סימוכין או הוכחות.

 

כתיבת האמת (גם אם נעשית ללא צירוף הוכחות) אינה נחשבת להשמצה, גם אם היא אינה נעימה לקריאה, לנשוא הכתיבה.

 

הרשה לי לתת עצה דומה גם לך.

לטובתך, אנא הימנע מלייחצן מכירת כרטיסים ושירותים של חברה אשר אינה עומדת כבר היום בהבטחותיה לחלק מקהל הלקוחות.

אנא הצטייד בגיבוי משפטי אשר יגן עליך במידה ובעתיד חלק מההתחייבויות (או כולן) הנקובות בכרטיס לא יקויימו.

 

 

דרך אגב,

אני נמנה על אלה שהובטח להם החזר באופן אישי ובלחיצת יד ע"י מר בועז מאירי.

בהמשך לכל התכתובות שהיו לי עם פורמולה ישראל, לא בוצע זיכוי בחשבוני.

מאידך, גם לא נתקבלה מהם גם תשובה שלילית, כי אינני זכאי להחזר..

כך שתשובתך שכולם יודעים את מצבם - איננה נכונה.

פורסם

תשובה טובה

 

עכשיו יודעים אותם אנשים את מצבם ויפעלו או לא בנדון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ישה ההחזרים לאלו שעל פי החלטת הנהלת פורמולה ישראל מגיע להם החזר התקבלו.

כל השאר יכלו לקבל את הפיצוי שהוצע או לפנות לרשויות החוק בנושא.

יתרה מכך אין לי מה להוסיף, אינני מתעלם מהאנשים אלא זאת התשובה שיש לי לספק בנושא.

 

סליחה על האנגלית אבל...בולשיט!

אני מעלה לכאן את ההתכתבות שלי עם הגברת יונית מחברת ההפקות של בועז מאירי (התכתבתי איתה ב- SMS כי לטלפון היא לא עונה). מה אתה אומר אביחי, מגיע או לא מגיע לי החזר?

לפנות לרשויות החוק? אתה הנציג שלהם בפורום או פקיד?

אם אלו התשובות שיש לך לספק אז תשיג ותדרוש תשובות טובות יותר, אחרת אתה לא יכול לשמש כנציג רשמי שלהם.

 

מצ"ב ההתכתבות:

אני בכחול

יונית בצהוב

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

Casper

 

מכתב בדואר רשום שאם תוך X ימים אני לא מקבל את הזיכוי אני תובע אתכם.

 

לא מקבל , תובע בבית המשפט לתביעות קטנות .

 

כה פשוט , כה נחמד, כה עצוב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני בכלל לא מבין איזו מן חברה זאת שצריך להתנהל מולה ב-SMSים. כל חברה אחרת שמכבדת את עצמה לא היתה מרשה לעצמה להתנהל בצורה כזאת כאשר מדובר בסוגיות כל כך רגישות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הרשה לי לתת עצה דומה גם לך.

לטובתך, אנא הימנע מלייחצן מכירת כרטיסים ושירותים של חברה אשר אינה עומדת כבר היום בהבטחותיה לחלק מקהל הלקוחות.

אנא הצטייד בגיבוי משפטי אשר יגן עליך במידה ובעתיד חלק מההתחייבויות (או כולן) הנקובות בכרטיס לא יקויימו.

 

תודה רבה.

פורסם

אם אלו התשובות שיש לך לספק אז תשיג ותדרוש תשובות טובות יותר, אחרת אתה לא יכול לשמש כנציג רשמי שלהם.

 

תקרא לזה איך שתקרא לזה, נציג, מתווך, עוזר הפקה. מבחינתי זאת סמנטיקה.

אני כאן עד סוף התהליך, אנסה לעזור ולשמש כנציג לקהילה כאן ולטענותיה אל מול פורמולה ישראל, וכנציג לפורמולה ישראל כאן בקהילה.

הכי קל מבחינתי פשוט להפסיק לכתוב כאן ולהגיד שזהו "קרב אבוד", אבל זאת לא הדרך מבחינתי.

הצלחתי במהלך הדרך לא פעם לשפר את התנהלות פורמולה ישראל ולעזור למספר אנשים, רק על ידי כך ששימשתי "צינור" להעברת מידע ופידבקים מהפורום להנהלה ואמשיך לעשות זאת בין אם זה מוצא חן בעיניך או לא.

מבחינת התשובות שיש לי לספק, אינני מחליט על דרך ההתנהלות ובכלל החלטות שנלקחות על ידי ההנהלה, אני יכול לייעץ ולשדר את הלך הרוח של הקהילה וזה גם מה שאני עושה, את ההחלטה הסופית לא אני לוקח אני רק מספק אותה לכם.

פורסם
סליחה על האנגלית אבל...בולשיט!

אני מעלה לכאן את ההתכתבות שלי עם הגברת יונית מחברת ההפקות של בועז מאירי (התכתבתי איתה ב- SMS כי לטלפון היא לא עונה). מה אתה אומר אביחי, מגיע או לא מגיע לי החזר?

לפנות לרשויות החוק? אתה הנציג שלהם בפורום או פקיד?

 

לגבי ההחזר, יונית אחראית כפי שאתה כבר הספקת להבין על עניין ההחזרים.

וכתוב כאן שחור על גבי לבן שמגיע לך החזר, אין לי ויכוח איתך.

אבל מה אתה מצפה ממני לעשות מלבד להפנות את תשומת לבם שנושא זה עדיין לא טופל (דבר שעשיתי ברגע הראשון שהעלת את ההודעה).

ורגע לפני שאתה תוקף אותי שוב, הבהרתי את הנסיבות לפניה זו ואת חשיבות העניין.

פורסם

אביחי

 

כמי שמכיר את המערכת , אתה יכול לשער מדוע זאת ההתנהלות , שבשקט מבלי שאף אחד קורא , לא מוסיפה כבוד ליזם.

 

והרי מדובר במיזם בעלות של מספר מיליונים לא מועט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...