Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב !

 

יש לי בדיקה של הרכב בעוד מספר ימים במכון לבדיקה (הבדיקה שעושים לפני המכירה לטרייד אין)

 

לפני שנתיים בערך עשיתי פוזות עם האוטו.. היום אני כבר לא עושה והתבגרתי מאז.. אבל בכל מקרה, הפוזה העיקרית היתה:

 

שמתי את ההילוכים על ניוטרל, שמתי הרבה גז עד שהגיע ל 4000 ל 5000 טורים, ואז העברתי ל D

 

התוצאה היתה: האוטו עושה רעש כזה והגלגלים מתחלקים.

 

לא עשיתי את זה באופן יומיומי..

 

השאלות שלי הם:

 

1. האם זה גרם נזק לאוטו?

2. האם יראו את זה במכון בדיקה?

3. אם נגרם נזק , כמה יורידו על האוטו?

 

אני מקווה שפרסמתי בפורום הנכון, אם לא אני אשמח אם תעבירו לפורום הנכון

 

תודה מראש

פורסם

שלום דוקטור.

 

1. זה גורם נזק לגיר, לציריות, לצמיגים.

2. תלוי באיזה אוטו, מה גילו, מה עבר עליו, כמה פעמים ובאיזה רמה עשית זאת.

3. תלוי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

היי רז תודה על התגובה

 

לא עשיתי את זה הרבה, לא יותר מ 50 פעמים זה בטוח.

 

כשהגיע למד טורים של 6 - 5 עשיתי את זה.

 

האוטו מחליף הילוכים ללא בעיות, גם ב D וגם באפשרות של ה + ו -

פורסם

אני לא חושב שהם יגידו לך משהו על זה, אם הגיר לא קופץ ועושה תקתוקים אין שום דרך לגלות את זה

כי בבדיקה האוטו עומד ונוסע במקום והמחשב רואה את מעברי ההילוכים,

הסימן היחיד יכול להיות מהצמיגים אם הם הוחלפו לא תהיה לך בעיה

אם לא מקסימום יגידו שהם גמורים ויורידו לך עליהם כסף

כמובן שסימני שחיקה כמו אמברקסים יכולים לעורר חשד אבל זה טרייד אין מעניין אותם שהמנוע, גיר שלדה תקינים.

כל המכוניות שלהם עוברות התעללות לפחות מאדם אחד בתקופת חייהם מאמברקסים.

פורסם
אני לא חושב שהם יגידו לך משהו על זה, אם הגיר לא קופץ ועושה תקתוקים אין שום דרך לגלות את זה

כי בבדיקה האוטו עומד ונוסע במקום והמחשב רואה את מעברי ההילוכים,

הסימן היחיד יכול להיות מהצמיגים אם הם הוחלפו לא תהיה לך בעיה

אם לא מקסימום יגידו שהם גמורים ויורידו לך עליהם כסף

כמובן שסימני שחיקה כמו אמברקסים יכולים לעורר חשד אבל זה טרייד אין מעניין אותם שהמנוע, גיר שלדה תקינים.

כל המכוניות שלהם עוברות התעללות לפחות מאדם אחד בתקופת חייהם מאמברקסים.

 

מה זה "אמברקסים" הייתי שמח אם מישהו יסביר לי. זה בעברית ?

נהג ותיק

פורסם

תודה רבה על העזרה הרגעתם אותי מאוד.

 

 

האם יש דרך לבצע בדיקה עצמית? (כאילו שאני יבצע את הבדיקה) , אני לא שם לב לשום בעיות בהעברת הילוכים כמו שכבר אמרתי.

 

 

"אמברקסים" זה נראה לי כשתוך כדי סיבוב בנסיעה של בערך 10 קמ"ש מרימים את האמברקס ואז האוטו עושה איזה פוזה מסויימת.. אף פעם לא עשיתי את זה, אבל ראיתי חבר שלי שעשה וזה ממש הפחיד אותי ולדעתי זה מסוכן אז לא כדאי לנסות.. נראה לי שלזה הוא התכוון

פורסם
תודה רבה על העזרה הרגעתם אותי מאוד.

 

 

האם יש דרך לבצע בדיקה עצמית? (כאילו שאני יבצע את הבדיקה) , אני לא שם לב לשום בעיות בהעברת הילוכים כמו שכבר אמרתי.

 

 

"אמברקסים" זה נראה לי כשתוך כדי סיבוב בנסיעה של בערך 10 קמ"ש מרימים את האמברקס ואז האוטו עושה איזה פוזה מסויימת.. אף פעם לא עשיתי את זה, אבל ראיתי חבר שלי שעשה וזה ממש הפחיד אותי ולדעתי זה מסוכן אז לא כדאי לנסות.. נראה לי שלזה הוא התכוון

 

במילון עברי אין מילה כזאת "אמברקס". מעניין מאיפה הגיע השיבוש הזה למחוזותינו.

נהג ותיק

פורסם

לפי דעתי:

 

מיסכן מי שיקנה את הרכב הזה בסופו של דבר....

ועוד דבר, אם אני תופס את הבן שלי עושה כאלה דברים, לא רק שאני תולש לו ידיים ורגליים, רכב הוא לא יראה ממני בחיים!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
במילון עברי אין מילה כזאת "אמברקס". מעניין מאיפה הגיע השיבוש הזה למחוזותינו.

 

 

האנגלית השפיעה על העברית בשתי תקופות. ראשית, בשנות המנדט הבריטי (1917- 1948). בתקופה זאת ניכרה השפעה של האנגלית על העברית בעיקר באימוץ של מושגים טכניים: מונחים מאותה התקופה בתחומי הרכב, הספורט והימאות נמצאים בשימוש עד היום.

התקופה השניה שבה ניכרת השפעה של האנגלית על העברית החלה בשנות הששים והיא נמשכת עד היום ובעוצמה גוברת. השפעה זאת נובעת מהדומיננטיות של ארה"ב בעולם ובחשיבותה הרבה למדינת ישראל. מעמדה של האנגלית התחזק בשנים אלה בכל העולם כשפת התרבות, הדיפלומטיה והמדע והיא משפיעה על רוב שפות העולם, ובוודאי גם על העברית. ההשפעה על העברית ניכרת לא רק בשאילת מילים וביטויים מאנגלית אלא גם בשינויים במבנה המשפט ובמשמעות המילים.

 

לא חייב שהמונח יהיה במילון העברי, מספיק לחפש על קטנות אמברקס זה מונח מברקסים=בלמים

מספיק שפותח האשכול הבין וגם נתן פירוט של המושג.

או בשבילך "הרמת ידית הבלם" :evil:

 

ולפתוח האשכול עכשיו בכלל אין לך מה לדאוג האוטו יעבור בדיקה בלי בעיה אם הוא נוסע ללא בעיות.

פורסם
לפי דעתי:

 

מיסכן מי שיקנה את הרכב הזה בסופו של דבר....

ועוד דבר, אם אני תופס את הבן שלי עושה כאלה דברים, לא רק שאני תולש לו ידיים ורגליים, רכב הוא לא יראה ממני בחיים!

 

אם הייתי יודע כמה זה מסוכן לא הייתי עושה את זה בחיים..

 

הפסקתי את זה ברגע ששמעתי מחבר שלי שעבד בבית חולים בתור מוביל חולים והוא ראה איך אנשים יוצאים מתאונות והוא סיפר לי מה הוא ראה ואיך הם הגיעו למצב שהם הגיעו אליו.. דברים מפחידים.., חוץ מזה שאף פעם לא עשיתי את זה באמצע נסיעה אלא תמיד במקומות חנייה ודברים כאלה ליתר ביטחון, למרות שלא ידעתי שזה מסוכן אז באותה תקופה..

 

חוץ מזה למה מסכן מי שיקנה תרכב? אם לא נגרם נזק לאוטו אז מה הבעיה?

פורסם

לפי דעתי הנזק נעשה בעיקר לגיר,וזה נזק בלתי הפיך , כלומר, ניתן לאמוד אותו נניח כבלאי מוגבר במיוחד ,זה דברים שאתה לא אמור לעשות לגיר בפעולה נורמאלית שלו ,כמו כן אתה גומר את התושבות של הגיר,וזה נגרר לתושבות של המנוע, ציריות כמובן, ובלאי מואץ של כל חלקי הפרונט, ולפי דעתי גם בלאי למנוע עצמו להביא אותו ל 5 אלף (אני מניח שעלית גם מעבר...)בניוטראל ואז לשלב הילוך במכה אחת אתה שוחק את גלגל התנופה, כל מה שיש לו גלגלי שיניים אתה מכניס במכה, זה בלאי בלתי הפיך!

 

באיזה רכב מדובר?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

דווקא מאזדה עם הגירים הרגישים שלהם, הקונה יקבל הפתעה.

לפי דעתי ירשמו לך חופש מוגבר ודברים בסיגנון הזה,בדוק תושבות,רעשים במנוע....

יש להם סעיפים קבועים אותו דבר בכל בדיקה, במקרה שלך הם רק יוסיפו מעט זה הכל.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...