Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותנו פורד פוקוס 2004, שעברה המון (260 אלף ק"מ).

אנחנו רוצים לקנות רכב מחברת השכרה/ליסינג, אלבר אלדן אוטו סנטר והשאר, בטרייד אין (שם נקבל הכי הרבה על הגרוטאה שלנו)

בעיקרון התקציב הוא 70K +-

 

ההתלבטות היא בין מאזדה 3 ושברולט קרוז,

או מאזדה 3 בצורתה הישנה (עד 2009) או קרוז עד 2010

 

הדברים העיקריים שחשובים לנו זה צריכת הדלק וטיפולים..

ואם אפשר קצת פרטים וידע מנסיון על הקרוז

 

תודה רבה!

פורסם

טרייד אין במקומות האלה הוא לא משתלם. אם אתם רוצים לקבל סכום נורמלי על הרכב שלכם הם ידרשו מחירון.

הכי טוב זה לנסות למכור לבד, להגיע עם סכום מזומן או עם מקדמה ולנסות להוריד אותם כמה שאפשר.

אופציות נוספות שכדאי לכם לבדוק בתקציב הזה הם קיה פורטה שלדעתי היא עדיפה על הקרוז בביצועים, בנוחות וגם באיכות תא הנוסעים. גם מיצובישי לאנסר מהדגם הנוכחי מודל 2009 עם מנוע ה-1.5 תיכנס לתקציב ולמרות הנפח הקטן יותר מציעה ביצועים טובים, 7 כריות אויר ועיצוב חיצוני נאה.

 

בהצלחה.

פורסם
טרייד אין במקומות האלה הוא לא משתלם. אם אתם רוצים לקבל סכום נורמלי על הרכב שלכם הם ידרשו מחירון.

הכי טוב זה לנסות למכור לבד, להגיע עם סכום מזומן או עם מקדמה ולנסות להוריד אותם כמה שאפשר.

אופציות נוספות שכדאי לכם לבדוק בתקציב הזה הם קיה פורטה שלדעתי היא עדיפה על הקרוז בביצועים, בנוחות וגם באיכות תא הנוסעים. גם מיצובישי לאנסר מהדגם הנוכחי מודל 2009 עם מנוע ה-1.5 תיכנס לתקציב ולמרות הנפח הקטן יותר מציעה ביצועים טובים, 7 כריות אויר ועיצוב חיצוני נאה.

 

בהצלחה.

 

תודה על העצה קודם כל,

אפשר לדעת מה ההתנגדות נגד הקרוז? איך היא מבחינת ביצועים?

שמעתי שיש לה בעיות בהעברת הילוכים, שהיא עושה בעיות...

פורסם

אין לי שום דבר נגדה אבל אני לא הייתי קונה אחת כזאת.

הרכב דיי עצל, תיבת ההילוכים מבטיחה על הנייר אבל מאוד מתבלבלת בנסיעות שאינן שיוט רגוע, תא הנוסעים פלסטיקי ולא הכי לטעמי והמנוע רועש.

יש אופציות טובות יותר כמו שציינתי.

פורסם

מבין כל הרשתות שציינת, אוטוסנטר הכי "נדיבה" בהצעות טרייד אין. אבל גם שם, אל תצפה ליותר מחצי ממחיר המחירון.

 

אם חשובים לכם צריכת דלק וטיפולים, למה לא יונדאי i30 או ניסאן טידה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מבין כל הרשתות שציינת, אוטוסנטר הכי "נדיבה" בהצעות טרייד אין. אבל גם שם, אל תצפה ליותר מחצי ממחיר המחירון.

 

אם חשובים לכם צריכת דלק וטיפולים, למה לא יונדאי i30 או ניסאן טידה?

 

אנחנו לא מעוניינים לקנות i30 או טידה, ההתלבטות שלנו זה בין המאזדה לקרוז, השאלה היא איך הקרוז מבחינת טיפולים שותפים וצריכת דלק בהשוואה למאזדה 3 (2009!)

פורסם

אתה יכול להסביר למה הקיבעון?

טיפולים תצטרך להרים טלפון למורשה/מוסך רשת ולשאול לגבי מחירי טיפולים.

פורסם
אופציות נוספות שכדאי לכם לבדוק בתקציב הזה הם קיה פורטה שלדעתי היא עדיפה על הקרוז בביצועים, בנוחות וגם באיכות תא הנוסעים.

+1 לפורטה. רכב שלדעתי לא מוערך מספיק.

 

עם ניסיון של שנתיים וכמעט 90K ק"מ, יש לי רק שבחים על הנ"ל.

 

בהצלחה!

פורסם

בהחלט לא מוערך, בטח ביחס ל-I30, מאזדה 3 ושברולט קרוז.

קיבלתי אחריו I25 1.4 ואני פשוט מתוסכל מהרכב הזה. אין לי ספק גם שלמשפחה היא עדיפה על ה-I30 שברשותי, בטח כשמדובר בגירסת ה-6 הילוכים.

פורסם

מבחינת צריכת דלק וטיפולים ההפרש לא גדול, אבל יש יתרון קל לשברולט קרוז. במיוחד בדגמים החדשים יותר, עם הגיר החדש. הקרוז מרווחת יותר מאחור והמאזדה מרגישה יותר זריזה וספורטיבית.

 

אתה מוזמן להגיע אלינו לאחד הסניפים ולקבל הצעה לטרייד אין.

×
×
  • תוכן חדש...