Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בתקופה האחרונה נבנה רכב התצוגה של חברה מסויימת (שבין השאר יופיע גם באוטומוטור בפסח).

 

חשבתי שזה יוכל אולי לעניין חלק מהאנשים פה כיוון שעבודות כאלה לא מתבצעות כל יום.

 

כל רכיבי האודיו בהתקנה הם של חברת ROCKFORD FOSGATE.

 

לתמונות....

IMG_0089.jpg

IMG_0092.JPG

IMG_0158.jpg

IMG_0197.jpg

IMG_0386.jpg

IMG_0396.jpg

IMG_0397.jpg

פורסם

ועוד כמה אחרונות....

 

 

 

סה"כ רוב ההתקנה הושלמה.

יש עוד כל מיני פינישים קטנים ותוספות שנבצע לפני התערוכה כמו תאורה ומסך שקוע+רמקולים בדלת תא המטען ועוד כמה פיצ'רים נחמדים.

 

לילה טוב.

IMG_0596.jpg

IMG_0600.jpg

IMG_0603.jpg

IMG_0607.jpg

IMG_0608.jpg

IMG_0653.jpg

IMG_0654.jpg

IMG_0656.jpg

פורסם

הרכב נבנה ב"רדיו השרון" באיזור התעשייה בכפר סבא.

 

איטום רעשים נעשה לדלתות מבדופן הפנימית והחיצונית(מתחת לדיפון הדלת). ...גם דלתות קדמיות וגם אחוריות.

כמו שראית בתמונות, הבידוד נעשה גם כן לכל תא המטען כולל למגש העליון ולצדדים.

 

פלטות מותאמות נבנו על ידינו מפיברגלאס וקיבלו פיניש סופי בצבע הרכב על ידי פחח.

 

 

החברה שהרכב שייך לה היא חברת "רב בריח מוטורס".

 

 

עופר.

פורסם

חוץ מהפיניש של הבניות פיבר.

יש לי באוטו כפול איטום.

 

עבודה חמודה.

עוד פרטים יעשו נפלאות לשרשור

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יפה מאוד, יש תמונות לבניות מקדימה?? (אם יש בכלל:roll:)

 

ומה הדגם של הסאבים?

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

בוקר טוב,

 

rockford power amplifier t2500-1 bdcp 1`*3000w rms

 

rockford power amplifier t600-4 4*100w rms

 

pair of rockford power t1d212 subs

 

front component 5 1\4" set rockford power t1

 

rear component 5 1\4" set rockford power t1

 

10 farad rockford capacitor

 

3sixty

 

rockford 1\0 awg cables

 

rockford rca's

 

 

בטח שכחתי עוד כמה דברים אבל זה הרוב,

 

יום טוב,

עופר

פורסם

מן הסתם שבT1, זה הקומפוננט הכי גבוה של רוקפורד אאל"ט.

 

קודם כל, הרכב נראה מדהים!! אהבתי את הלבן.

למה אבל לקחתם קומפ' 5" ולא 6"??

גיליתם כמה הדלת של הרנו הזאת היא מחלה? בגלל זה?

ולמה השתמשתם בחומר של קש ולא דיינאמאט או סקנד סקין, שידוע שהם טובים יותר?

 

אחח כמה שאני רוצה איזה זוג T2500 כאלה, השעונים האלה עליהם מדהימים.

מי שמכיר את סטיב מיד (SMD), מכיר את המגברים שיש לו, אז השעוני לדים האלה זה אותו דבר כמו על הT15KW. אותו מוהנדס אחראי על שניהם!

אני ודייויד דיברנו על זה בלי סוף.

הנה וידאו הדגמה קטן: תריצו ל1:15, כל השאר זה ברבורים רגילים של סטיב מיד.

http://www.youtube.com/watch?v=_xieTbSshUg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

מגבר מדהים! :-D

חולי הSPL הבודדדים פה יסכימו. :lol:

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

לרגע אחד הייתי בטוח שעבודת הפיבר היא של שמעון (קוסטיק שפעם היה ידוע כסאונדסטורם).



 

אבל אני לא רואה שימוש בגומיות מעבר או גרומטים לכבלי המתח והמרווחים בין חלקי הבניה גדולים מידי - אני מתקשה להאמין שזו באמת תהיה עבודה שלו, כי אם כן זה היה צריך להראות מושלם מכל זווית אפשרית.

 

הייתי מציע לקחת פסי גומי שחורים (או לבנים) ולסגור את המרווחים בין הפלטות - זה לא נראה טוב ברמה שרכב כזה צריך להראות.

 

העבודה יפה ורמת הגימור מאוד גבוהה אבל החיבור בין החלקים בעצם - איזה חיבור בין החלקים?

 

אני מקווה שאתם מבינים את הביקורת ואת המטרה שלה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עבודה יפה מאוד לפי דעתי, בשביל האסטטיקה מה שאדי אמר לגבי המרווחים, וזה יראה הרבה יותר טוב.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

זו עבודה ברמה מאוד גבוהה - אל תטעו ואל תבינו לא נכון.



 

הגימור של עבודת הפיבר נראה פשוט פנטסטי - הצבעי כאן יודע מה הוא עושה!

 

אבל זה הדברים הקטנים שבסופו של דבר מורידים את כל החוויה - גומיות מעבר זה ההבדל בין "וואו" ל - "דרום עזה".

 

מרווחים שחושפים חללים מכוערים בתוך בניה מהממת זה ההבדל בין רכב שנראה טוב מבפנים כמו שהוא נראה מבחוץ ומרגיש מקורי למרות כל מה שהכניסו בו לבין רכב שמרגיש ששמו בוא משהו לזמן קצר ומפרקים את זה בשניות.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...