Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עברתי טסט!


טל וינר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סע בזהירות, תלמד את הרכב, לא לנסות לעשות שטויות (לפחות לא בהתחלה :wink: )

 

גיא, שנשמע כמו אמא שלו (חוץ מהקטע של השטויות לא בהתחלה :lol: )

פורסם

מזל טוב !!!!!!!

סע בזהירות

תלמד להכיר את האוטו וכל זה

 

ובלי רייסים ושטויות על ההתחלה !!!

תשמור את זה לאחרי שתצבור טיפה ניסיון ותכיר את האוטו :mm_cool::mm_cool::mm_cool::mm_cool::mm_cool:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
מזל טוב גבר!

אנשים למה לא לנסועה בלי מלווה מה עושים עם תופסים?

 

שמע, זה תלוי במזל שלך

יש אחד שאני מכיר שנתפס וקיבל שבועיים שלילה, ולעשות תיאוריה (שזה כלום)

ויש אחרים שיכולים לקבל 3 חודשים שלילה, טסט מחדש, ואפילו גרוע מזה

 

אני נסעתי עם מלווה במשך כל התקופה, זה רק חודשיים!

יובל.

פורסם

מזל טוב! :multi:

 

ברוך הבא לקהיליית הנוהגים :!:

 

סע זהירות ורק עם מלווה :!:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מזל טוב

 

תלמד את האוטו אחרי זה תלמד להנות מהאוטו

 

לא שווה לסוע בלי מלווה ולא כדאי לקחת ללב כל הערה של המלווה

כלומר תקשיב למלווה תלמד ממנו אבל אל תוכל ריגשי מהערות סתמיות (בדרך כלל יהיו הרבה)

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
מזל טוב!!!

 

והאם זה לא חצי שנה מלווה??

 

זה עדיין חודשיים עם מלווה.

 

תודה לכל המגיבים ,אני בהחלט אנהג בזהירות ולא אעשה שטויות עם הרכב.

פורסם
מזל טוב

 

תלך למגרש שאתה מכיר ותנסה לעשות שטויות.

 

זורע.

 

חוץ ממגרש הרוסים בי-ם

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...