Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אקס 5 2006 הידית היום משום מה לא מגיבה לפתיחת הדלת כך שאני צריך להכנס לרכב מצד האשה אמר לי מישו שיכול להיות ש

המנגנון הלך יש למישו להציע לי מישו שיודע לטפל בזה??באזור ת"א

פורסם

האים הדלת נפתחת כאשר אתה מנסה מהידית הפנימית או שלא ?

אם לא כנראה המנגנון של הנעילה נתקע במצב נעול , יכול להיות שמדובר בהלחמה שנשברה במעגל מעוצמת הזעזועים של סגירת הדלת.

פורסם

במנגנון הפתיחה של הידית יש מעין לולאה שנוטה להשבר, בייחוד אם מושכים את הידית חזק

והחוצה, ולא בזוית קלה כלפי מעלה. זו מחלה של המנגנון הזה, ועלות מנגנון היא אכן כמה מאות

שקלים.

פורסם

אני החלפתי במוסך ת"א סנטר(יושבים בחומה ומגדל בת"א). זול זה לא, כי סביר להניח שהמקום

היחיד שתוכל להשיג ידית כזו זה קמור.

אתה יכול לנסות את י.ל. חלפים בחיפה, שישלח לך את החלק ותמצא מישהו שיעשה את זה,

אבל לדעתי ההפרש לא יהיה כזה גדול.

מה שכן, אל תתפתה לשים משומש כי זה חלק שיש לו בלאי יחסית גבוה, ואז הוא נשבר בנקודה

המסוימת הזו, שגורמת לתופעה הזו.

פורסם

אז ככה י.ל חלפים רוצה 800 ש"ח קמור בסביבות 1000 ש"ח סוף החודש יגיע תחליפי מקורי ב 500 ש"ח אצל י.ל . עכשיו שלחו אותי למישו ברח הזורע בחולון שיודע להלחים או לתקן מנגנון כזה יש למישהו מושג מי הוא?? או איפה אני אמור להמשיך לחפש??

פורסם

אל תלחים, זה לא יחזיק, האמן לי.

קומנדר, כן, זו מחלה של הידיות בדגם הזה. הבעיה היא שצריך להקפיד לפתוח את הידית עם הרמה קלה

מעלה, ולא למשוך החוצה, מה שלרוב עושים, ואז פתאום הידית כאילו יוצאת ממקומה, אבל בעצם זו אותה

לולאה שבורה.

תנסה אצל אושיק מת"א סנטר, לדעתי זה עלה לי פחות, אבל אני כבר לא זוכר.

או שתחכה לתחליפי מיניב, ובינתיים תפתח עם השלט את החלון בכל פעם שאתה צריך להכנס ;-)

ואז תפתח את הדלת עם הידית הפנימית.

זה לא הרבה זמן, אני עשיתי ככה שבועיים עד שהיה לי זמן לשים את הרכב במוסך.

פורסם

זה פגם בתכנון.

ידית פתיחה צריכה להיות fool proof , כלומר עמידה גם במצבי תפעול אפשריים אך לא נכונים.

בעולם התעופה קוראים לעומסים אלה abuse loads.

 

בעיני זה מצדיק פניה לייצרן.

×
×
  • תוכן חדש...