Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

אני מעוניין להחליף את הפונטו הישנה שלי (שנת 2000) ברכב בשנתון יותר מתקדם.

התקציב שלי הוא עד 35 אלף כשבגדול זה רכב שאמור לשרת אותי בערך שנתיים. מה שחשוב לי שיהיה ברכב:

1.אוטומטי

2.אמינות אמינות אמינות (ראיתי מספיק מוסך בשנתיים האחרונות...)

3.נוחות

4.צריכת דלק לא גבוהה

 

אני מתלבט מאוד אם ללכת על רכב שהיה ליסינג או קניה מחברת ליסינג(תמיד הם עושים מבצעים מטורפים לסוף שנה) ואז אפשר להוציא רכב בשנתון יחסית מתקדם במחיר נמוך או ללכת על רכב פרטי...

 

אשמח לעזרה... כבר חרשתי את האינטרנט ואין לי פיתרון.

פורסם

יש לי את אותם מגבלות . אני מוכן עד 40K אבל אני מעוניין ברכב קטן , אוטומטי, שנת 2007 , 2008 רצוי לא מהשכרה.

אני חשבתי בכיוון של יונדאי גטס. מה דעתכם? אצלי הרכב כנראה יהיה איתי יותר משנתיים, יש לציין שאני נוסע כ3000 ק"מ בחודש כך שצריכת דלק ואמינות מאד חשובים לי. אין לי בעיה לקנות מליסינג.

פורסם

למה רצוי לא מהשכרה?

השכרה עדיף בהרבה על ליסינג. היות ובהשכרה לאנשים קצת יותר אכפת מהרכב, על נזקים שהם גורמים הם יצטרכו לשלם, הם משלמים על הדלק ברכב ולכן יותר אכפת להם מהנהיגה ברכב.

בליסינג הכול כלול, אז לאף אחד לא אכפת מהדלק...

צריך להסתכל על זה שכל פעם שרכב חוזר ממישהו ששכר אותו, הרכב נכנס לבדיקה. זה חתיכת יתרון שאין בליסינג.

 

בכל מקרה, לגביי גטס - יש לי אחת כזאת כמעט שנה, 1.4, אוטומטית, מבחינת אמינות יצא לי לראות איתה מוסך פעם אחת לטיפול שנתי ותו לא. מבחינת צריכת הדלק היא בסדר גמור, הרבה יותר טובה ממה שחשבתי וממה שמתארים אותה, לא כזאת בולעת דלק כמו שמתארים. 1:11-1:12 בעיר, עם מזגן זה נתון סביר בהחלט לרכב סופר מיני אוטומטי. על אחת כמה וכמה כשלא מדובר בנהיגה הכי הכי רגועה שיש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שלום,

אני אישית לא ממליץ על הגטס, הוא לא חסכוני, ולא בטיחותי.

אני הייתי ממליץ לך על הונדה גאז 2002-2003 קשה למצוא אותם למכירה אבל יש כמה, היא כל מה שביקשתה.

אומנם המחירון של גאז 2003 37.5 אבל אני מאמין שאפשר להוסיף או להוריד תלוי כבר בך...

אבל על האוטו הזה במילה אחת : מושלם.

פורסם
שלום,

אני אישית לא ממליץ על הגטס, הוא לא חסכוני, ולא בטיחותי.

אני הייתי ממליץ לך על הונדה גאז 2002-2003 קשה למצוא אותם למכירה אבל יש כמה, היא כל מה שביקשתה.

אומנם המחירון של גאז 2003 37.5 אבל אני מאמין שאפשר להוסיף או להוריד תלוי כבר בך...

אבל על האוטו הזה במילה אחת : מושלם.

איזה קשקוש.

לא חסכוני?

1:11-1:12 בעיר, כשאני לא נוהג רגוע, זו צריכה מעולה.

לא בטיחותי? עוד יותר קשקוש.

אם אתה כותב משהו לפחות תכתוב לעניין.

רק הGLF זה זבל שלא יודע איך נמכר בארץ, כרית אוויר אחת בלי ABS.

אבל GLI, GLX או GLS זה סבבה, בGLX וGLX יש 4 כריות אוויר, ESP, ABS. זה סבבה לגמריי. ו4/5 כוכבים במבחני הריסוק, מכובד לרכב במקור מ2003.

 

ג'אז אוטו במחיר מופקע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אולי יש לך גטס מיוחדת עדין לא שמעתי על אחת שיש לה צריכת דלק כמו שלך, מה גם שבתקציב שלו נכנס הGLF בשנתון 07 וגם ליסינג בעבר ובלי ABS שזה משהו שאני אישית לא הייתי מותר עליו, ומה גם שהמחירון שלה נופל יותר מהר מסלע שמתגלגל מהר, זה החוות דעת שלי ואולי לך יש נסיון טוב איתה…

אבל ההונדה כן עומדת בכל מה שהוא ביקש ותשמור גם על המחיר שלה הרבה יותר טוב מהגטס, אומנם המחיר שלה גבוה אבל שווה כל שקל אוטו אמין ברמות ואם תמצא אחת תמהר כי חוטפים אותם כמו מים רק שהם לא נמכרות הרבה בגלל זה שווה לחכות, אני אומר על טעם ועל ריח אין להתווכח…

פורסם
ב40000? מה ניתן למצוא עם שנתון סביר? סיריון ניתן למצוא? מה לגבי שברולט אבאו 5 דלתות?

 

אני אישית לא הייתי ממליץ על אבאו זה באמת פחנוע, אתה יכול למצוא סיריון פרטיות שנת 2004, או אפשר לעלות שנה שנתיים ולמצוא אחת שהיתה בליסינג או השכרה…

×
×
  • תוכן חדש...