Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני קופר 2011, 155K ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיין גניבה לאור היום.

מחיר המיני קופר בבריטניה מתחיל ב-14,840 פאונד.

מחיר ההתחלתי של הפוקוס מתחיל ב-15,555 פאונד.

ומה המחיר ההתחלתי של הפוקוס בישראל? 105 אלף שקלים.

אז ההיגיון הפשוט אומר שהם עדיין יכולים להוריד עוד 50 אלף שקלים מהמחיר.

 

במקום להפוך את הרכב ללהיט מכירות של מאות או אלפי יחידות בשנה הם מעדיפים לגזור קופון שמן מאוד ולמכור יחידות בודדות.

 

המיני קופר S אגב מתחילה ב-18,075 פאונד, בדיוק 280 פאונד יותר ממונדיאו.

אבל כמה עולה מונדיאו בישראל וכמה עולה קופר S בישראל? 158 אלף שקלים ו-240 אלף שקלים בהתאמה.

חבורה של גנבים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רשום שם שזה מוגבל ל 5 דגמים...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עידן מיני חדש בחסות דלק מוטורס?

 

או רק ניקוי מחסן תמים מדגמי 2011?

 

א. דלק מוטורס עדיין לא החלו במכירות של במוו

ב. רשום בלינק שנתת בגדול שמדובר בחמש מכוניות אחרונות

 

אז איך הגעת לעידן מיני חדש בחסות דלק מוטורס?

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
א. דלק מוטורס עדיין לא החלו במכירות של במוו. תודה על העדכון, לא ידעתי.

ב. רשום בלינק שנתת בגדול שמדובר בחמש מכוניות אחרונות אז איך הגעת לעידן מיני חדש בחסות דלק מוטורס? כתבתי (וציטטת) גם: "או רק ניקוי מחסן תמים מדגמי 2011?"

 

אולי גם מחירי דגמי 2012 יהיו פחות מפחידים מ-210K.

 

 

פורסם

מדובר במבצע כל כמה רכבים בודדים לפני שנגמרת שנה על הרכב.

אם זאת, לדעתי תהיה הנחה מסויימת ממחיר המנופח העכשווי בתחילת 2012 בשל העברת הבעלות לדלק מוטורס.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מי שקנה מיני ב210 אלף ש"ח היה או עשיר או דביל.

מי שיקנה מיני ב155 אלף ש"ח יהיה רק דביל.

אני מת לדעת איך סוכני המכירות של המיני מנסים לתרץ את המחיר שלה ולדחוף לקונה הפוטנציאלי את הרכב, מה כבר אפשר להגיד שיצדיק מחיר שכזה לאור מחירה הנמוך בעשרות אחוזים בחו"ל (באופן יחסי לפוקוס למשל)?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בהנחה שמיני אוטומטית עם 122 כ"ס יירכש בעיקר לצעירים מאוד (עם דגש על צעירות או צעירות wanna be), אני חושב שהקהל דווקא יאהב את הורדת המחיר. אם תשאלו את אשתי, למשל, אפילו הקאנטרי-מן יפה. ייתכן שהיא היתה מעדיפה את זה על גולף מקבילה, למשל, אילולא היו לנו ילדים (ובעצם - גם עכשיו ;-) ).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מי שקנה מיני ב210 אלף ש"ח היה או עשיר או דביל.

מי שיקנה מיני ב155 אלף ש"ח יהיה רק דביל.

אני מת לדעת איך סוכני המכירות של המיני מנסים לתרץ את המחיר שלה ולדחוף לקונה הפוטנציאלי את הרכב, מה כבר אפשר להגיד שיצדיק מחיר שכזה לאור מחירה הנמוך בעשרות אחוזים בחו"ל (באופן יחסי לפוקוס למשל)?

 

לא קונים מיני כי יש צורך ברכב כזה, קונים כי רוצים ומי שרוצה לא צריך לשכנע אותו. זה ההבדל בין רכב המוני שלא רוצים אלא צריכים לבין רכב יקר שכולם רוצים (כי אין להם את היכולת לקנות) ומי שיכול גם קונה כדי להראות שיש לו יכולת.

 

במה זה שונה מכל רכב יוקרה אחר? מה יש ב-BMW 318I שמצדיק את המחיר שלה על פני רכב כמו למשל אקורד או פאסאט?

 

במחיר של הסדרה 3 האומללה הזאת ונטולת כל תוספת, אני יכול לקנות גולף GTI חדשה, ואם בא לי להתקמצן קצת אז אוקטביה VRS, אני בטוח שאני אקבל הרבה יותר ברכבים האלה מאשר בסדרה 3. על אותו המשקל, למה ג'ינס של דיזל עולה 700 ש"ח ויותר? משלמים על מותג יותר מעל האיכות שהוא מציע.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לא קונים מיני כי יש צורך ברכב כזה, קונים כי רוצים ומי שרוצה לא צריך לשכנע אותו. זה ההבדל בין רכב המוני שלא רוצים אלא צריכים לבין רכב יקר שכולם רוצים (כי אין להם את היכולת לקנות) ומי שיכול גם קונה כדי להראות שיש לו יכולת.

 

במה זה שונה מכל רכב יוקרה אחר? מה יש ב-BMW 318I שמצדיק את המחיר שלה על פני רכב כמו למשל אקורד או פאסאט?

 

במחיר של הסדרה 3 האומללה הזאת ונטולת כל תוספת, אני יכול לקנות גולף GTI חדשה, ואם בא לי להתקמצן קצת אז אוקטביה VRS, אני בטוח שאני אקבל הרבה יותר ברכבים האלה מאשר בסדרה 3. על אותו המשקל, למה ג'ינס של דיזל עולה 700 ש"ח ויותר? משלמים על מותג יותר מעל האיכות שהוא מציע.

 

 

בעיקרון אתה צודק, אבל גם אם מדובר במוצר נחשק, אין צורך בתמחור חזירי ושערורייתי.

 

אפרופו ג'ינס של דיזל, הייתי לפני שבועיים באווטלט ענק, 50 ק"מ מוינה, יש שם חנויות עודפים של כל הענקים.

 

אני קניתי 2 מכנסיים, חולצה אלגנטית ונעליים גבוהות של טימברלנד ב 98 אירו (הכל ביחד!!!), אישתי קנתה 3 זוגות מכנסיים של דיזל ב 180 אירו!(לא כל אחד, שלושתם ביחד) :shock:

וגם בתמחור המגוחך הזה, אני בטוח שאף אחד שם לא הפסיד עליי כסף

 

לא סוג ב', לא דפקטים ולא כלום, פשוט הם מהקטלוג של 2011 ובחנויות כבר יש את קולקציית 2012.

 

אז סליחה מראש אבל אידיוט מי שקינה גינס דיזל ב 700 ש"ח ואידיוט מי שקונה מיני ב 210 אלף ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...