Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה אם השאלה מטופשת, אבל אני לא יודע...

ברצוני לקנות רכב בקרוב ולרשום אותו במשותף על שמי וע"ש אשתי. האם זה אפשרי? ואיזו בעיות עלולות להיווצר בעתיד בגלל הרישום המשותף? אני לא מדבר על סוגיות של אם בני הזוג מחליטים להתגרש וכו' אלא בקטע של האם רישום משותף יכול למנוע הטבות שונות בעתיד שהיו מגיעות לאחד מבני הזוג לו היה רשום כבעלים יחיד ועכשיו בגלל הרישום המשותף הוא לא זכאי להם.

 

תודה

פורסם

בעל רכב למשל לא מקבל השלמת הכנסה מביטוח לאומי.

 

מאידך אם שניכם רשומים ותפסו אחד מכם במצלמת מהירות תוכלו להחליט על מי להפיל את התיק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא, ישה - זה שרשום למעלה, כבעלים הראשון, מקבל את הדוחות על שמו.

כדי להעביר את הדוח על השני, צריך למלא תצהירים, לשלוח בקשה להעברת הדוח וכו..

זה כמו להעביר דוח על כל מי שמוכן לחתום ולקבלו על שמו.

 

לפותח השרשור - אפשר לרשום את הרכב על שני בני זוג מיד או אחר כך להוסיף את השני במידת הרצון.

הוספת בן זוג רשום לבעלות הרכב לא מוסיפה יד ולא עולה כספים.

החיסרון היחיד , יותר נכון אי נוחות - במעמד המכירה צריך ששניכם יהיו בסניף הדואר או אחד מכם ימלא ייפוי כוח לטובת השני וייתן ת.ז. לבן זוג שהולך להעביר בעלות .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא, ישה - זה שרשום למעלה, כבעלים הראשון, מקבל את הדוחות על שמו.

כדי להעביר את הדוח על השני, צריך למלא תצהירים, לשלוח בקשה להעברת הדוח וכו..

זה כמו להעביר דוח על כל מי שמוכן לחתום ולקבלו על שמו.

 

.

בטוח שהעברת דו"ח בין שני בני ז וג רשומים תעורר פחות חשד מאשר העברה לסתם בן אדם, שלגביה המשטרה והתביעה יותר חשדניים.

 

אינני יודע אם אכן יזדקקו לכל הפרוצדורה כפי שמדובר בהעברת דו"ח רגיל כי הסדר במשרד הרישוי לא צריך להיותהקריטריון למי יש לתת את הדו"ח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

vladclar מה הכוונה זה שרשום למעלה כבעלים הראשון? האם אפשר להבין מזה שמי שרשום שני, המוסדות השונים מתייחסים אליו כבעלים משני של הרכב לעומת הראשון שהוא בעלים עיקרי?

פורסם

אחד יהיה רשום למעלה, והשני מוגדר כ"בעלים נוספים" ושמו יוקלד בהערה בתחתית הטופס של רישיון הרכב.

לשנים יש את אותן זכויות ברכוש, אבל הראשון "יזכה" לקבל דוחות מצלמות\הדבקה על שמו.

אגב, זה המצב אצלי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לשנים יש את אותן זכויות ברכוש, אבל הראשון "יזכה" לקבל דוחות מצלמות\הדבקה על שמו.

.

 

אחלה סיבה לרשום את האישה כבעלים ראשונים על הרכב, אתה תוכל לנהוג מהר בלי לחשבן למצלמות מהירות והיא תפסיק לנהוג ולדפוק את הרכב בחנייה בגלל שיש לה שלילה....

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אחלה סיבה לרשום את האישה כבעלים ראשונים על הרכב, אתה תוכל לנהוג מהר בלי לחשבן למצלמות מהירות והיא תפסיק לנהוג ולדפוק את הרכב בחנייה בגלל שיש לה שלילה....

 

:lol:

 

חזיר שובניסט:lol:

 

לא פלא ששלחה אותך לקפיצת הבאנג'י:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
:lol: ממש הצחקת אותי,רעיון גאוני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בטסט אם אתה רשום כבעל הרכב/בעל נוסף - אין בעייה.

 

רק פעם אחת נתקלתי בבעיה במכון "אלן" בחולון, כאשר הפקידה לא נתנה לי לגשת לטסט ללא ת.ז. של אשתי (אני "בעלים נוספים").

רק לאחר השיחה עם מנהל המכון הצלחתי להכנס למסלול.

לכן כדאי לקחת לטסט ת.ז. של כל בעלי הרכב ולמלא ייפוי כח המצורף לטופס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...