Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חשיפה: מי באמת לא רואה מוסך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כל הכבוד, אוקטביה באמת נחשבת לאחד הרכבים החזקים והאמינים שיש.

למה כל נהגי המוניות, רכבי משטרה, לימודי נהיגה נוהגים עליה?

על הג'טה, פאסאט, גולף פלוס, סיאטים למיניהם, אלו הם רכבים חזקים מאוד.

אני לא רואה הרבה מכוניות יפניות שעובדות למען נהגים ציבוריים, ונהגים ציבוריים כמעט חיים במכוניות שלהם ועושים קילומטראז' מטורף, אז תסיק מפה את המסקנות P:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לסיכום , הצרפתיות כמצופה הכי פחות אמינות

האירואיות מקום שני.

והמנצחות הם היפניות והקוראניות.

 

תמיד עניין אותי למה הרכבים מהמזרח יותר אמינים מהרכבים מהמערב , ולזה לא הצלחתי לגבש תשובה .

מה במערב המוחות פחות טובים ? או שהם עושים זאת בכוונה ( חלקים עם בלאי מואץ) כדי שיתפרנסו

גם מהחלקים מהר יותר.

 

מה שמגוכך הוא שלא רק שהארופאיות יותר יקרות ויש להם בלאי יותר מואץ , גם החלקים שלהם עולים יותר

מהיפניות.

 

לסיכום : מי שעושה חשבון , שיקנה יפנית.

מי שאוהב את עצמו ולא סופר כל שקל , שיקנה ארופאית.

הרי רוב היפניות משעממות ליד הגרמניות והאטלקיות.....

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תמיד עניין אותי למה הרכבים מהמזרח יותר אמינים מהרכבים מהמערב , ולזה לא הצלחתי לגבש תשובה .

מה במערב המוחות פחות טובים ? או שהם עושים זאת בכוונה ( חלקים עם בלאי מואץ) כדי שיתפרנסו

גם מהחלקים מהר יותר.

זו שאלה מענינת.

לפחות לגבי הרכבים המערבים ניתן להגיד שהמנהלים הם אנשי פיננסים, לא מבינים במכוניות ומנותקים מהצרכן. אחרת איך יכול להיות שדגם מסוים נמכר עם תקלות אופיניות ( "מחלות") והדגם הבא (שמחליף אותו) חוזר על אותם תקלות?

 

כשהחיפושית התחילה להימכר, היו לה לא מעט תקלות. פולקסווגן עקבו אחרי התקלות ושיפרו את הדגמים החדשים כך שעם הזמן "גיהצו" את התקלות והרכב הפך לסמל האמינות.

יצרנים אחרים שיצאו עם דגמים (ואפילו מוצלחים) עם בעיות, לא בדקו מה הבעיות אלא הוציאו דגמים חדשים שהיו אמורים למשוך לקוחות (עם פחות או יותר אותם תקלות) וכמובן שזה לא ממש עבד.

 

יהודה

פורסם

הרי רוב היפניות משעממות ליד הגרמניות והאטלקיות.....

 

מצחיק לשמוע את זה מפי מישהו שיש לו איוו בבית :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כל מה שניתן להסיק מהדו"ח הזה הוא שתחת תחזוקת שבר של חברות ליסינג, יפניות עושות פחות בעיות.

זה לא ממש מפתיע, ידוע כבר מעל עשור שיפניות עומדות טוב יותר בהזנחה.

 

מסכים...

היפניות יאמר לזכותן גם כשהן מוזנחות מצליחות לתפקד יפה מאוד...

אם כי אני לפחות לא מזכיר את המילה "איכות" ויפניות באותו משפט... פחות מתוחכמות והרבה יותר פשוטות ומשעממות לטעמי.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

מה שמגוכך הוא שלא רק שהארופאיות יותר יקרות ויש להם בלאי יותר מואץ , גם החלקים שלהם עולים יותר

מהיפניות.

 

 

בזה אתה טועה ובענק. ללא כל ספק, חלקים מקוריים של יצרנים אירופאיים, זולים משמעותית מול חלפים של רכבים יפאניים.

אם אתה מתחזק את הרכב שלך בחלקים תחליפיים תוצרת סין - כאן היפאניות לוקחות בענק, מכיוון שיש להם שוק תחליפי מפותח - כך שאם מתחשק לך להיות קמצן וחאפר, יפאניות יאפשרו לך בקלי קלות להיות כזה.

 

אתן לך דוגמא:

לפני כשנה זיהיתי סדקים בגומיות של הציריות בפונטו שלי. אלה היו גומיות מקוריות, עם כמעט 130K עליהן. ציפיתי שגומיה לציריה שמחזיקה 130K תעלה לא מעט כסף, אבל לא רציתי לשים גומיות סיניות שיחזירו אותי למוסך לקראת הטסט הבא.

כמה נחמד היה לגלות שזה עולה 35 ש"ח לגומיה מקורית של פיאט - עכשיו יש שקט מהגומיות הנ"ל לעוד 130K, או במילים אחרות - אני לא אצטרך להתעסק עם זה שוב.

פורסם
אני לא רואה הרבה מכוניות יפניות שעובדות למען נהגים ציבוריים, ונהגים ציבוריים כמעט חיים במכוניות שלהם ועושים קילומטראז' מטורף, אז תסיק מפה את המסקנות P:

 

מהסיבה הפשוטה שבאופן מסורתי, נמכרו/נמכרות בארץ מעט מאד מכוניות פרטיות (הכוונה, שאינן מסחריות) ממוצא יפני או קוריאני, שמצוידות במנועי דיזל. מנוע כזה מעולם לא היה אהוב או נפוץ באסיה, בשונה ממה שקורה באירופה - מרבית המכוניות ביבשת הקלאסית, מצוידות בדיזל, ולא משנה אם הן קטנות, משפחתיות, או יוקרתיות. וכמובן מסחריות.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
מהסיבה הפשוטה שבאופן מסורתי, נמכרו/נמכרות בארץ מעט מאד מכוניות פרטיות (הכוונה, שאינן מסחריות) ממוצא יפני או קוריאני, שמצוידות במנועי דיזל. מנוע כזה מעולם לא היה אהוב או נפוץ באסיה, בשונה ממה שקורה באירופה - מרבית המכוניות ביבשת הקלאסית, מצוידות בדיזל, ולא משנה אם הן קטנות, משפחתיות, או יוקרתיות. וכמובן מסחריות.

 

נכון כי חלק מהעניין זה התנאים.

האירופאים אוהבים את המכונית שלהם עם גיר ידני וגרסת דיזל בגלל המרחקים הגדולים(לעתים נסיעות של מאות ועשרות ק"מ בין מדינה למדינה).

אצל היפנים השימוש במכוניות מסתכם בנסיעות עירוניות.

ואם כבר מוניות יפניות אז לפני כחודשיים ראיתי מאזדה 6 מונית היחידה שראיתי(ולאחר 5 דקות מאז שדיברתי עם הנהג אירעה לו תאונה מחרידה למרבה הצער)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

 

אבל חוץ ממנוע יש עוד מכלולים ברכב, מערכות חשמל, תיבת הילוכים, בולמים אפילו פלסטיקה בתא הנוסעים ועוד דברים שאין לי מושג מה הם :)

כל המכלולים האלה אמורים לשרוד את החצי מליון ק"מ יחד עם הדיזל.

 

זה גם אומר משהו לא? (אני שואל ברצינות, לא בציניות)

פורסם

מה שבהחלט מנפץ לכולם את התאוריה היא העובדה שמכוניות זהות עם סמלים שונים על החרטום מקבלות ציוני אמינות שונים.

C1 , 107, ואיגו מקבלות ציונים שונים למרות שמדובר על רכב זהה, ניסאן מקבלים ציונים טובים יותר למרות שחלקם מצוידים עם מנועי דיזל של רנו וההיפך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

נהג מונית ישראלי יסע על מה ימכרו לו בזול.

אם תהיה עסקה משתלמת על פונטו הוא יסע עליו.

 

ראינו גם סיטרואן BX, שהיא, איך נאמר זאת, לא הייתה שיא האמינות, כמוניות.

ראינו גם סובארו B4 סטיישן עם מערכת גז כמונית.

פורסם

מה שבהחלט מנפץ לכולם את התאוריה היא העובדה שמכוניות זהות עם סמלים שונים על החרטום מקבלות ציוני אמינות שונים.

שום תיאוריה לא מתנפצת. יתכן שסקר מסוים נערך שלא כהלכה, אבל מה זה מוכיח על סקרים בכלל?

C1 , 107, ואיגו מקבלות ציונים שונים למרות שמדובר על רכב זהה,

מה הציונים השונים? לכל סקר יש פיזור מסוים. האם אתה יכול לצטט?

ניסאן מקבלים ציונים טובים יותר למרות שחלקם מצוידים עם מנועי דיזל של רנו וההיפך.

יתכן שהמנוע של רנו הוא אמין ולכן הניסן הזה מקבל ציון טוב. איך אתה יכול להסיק מכך שה"תיאוריה" או הסקרים לא בסדר?

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...