שלום
מחפש רכב שני למשפחה, קומפקטי, בעיקר לנסיעות בתוך העיר, אבל שיהיה נח לנסיעות בין עירוניות מזדמנות.
כיום משתמש בסקודה פאביה ידנית 2011, שכבר עשתה את שלה. הקילומטראז השנתי כרגע ממש נמוך, סביב 3K בשנה, יכול להיות שעם רכב יותר מפנק זה יעלה קצת, אבל לא משמעותית.
בגלל שמרוצה מהסקודה, אבל רוצה קצת לגדול, התלהבתי מסקודה סקאלה.
מצאתי בפריסבי בראשון אחת מודל 2020 מליסיניג נהג יחיד, 111K ק"מ, מחיר 65K ש"ח.
הדוח בדיקה שלהם מראה רק שחיקה בצמיגים (שהם מחליפים) ותיקוני מכות בפח עם משמעות נמוכה.
הם מתקינים לי מצלמת רוורס (כולל חיבור למערכת מולטימדיה של סקודה) שסקודה משום מה לא סיפקו ברמת איבזור ליסינג בדגם הזה.
מתכננן לקחת למכון בדיקה (קומפיוטסט ראשון), והם התחייבו לתקן ליקויים שעולים.
עוד משהו שפספסתי? לגבי הדגם? מכון בדיקה אחר בראשון או האיזור?
תודה מראש לעונים