Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים!

 

קיבלתי הצעה מבן משפחה שלי לרכוש ממנו את המרצדס E-CLASS שנת 99' שלו, הרכב יד שלישי עבר 170,000 ק"מ

 

צבע כחול רויאל, ריפודי עור מגנזיום הכל מקורי

 

במחיר של כ-30,000 (מחיר משפחה)

 

שכחתי לציין כי הדגם הוא E-200, דהיינו מנוע 2000 די חסכוני.

 

מה אתם אומרים? שווה ללכת על זה או שזאת סתם הרפתקאה מיותרת?

פורסם

אם אתם מכירים נתונים מסוימים של הרכב כגון: צריכת דלק ממוצעת, תקלות ידועות וכאלו שלא, מחיר ביטוח וכדומה אני אשמח להתעדכן ממכם,

 

תודה על העזרה

פורסם

יש לא מעט שרשורים על רכבים שכאלה. הם זולים לרכישה, אך לא בטוח שהם זולים לתחזוקה. יש להיות מוכן לכך.

 

מחיר ביטוח עדיף לך לבדוק לבד מול סוכן ביטוח או לקבל מושג ב-YNET. כך תקבל את המידע המדויק ביותר במקום להסתמך על אחרים.

פורסם
אם אתם מכירים נתונים מסוימים של הרכב כגון: צריכת דלק ממוצעת, תקלות ידועות וכאלו שלא, מחיר ביטוח וכדומה אני אשמח להתעדכן ממכם,

 

תודה על העזרה

 

מנוע 2000, די חסכוני?

 

מדובר במנוע ישן שעשה הרבה יותר מ100 אלף ק"מ לכן תהיה מוכן ל 1:8 בערך

כמו כן המחיר בהחלט נמוך אבל,

אחזקה של רכב כזה וכן חלפים וחלקים אמורים להיות יקרים יחסית אז כדיי לקחת זאת בחשבון.

פורסם

איפה וכמה אתה עומד לנסוע עם הרכב הזה? למעט הנעה אחורית וסטייל אין לרכב כזה מה להציע. רכב כבד מדי על מנוע קטן מדי הופך אותו ללא ממש שימושי בכל נסיעה שאינה נסיעת שיוט במהירות חוקית בבין עירוני.

תחזוקת הרכב לא צריכה לעלות יותר מדי אך זכור כי תיקון תקלות ברכב זה אינו זול כלל וככל. לא זכורים לי הרבה רכבים פרטיים כאלה אלא מוניות כך שחלפי מנוע/אלקטרוניקה לא יהיו נפוצים בפירוקיות.

אם הרכב יהיה רכב שני ליציאות וכו' אז אפשר להסתדר איתו, בתור רכב יומיומי הייתי מאד נזהר.

×
×
  • תוכן חדש...