Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר 5 ימי המתנה מפרכים הגיע הרכב- עצות להרצה?


skitz
שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבל שאתה לא עונה ל י.ל. 1. הוא עם הקשרים שלו יכול להעמיד את האוטו אצלך בחניה עוד שעה וחצי. בדיוק כמו שיוכל לחלץ אותך מהשוטר הבא שתצעק לו "חוצפן" וזה יבקש להגיב כמו שוטר נורמלי, לא כמו ה"חננה" שאת סיפור הקרב שלך איתו סיפרת במקום אחר.[/quote

אז ככה- לא נראה לי שאתה מכיר אותי כי אני לא מוכר שום סיפורי קרב .מה שהיה סיפרתי אחד לאחד ואני בטח לא אחד

שיסכים ששוטר יפנה אליו בגסות רוח.מן הסתם אני גם מכבד בדרך כלל שוטרים מכל סוג ככה שמעולם עד המקרה האחרון

לא הגעתי בכלל לויכוח עם שוטר ובאמת שלא הייתה לי כוונה כזאת .

אני לא ילד , לא נראה ( ככה אני מקווה ) כמו עבריין , אני פונה ועונה בנימוס .שתדע רק שכבוד צריך לתת ולקבל .

זה לעניין השוטר אבל באמת ששכחתי מהמקרה הזה כי אין לי זמן וכח להתעסק עם השטויות האלה .

עכשיו לעניין הבמוו- תאמין לי ידידי שמנכ"ל קמור מר ישראל בן חיים מכיר אותי אישית היה מעורב בהזמנה ובאמת קיבלתי ממנו

יחס מדהים אבל לטענתו גם הוא לא יכול לעזור הרבה .

בכל מקרה אם יש מישהו שיכול לקדם את הנושא אז סבבה לגמרי , אני אשמח לקבל עזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז אם כבר קופה, אז רק S, כן? :)

 

נ.ב

 

עזוב את הצבע הלבן. אתה לא מסוגל לתאר לך כמה הצבעים כחול ואדום, מוסיפים לה.

 

נ.ב 2

 

שחור גם...:)

 

ברור ש- S, נהגתי על שתיהן וההבדלים בין ה"רגילה" לבין ה- S משמעותיים מאוד במתלים, בלמים ובדיפרנציאל (זה ממש מורגש).

 

לגבי הצבע, עד להחלטה הסופית ולהזמנה - יש עדיין זמן כך שיש גם מספיק זמן לחשוב על הגוון המתאים... :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאחל לך רק בהצלחה.

 

כל פעם שאני רואה את המכונית הזו, אני מרגיש צביטה בלב :).

 

כרגע, בשלב הזה של חיי, זה לא רלוונטי, בטח כל עוד אין לי חניה פרטית עם שלוש קירות :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

* תענו לי בכנות, בהנחה שנותנים לכם את אחד הרכבים במתנה, מה הייתם לוקחים ומה הסיבה לבחירה שעשיתם?

מאזדה 6 חדשה עם כל התוספות (עור, גג, מסך מגע, הכל חשמלי וכו'..) מנוע 2.5 ליטר עם 170 כ"ס.

או

BMW 318I כמו של פותח השרשור.

 

עם יד על הלב? את ה-BMW בלי שאלה בכלל. גם מנוע 2.5 עם 170 כ"ס זה רכב לא כזה מהיר ודיי עגלתי :|

דורקי - שיהיה בהצלחה! תמיד טוב לראות לקסוס IS בכביש, אבל עוד יותר תענוג לראות אינפיניטי G37, על אחת כמה וכמה קופה (שדווקא ראיתי יותר קופה מהרגילה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

* תענו לי בכנות, בהנחה שנותנים לכם את אחד הרכבים במתנה, מה הייתם לוקחים ומה הסיבה לבחירה שעשיתם?

מאזדה 6 חדשה עם כל התוספות (עור, גג, מסך מגע, הכל חשמלי וכו'..) מנוע 2.5 ליטר עם 170 כ"ס.

או

BMW 318I כמו של פותח השרשור.

אם הייתי יכול להחזיק כזה רכב אז ברור שהייתי בוחר בBMW.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OK הבנתי פה את הכיוון,

אתם מעדיפים את הסמל של הפרופלור על פני רכב שטוב מה-BMW בכל פרמטר אפשרי, פרט לאיכות הרכבה.

"חווית נהיגה" לא תהיה טובה מהמאזדה (טוב נו, פסיכולוגית כן...).

נהגתי על 325I COUPE לפני משהו כמו 3 שנים שעלתה חצי מליון ש"ח. הרגשתי שזאת החלוקה: האוטו שווה 250K והסמל עוד 250K.

מסתבר שאנשים אוהבים שופוני יותר ממה שחשבתי, לא שזה רע :-D

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על 325I COUPE לפני משהו כמו 3 שנים שעלתה חצי מליון ש"ח. הרגשתי שזאת החלוקה: האוטו שווה 250K והסמל עוד 250K.

מסתבר שאנשים אוהבים שופוני יותר ממה שחשבתי, לא שזה רע :-D

 

יש לך ביצים של שור, לצאת בהצהרה כזו בפורום של חובבי רכב שבטוחים שהשמש זורחת מאגזוזי הגרמניות...

 

אגב, דעתי על העניין הזה דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור, תתחדש וסע בדרכים טובות :beerchug:

 

Shmelov,

אני חושב שהייתי הולך על המאזדה. למעט עניין ההנעה (אחורית מול קדמית), אני מאמין שה-6 תהיה עדיפה על הבימרית הזו ספיציפית. ה-6 החדשה בהשוואה לדור הראשון יותר נוחה (=יותר רכה ופחות בשרית בסיבובים) אך עדיין אפשר להנות ממנה בסיבובים.

בנוסף, אם זה רלוונטי, עלויות האחזקה של המאזדה נמוכות יותר באופן מוחשי (וצפי אמינות גבוה יותר).

 

אבל למה דווקא מבין 2 אלו? באותו כסף +\- אפשר לקנות 159 JTS או מונדיאו מוגדשת (תלוי מה אתה מחפש)...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OK הבנתי פה את הכיוון,

אתם מעדיפים את הסמל של הפרופלור על פני רכב שטוב מה-BMW בכל פרמטר אפשרי, פרט לאיכות הרכבה.

"חווית נהיגה" לא תהיה טובה מהמאזדה (טוב נו, פסיכולוגית כן...).

נהגתי על 325I COUPE לפני משהו כמו 3 שנים שעלתה חצי מליון ש"ח. הרגשתי שזאת החלוקה: האוטו שווה 250K והסמל עוד 250K.

מסתבר שאנשים אוהבים שופוני יותר ממה שחשבתי, לא שזה רע :-D

 

לא הגבתי פה בשרשור כיוון שהוא גלש קצת למחוזות שלא אהבתי, לא העלתי תמונות מלכתחילה ולאחר בקשות החלטתי שזה באמת נחמד לשתף אחרים בפורום אבל כפי שחשדתי מלכתחילה אנשים פה צרי ראייה בכל הנוגע לרכבים שאינם מצויידים במנוע מוגדש בעל 2850 כוחות סוס לפחות,

 

לאחר שבוע עם הרכב ו1200 ק"מ על השעון אני אומר כאן חד וחלק, וכאחד שממש לא משוחד מהסמל כי עם כל הכבוד לשופוני שעליו אתם מדברים אני מאמין שהרכבים האחרונים שהיו בבעלותי היו מנקרי עיניים פי 2 וזה אחרי שאני חוזר עם תגובות מהשטח (זה bmw?? למה לבן? נראה כמו מאזדה)

אני יכול להגיד שכל הציפיות שלי מהרכב ומ"המותג" התמלאו, לקחתי את הרכב כיוון שמנסיעות שעשיתי על כמה דגמים שלהם המותג מקיים את הבטחתו של הנאה מנהיגה בין אם מדובר במנוע 2000 או במנוע 3000 עם טוין טורבו, באופן אישי ממש לא חסר לי כוח, אולי אחרים פה עושים דריפטים עם הרכבים כל חמישי בלילה אבל לצרכים שלי הכוח שיש לרכב די והותר, במהירויות גבוהות הוא מתנהג בצורה מדהימה! יציבות שקשה לתאר, היגוי חד והכי כיפי שהיה לי אי פעם ברכב, הייתי אתמול בנתב"ג והסיבובים שם פשוט גרמו לי לעשות את כל המסלול מחדש מרוב הנאה, אני לא דוגל בנסיעה במהירות מופרזת בטח לא במקומות האלו אבל זה היה כיף לא נורמלי, ההגה כל כך מדויק וחד והרכב יושב על הכביש כאילו יש משקולת של 3 טון על הגג, הגיר מתוחכם ויעיל פי 2 מהגיר הקודם שהיה לי באאודי, יודע בדיוק מתי להוריד הילוך ויודע בדיוק מתי לא להעביר כשצריך כוח זמין, הוא קורא את תנאי הדרך ואת הנהג וממש מתאים את עצמו לך, זו לפחות התחושה שקיבלתי.

אז אחרי שככה הגיבו פה על פני 8 דפים תגובות שחלקן מגיעות מחוסר נסיון עם הרכב הנ"ל, חלקן אולי מגיעות מצרות עין של אנשים, וחלקן סתם מאנשים שבאמת ובתמים מאמינים שרכב כזה הוא לשופוני בלבד, אני יכול להגיד לכם תהיו רגועים, לא מאזדה, לא אלפא, ולא אאודי, ונסעתי על כולן יותר מפעם אחת, לא משנה כמה כ"ס יש להן, הן לא דומות לבמוו בשום אופן, לא בנהיגה, ולא באיכות שמורגשת בתא הנוסעים בכל מילימטר. ביום שארצה יותר כוח אעבור לדגם חזק יותר של הבמוו, אבל גם עם הדגם הזה אתה מרגיש שאתה נוסע ברכב הטוב בעולם, לא לחינם המנועים והדגם הזה זכו בפרסים ושבחים שנה אחרי שנה, לעומת כל הקופרות שרצות פה שעם כל הכבוד לכוח שלהן מרגישות רכב זול בכל מובן אפשרי, בטח ובטח לא אשקול מולה את אחד הרכבים של צ'מפיון, סופרב ושות'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

skitz,

 

בלי קשר למחיר הרכב בארץ לעומת האלטרנטיבות, קנית רכב מעולה.

מצד שני, במקומך לא הייתי רץ למחוזות רחוקים כמו להגיד שה-3 עדיפה על אלפא 159 מבחינת ניהוג, כי היא לא. האלפא גם תעשה לה בית ספר בסעיף הנוחות וזאת הצהרה אשר מגובה ע"י מגזין רכב גרמני מוביל.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OK הבנתי פה את הכיוון,

אתם מעדיפים את הסמל של הפרופלור על פני רכב שטוב מה-BMW בכל פרמטר אפשרי, פרט לאיכות הרכבה.

 

באיזה פרמטר המזדה עולה על הBMW מלבד כח המנוע? ההיגוי בBMW טוב יותר, המושבים טובים יותר, תא הנוסעים טוב יותר, העיצוב טוב יותר, הרכב נוח יותר וההנעה אחורית. אני אפילו לא מדבר על הסמל.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגבתי פה בשרשור כיוון שהוא גלש קצת למחוזות שלא אהבתי, לא העלתי תמונות מלכתחילה ולאחר בקשות החלטתי שזה באמת נחמד לשתף אחרים בפורום אבל כפי שחשדתי מלכתחילה אנשים פה צרי ראייה בכל הנוגע לרכבים שאינם מצויידים במנוע מוגדש בעל 2850 כוחות סוס לפחות,

 

לאחר שבוע עם הרכב ו1200 ק"מ על השעון אני אומר כאן חד וחלק, וכאחד שממש לא משוחד מהסמל כי עם כל הכבוד לשופוני שעליו אתם מדברים אני מאמין שהרכבים האחרונים שהיו בבעלותי היו מנקרי עיניים פי 2 וזה אחרי שאני חוזר עם תגובות מהשטח (זה bmw?? למה לבן? נראה כמו מאזדה)

אני יכול להגיד שכל הציפיות שלי מהרכב ומ"המותג" התמלאו, לקחתי את הרכב כיוון שמנסיעות שעשיתי על כמה דגמים שלהם המותג מקיים את הבטחתו של הנאה מנהיגה בין אם מדובר במנוע 2000 או במנוע 3000 עם טוין טורבו, באופן אישי ממש לא חסר לי כוח, אולי אחרים פה עושים דריפטים עם הרכבים כל חמישי בלילה אבל לצרכים שלי הכוח שיש לרכב די והותר, במהירויות גבוהות הוא מתנהג בצורה מדהימה! יציבות שקשה לתאר, היגוי חד והכי כיפי שהיה לי אי פעם ברכב, הייתי אתמול בנתב"ג והסיבובים שם פשוט גרמו לי לעשות את כל המסלול מחדש מרוב הנאה, אני לא דוגל בנסיעה במהירות מופרזת בטח לא במקומות האלו אבל זה היה כיף לא נורמלי, ההגה כל כך מדויק וחד והרכב יושב על הכביש כאילו יש משקולת של 3 טון על הגג, הגיר מתוחכם ויעיל פי 2 מהגיר הקודם שהיה לי באאודי, יודע בדיוק מתי להוריד הילוך ויודע בדיוק מתי לא להעביר כשצריך כוח זמין, הוא קורא את תנאי הדרך ואת הנהג וממש מתאים את עצמו לך, זו לפחות התחושה שקיבלתי.

אז אחרי שככה הגיבו פה על פני 8 דפים תגובות שחלקן מגיעות מחוסר נסיון עם הרכב הנ"ל, חלקן אולי מגיעות מצרות עין של אנשים, וחלקן סתם מאנשים שבאמת ובתמים מאמינים שרכב כזה הוא לשופוני בלבד, אני יכול להגיד לכם תהיו רגועים, לא מאזדה, לא אלפא, ולא אאודי, ונסעתי על כולן יותר מפעם אחת, לא משנה כמה כ"ס יש להן, הן לא דומות לבמוו בשום אופן, לא בנהיגה, ולא באיכות שמורגשת בתא הנוסעים בכל מילימטר. ביום שארצה יותר כוח אעבור לדגם חזק יותר של הבמוו, אבל גם עם הדגם הזה אתה מרגיש שאתה נוסע ברכב הטוב בעולם, לא לחינם המנועים והדגם הזה זכו בפרסים ושבחים שנה אחרי שנה, לעומת כל הקופרות שרצות פה שעם כל הכבוד לכוח שלהן מרגישות רכב זול בכל מובן אפשרי, בטח ובטח לא אשקול מולה את אחד הרכבים של צ'מפיון, סופרב ושות'.

 

כמו שכבר הגבתי בדיון הזה.

הייתי לוקח את הBMW שלך בתמורה לכול מאזדה, או רכב אחר, אוליי אלפא 159 לא כי יש לה פינה מיוחדת אצלי בלב.

 

תהנה מהרכב, קנית רכב מדהים! אל תשים לב לצרות עין של אנשים.

יכול להיות שחלק מהתגובות פה הובנו לא נכון כי יכול להיות שחלקם פשוט מחפשים משהו אחר ברכב כמו מהירות וכמה שיותר כוחות סוס. אתה חיפשת נוחות ואיכות, וקיבלת!

 

תתחדש ואני בטוח שתהנה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעניין ההשוואה בין מאזדה 6 2.5 ל318.

עיצוב, קודם כל זה עניין סובייקטיבי. אם בכל זאת נתעמק בעניין, אז ל-6 יש עיצוב יפה ומושקע. ה-3 די פושרת בתחום זה.

כח מנוע, כפי שנאמר המאזדה עדיפה כאן. כנראה גם בצליל. אגב, המנוע לא משמש רק ל0-100, גם כשאתה יוצא מסיבוב וזה חלק מחווית הנהיגה.

היגוי טוב יותר? לא יודע...עצם היותה של הבימרית בעלת הנעה אחורית לא הופך אותה אוטומטית לטובה יותר.

תא נוסעים טוב יותר? בחוסר האבזור שבו? בקטע של מינימליזם כזה?

נוחות? אף אחת מהן לא מצטיינת כאן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

skitz,

 

בלי קשר למחיר הרכב בארץ לעומת האלטרנטיבות, קנית רכב מעולה.

מצד שני, במקומך לא הייתי רץ למחוזות רחוקים כמו להגיד שה-3 עדיפה על אלפא 159 מבחינת ניהוג, כי היא לא. האלפא גם תעשה לה בית ספר בסעיף הנוחות וזאת הצהרה אשר מגובה ע"י מגזין רכב גרמני מוביל.

עם כל הכבוד לגרמנים, אני לא בוחן רכב ולא טיף נידל מfifth gear אלא בעל רכב נורמלי מן המניין, ובמקרה ההתלבטות הסופית שלי הייתה אלפא מול הבמוו כך שנסיעת מבחן עשיתי ובחנתי את הרכב לעומק על כל צדדיו, מלבד עיצוב תא נהג ספורטיבי ובאמת יפה של האלפא, היא לא עדיפה על הבמוו משום בחינה עבורי לפחות, אולי גם הסאונד שלה כיפי אחרי שאני חושב על זה, אבל פה זה נגמר, הגיר הזה שמצריך הסתגלות (ולמרות מה שאחרים אומרים, משיחה עם בעלי אלפא הרבה אנשים מתקשים להסתדר איתו גם לאחר שנה!) הוא מבחינתי הפשרה הכי גדולה שבעל רכב שעולה סכום כזה יכול לעשות, ההיגוי שלה לא מתקרב בכלל להיגוי של במוו, כנ"ל לגבי היציבה על הכביש, ובנסיעת מבחן כל הפרמטרים האלו נבחנו ושמתי דגש לסיבובים מהירים, אז יש לה את היתרונות שלה שהיא מהירה יותר ותא הנהג שלה נראה שונה מכל רכב אחר שאינו רכב ספורט איטלקי, אבל שם זה נגמר.

ולא נדבר על השיקולים הטכניים שבעניין לדוגמא האחריות שאני קיבלתי (3 שנים) לעומת שנתיים באלפא, שוק פי 10 יותר טוב וירידת ערך נסבלת יחסית.

אבל כל זה לא סותר את זה שהאלפא רכב נהדר, נהניתי לנסוע עליו, ואפילו השארתי מקדמה ורק לאחר מכן התחרטתי והלכתי לבמוו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתלבטות הסופית שלי הייתה אלפא מול הבמוו כך שנסיעת מבחן עשיתי ובחנתי את הרכב לעומק על כל צדדיו, מלבד עיצוב תא נהג ספורטיבי ובאמת יפה של האלפא, היא לא עדיפה על הבמוו משום בחינה עבורי לפחות, אולי גם הסאונד שלה כיפי אחרי שאני חושב על זה, אבל פה זה נגמר

 

 

תראה, זה משפט המפתח של העניין, בחנת כלי רכב ובחרת במתאים יותר לטעמך - על זה קבל מזל טוב והמון הנאה מהרכב החדש שלך.

 

עם זאת, תבין שרכב מעניין כזה ימשוך תשומת לב יותר מקיאה או סקודה (סליחה - שקודה) חדשה שעולה על הכביש וכשמתחיל דיון אנשים מביעים את דעתם ומספרים מה הם היו משנים במפרט הרכב אילו הוא היה מיועד בעבורם.

אין לך מה להפגע מכך כי בסופו של יום הרכב אמור לשרת אותך ולענות אך ורק לצרכיך.

 

אגב - באמת חשבת שזה אפשרי שכל התגובות יהיו בסגנון של "מזל טוב אח שלי"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...