Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב. בעקבות תאונה שלא נראתה כרצינית מלכתחילה סוזוקי SX4 (להלן הקרפדה) ששירתה אותי לנסיעות מנהליות בשנתיים אחרונות הושבתה. תנוח במשחטה בשלום.

אני בחיפוש אחרי חיה עירונית חדשה.

דרישות: סופר מיני עד מישפחתית קומפקטית בלי יומרות. בעלת מרווח פנים סביר ומרווח סרנים של 2.5 מטר ויותר.

אוטומטית בלבד ורצוי חסכונית.

איני נמנה על חסידי תוצרת VAG, אבל מוכן לשקול 1.2 TSI למינהם.

תקציב - עד 120K.

הבחירה הראשונה שלי הייתה הונדה ג'אז היברידית. אבל הייתי מעדיף רגילה כי יש לי ילדים קטנים ואני יודע מה זה סרטן דם וממה הוא נגרם. אין לי כוח להתחיל עם שמיכות עופרת ושאר שטויות.

ספייס ורסו יותר מדי זקנה לדעתי.

אני כן אתגעגע לישיבה גבוהה של סוזוקי וכניסה בלי מפתח, אבל בן אדם מסתגל להכל.

רעיונות יתקבלו בברכה.

פורסם

מצטרף לשלומי - תביא בחשבון שב-2010 הדגם שופר על ידי הגדלת הספק המנוע וכמה שיפורים בקבינה, ומחינת מחיר הוא יותר קרוב לסופרמיני מאשר למשפחתיות. וכמובן- דגם ה-4 דלתות עם הבגאז' הראוי למשפחה עם ילדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתקציב שלך ניתן לרכוש סיאט איביזה באבזור מלא עם מנוע 1.2TSI ותיבת הילוכים DSG.

 

אני בספק אם ה"קרפדה" הייתה מפנקת יותר מאשר הסיאט.

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

פורסם

האיביזה לא מתאימה בכלל אם צריכים להושיב 3 מאחורה - היא מאוד צפופה מאחורה! מנסיון של 3 מבוגרים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

סבתא כבר לא תוכל לשבת בין הילדים - לוולוסטר יש רק 4 מקומות ישיבה.

 

ובכלל - מה הקשר בין וולוסטר לבקשת פותח הדיון?

הוא ביקש רכב מרווח, ללא יומרות ורצוי עם תנוחת ישיבה גבוהה.

 

אני לפי הדרישות האלה בכלל הרכב שנראה לי מאוד מתאים זה רנו מגאן (האצ'בק).

יש כזאת להורים של אשתי.

מכונית נוחה מאוד, מרווחת מאוד (משמעותית יותר מסוזוקי) והישיבה בה גבוהה (גם במגאן דור ראשון הישיבה היתה גובהה, אבל בחדשה עוד יותר).

צריכת דלק תהיה דומה שזאת של סוזוקי SX4, וגם אין לה יומרות בדומה לסוזוקי.

בעיניי העיצוב של מגאן יפה מאוד, אבל כנראה זה לא חשוב ( לשואל לא היתה בעיה עם "הקרפדה").

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עשיתי סיבוב קצר בין סוכנויות ופתחתי הזמנה על הונדה ג'אז היברידית.

היה דיל טוב על אינסייט אבל לא הלכתי עליו בגלל אורך הרכב וחלון אחורי בעייתי עם 0 רעות.

זאת בעצם הסיבה שבגללה לא קניתי סיוויק האטצ'בק בזמנו.

אבל אני לא שלם עם ההזמנה ויכול לבטל אותה.

האם אני צודק בחושותי שזה לא זה?

פורסם

כדאי לשקול את הC3 מהמבצע האחרון - דגם אוטומט ב90K. מאובזרת מאוד, מרווחת ונוחה לנהיגה ומשמעותית יותר זולה.

אם עסקינן בחסכון בדלק, שהרי זו הסיבה שאתה כנראה קונה רכב היברידי,

בהפרש המחיר בינה לגאז' (שאינני מוצא שום הצדקה לשלם עליה 25K יותר) אתה יכול לקנות דלק לכ4 שנים.

שלא לדבר על הקרינה שרכבים אלה פולטים.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...