Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז ככה,מקפיץ את השרשור בגלל בעיה שהתגלתה אצלי אתמול במחשב הנוראי הזה. :lol:

 

אתמול הדלקתי את המחשב ואני רואה שהכונן פלופי (דיסקטים) הנורה שלו הירוקה דולקת ברצף בלי הפסקה.

והוינדוס נתקע לי לאחר ההפעלה.

אחרי כיבוי והדלקה מחדש המחשב לא רצה לעלות.

ועלתה שגיאה מסוג general protection fault עם קודים של ספרות 0000 למינהם.

ואחר זמן מסוים גם שגיאה לש NTLDR is missing

בלת ברירה עשיתי התקנה של הXP מחדש ועכשיו המחשב עובד טוב.

מה אומרת השגיאה הזאת שצצה לי אתמול?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

קשה לדעת בוודאות עכשיו לאחר שהתקנת מחדש ולא ציינת את קוד השגיאה המלא.

אך למה יש לך עדיין כונן פלופי? וגם אם יש, למה הוא מחובר?!

 

יתכן והיה איפוס ללוח מסיבה כלשהי והמחשב ניסה להעלות את מערכת ההפעלה מכונן הדיסקטים ולכן הייתה שגיאה מפני שלא מצא את מערכת הקבצים.

גם אם הייתה בעיה במערכת הקבצים של החלונות היה ניתן לפתור את זה ע"י כמה פעולות פשוטות באמצעות דיסק ההתקנה של הוינדוס ללא צורך של התקנה מחדש.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

השגיאה הזאת אומרת שאחד או יותר מקבצי ה BOOT של מערכת ההפעלה ניזוקו ואין אפשרות להתחיל את המערכת.

היא יכולה להגרם מהרבה סיבות, אפשר לנסות לתקן את זה ע"י RECOVERY CONSOLE אבל מכיוון שכבר התקנת XP מחדש אין סיבה להתעכב.

 

עריכה: הזאב השיג אותי...

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
השגיאה הזאת אומרת שאחד או יותר מקבצי ה BOOT של מערכת ההפעלה ניזוקו ואין אפשרות להתחיל את המערכת.

היא יכולה להגרם מהרבה סיבות, אפשר לנסות לתקן את זה ע"י RECOVERY CONSOLE אבל מכיוון שכבר התקנת XP מחדש אין סיבה להתעכב.

 

עריכה: הזאב השיג אותי...

 

 

תודה חברים.

לא יודע למה הכונן פלופי מחובר הוא מחובר אז השארתי אותו.

לגבי הrecovery console ניסתי לעשות זאת. עלה לי חלון שחור עם פקודות ולא ידעתי איזו פקודה לתת ומה לעשות.

אז לכן לבסוף לא הייתה לי ברירה לעשות התקנה מחדש.

יש לכם מדריך מה לעשות בחלון הrecovery console מבחינת הפקודות במקרה תקלה כזאת שוב?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement


×
×
  • תוכן חדש...